Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hullua olette tehneet erotessanne?

Vierailija
23.10.2014 |

Minä kannoin kassi kassilta julkisilla liikennevälineillä liikkuen mukaani haluamani omaisuuden uuteen kotiini. Siinä meni viikkoja. Mies oli matkoilla ja käski minun sillä aikaa tyhjentää asunnosta sen mitä haluan.

Sitten siivosin muutenkin suhteellisen puhtaan asunnon täysin pölyttömäksi ja tahrattomaksi tulevaa ex-miestä varten. Vetelin jopa katon ja seinät mikrokuituliinalla, jos niistä vaikka tuli valkoisemmat sillä tavalla. Jätin kaikki huonekalut miehelle, mutta vein astioita, tekstiilejä yms. Itkin samalla kun siivosin.

Yhdessä asuessamme olin jo aikaa sitten lopettanut miehen vaatteiden pesun, miehelle kokkailun jne, mutta eron hetkellä halusin jättää ainakin kodin kuntoon. Katselin ulos ikkunoista, haistelin ilmaa, kuuntelin ääniä, otin viimeiset kassit ja painoin oven kiinni.

Suutuin eron raskauteen, yksin selviämisen pakkoon ja tilasin taksin. Viimeiset tavarat vein siis taksilla uuteen kotiin, koska voimani vain loppuivat, ihan henkisistä syistä, kantaa niitä itse. Ajattelin, että minulla on varaa mennä sitten taksilla.  Perille saavuttua huomasin, että minulta puuttui 10 senttiä taksimatkan hinnasta. Kuljettaja sanoi, että summa riittää, kun ojensin kaikki rahani. Kiitin ja itkin kun nousin pois taksista. En tiedä tiesikö taksi, miten tärkeää minulle oli, ettei hän sillä hetkellä kysynyt puuttuvaa 10 senttistä.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 02:03"]

Sulatin sormukset ja tein niistä itselleni vapaudensormuksen johon tuli eropäivä. Yhä käytän tuota sormusta, ja kun ihmiset kehuu, sanon saaneeni ainekset ja idean exältäni.

Hieno idea. Mä tulen niin tekemään tämän. Meinasin heittää jo roskiin sormukset (jostain syystä molemmat mulla).

[/quote]

Vierailija
42/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitään muuta hullua kuin olin erossa se häntä koipien välissä oleva, vaikka tuo osa olisi kuulunut miehelleni. Suututtaa näin jälkeenpäin etten pitänyt puoliani ja annoin miehen pilata valehteluilla maineeni. Oli kuin kukko tunkiolla väärennetyn sädekehänsä kanssa. Hullua, miten ihmiset uskovat sen osapuolen puheita, kenellä on erossa tarve ensimmäisenä huudella tarina ympäriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta korusta puheen ollen. Oma kihlasormukseni annoin kaverilleni kun tuli käymään sairaalassa exäni pahoinpideltyäni minut. Sanoin että voi tehdä sormuksella mitä lystää, vaikka hankkia itsellensä uuden kihlasormuksen (kaverilla nikkeli allergia ja hänellä jokin halpis sormus joka mukama oli valkokultaa...). Tasan vuosi siitä päivästä tuli tämä kaveri kylään. Hän oli vienyt kultasormukseni kultasepälle joka oli sulattanut sen ja tehnyt siitä aivan upean enkeliriipuksen! Se on aina kaulassani yhdessä enkeliriipuksen kanssa jonka sain ex-anopilta päästyäni sairaalasta <3 näiden kahden lisäksi kaulassani on myös pieni kultainen sydän jonka sain nykyiseltä mieheltäni.

Vierailija
44/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin permanentin!! Ihaniin, kiiltäviin, pitkiin hiuksiini. En vieläkään tajua, mitä ajattelin. Itkin tekoani jo parkkihallissa ja varasin ajan suoristukseen toiselle kampaajalle. Pari päivää kuljin hiukset kiinni, joten kukaan ei nähnyt tuota kriisiä. Toisaalta, jos pääsin 12 vuoden suhteesta ja miehen yllättävästä lähdöstä (pettämisestä) näinkin vähällä, niin hyvä.

Vierailija
45/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä kertaa hakiessani kamat exältäni, kysyin kuskina olleelta (ex) fak-badiltani halua auttaa kostossani muistellen samalla menneitä. Kamat vietyämme hänen autoonsa tuumasta toimeen. Exän saapuessa duunista kämpillensä panin tätä tuhmaa apulaistani exän ruokapöydällä (tai sessio oli jo ohi kun olin tullut, mutta slaikkari neidin sisässä vielä).

Siitähän riemu repesi, exä alkoi säksentää "huoraa" seuralaiselleni ja keskittyi heittämään "huoraa" ulos, sillä välin jemmasin käytetyn kortsun pöydän alle ja tein sen mistä jokainen kundi haaveilee jos haluaa loukata naista: Exän kiinnittäessä huomionsa meikäläiseen hän näki sikamaisen karvanaaman pyyhkivän kaluaan verhoihin. Sitä huutocrescendoa ei kestänyt erkkikään joten naureskellen lähdin tieheni.

Lapsellistahan tuo, mutta mitäs meni pettämään.

Vierailija
46/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:48"]

Ihanko oikeasti näin monesta on täysin ok varastaa toisen rahoja / turmella omaisuutta erotessa? Aika pimeätä porukkaa, toivottavasti en törmää kaltaisiinne. Olisiko teille ok jos erotessa oma puolisonne veisi rahat tai tuhoaisi vaatteenne?

[/quote]

Kaikille opiksi, sitä pinkoodia ei kerrota kellekää eikä kortteja lainata!

Vierailija
47/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin hullua, enimmäkseen riitelyitä. Hulluinta oli että seksi oli parasta niinä harvoina kertoina kun sitä harrastettiin. Asuttiin pari viikkoa pakosta yhdessä. Ex nainen itse halusi vielä kun oltiin jo sovittu erota. Pakkohan se oli kokeilla mihin kaikkeen suostuu. Yllättävän moneen juttuun, silti riideltiin erotessa ihan helvetisti. 

Vierailija
48/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin passin ja matkalaukun kun lähdin, hommasin uuden kämpän jonka jälkeen lähdin ulkomaille seksireissulle. Jätin kaiken taakse, vanhasta elämästä ei ole mitään jäljellä

Vierailija
49/133 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla viikolla kun vein avioerohakemuksen,  minut bongasi netistä uusi mies- ei ollut edes treffipalsta ja sanoi, että oli odattanut minun vapautuvan---no nyt olemme seurutelleet 11 kk ja häät tulossa Ystävänpäivänä 2015- hullua vai mitä!!!

Vierailija
50/133 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin eroa useampi vuosi, ja sinä aikana tuli tehtyä todella paljon ikäviä juttuja puolin toisin. Ex otti salaa nimissäni pikavippejä, nosti säästötililtäni 10 000€ ja kun sain nämä selville hän pahoinpiteli minut. Lisäksi hän rikkoi tietokoneeni, oli pettänyt jo aiemmin useamman kerran monen eri naisen kanssa, valehteli minusta kavereilleni.
Kun sain tietää miehen varastaneen rahani, pettäneen ja sitten se pahoinpitely vielä päälle sekosin täysin. Pakkasin tavarani ja muutin pois. Otin vahingossa miehen sosku- ja kelalaput mukaan joka johti siihen että mies selvitti uuden osoitteeni ja hajotti kerrostalon alaoven tullessaan lappujansa hakemaan. Yritti myös tulla huoneiston ovesta läpi, mutta onneksi poliisit korjasivat hänet talteen. Kun tämä mies sitten tuli kaupungilla vastaan ja lähestyi minua uhkaavasti niin vaistonvaraisesti tempaisin miestä turpaan ja juoksin karkuun. Jossain vaiheessa soittelin hänelle kymmeniä kertoja päivässä. Huh huh, alkaa ahdistaa näitä asioita miettiessä. Minulla oli lyhyt suhde miehen parhaan ystävän kanssa kun mies joutui tutkintavankeuteen minulle tehdyistä asioista: lisäksi puolen vuoden päästä erosta minulla oli seksisuhde miehen hyvään ystävään. En ole itsekkään todellakaan mikään pulmunen mutta toivon että tämä ex-mies saa tuta karman.

Vierailija
52/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 03:21"]

Sulatin sormukset ja tein niistä itselleni vapaudensormuksen johon tuli eropäivä. Yhä käytän tuota sormusta, ja kun ihmiset kehuu, sanon saaneeni ainekset ja idean exältäni.

[/quote]

Tämähän on ihan 10-vuotta vanha idea Sinkku elämää sarjasta.. Missä Kristin Davisin esittämä hahmo Charlotte York, sulattaa sormuksen ja teetää siitä uuden korun itselleen. 

Ärsyttää kun kaikki kertoo "ominaan" jotain 10vuotta vanhoja telkkari sarjan jaksoja. :/

[/quote]

Yksi tuttavanainen teki noin jo 1990-luvulla, joten ei tuo mitenkään harvinaista ole. Ihastelin tuttavan sormusta ja hän kertoi, miten oli sen hankkinut. Eropäivää hän ei kuitenkaan kaiverruttanut siihen.

Vierailija
53/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:58"]

Tylsä vastaus (en lukenut koko kejua, et on joku muukin ehkä tehnyt saman), mut aikoinaan opiskelijana avoliiton päätyttyä, kamoja pakatessa ja sitä vuokraluukkua siivotessa - kuska molemmat muutettiin siitä pois), pesin vessapöntön sen idiootin hammasharjalla. Ja laitoin harjan takaisin hammasmukiinsa.

[/quote]

Haha, mun frendi kusas sen ex-tyttiksen harjaan kun sai selville että on pettänyt tyyliin jokaisen vastaantulevan miehen kanssa. Tyyni ja hiljainen mies, paljasti tuon mulle joskus katumapäissään kännissä :D selitti että olisi halunnut tyyliin paskoa koko kämpän muttei "viitsinyt", niin lirautti sitten vihapissat siihen harjaan ja pisti takaisin mukiin.

Vierailija
54/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:47"]

Leikkasin ex-tyttöystäväni kaljuksi hänen nukkuessaan pienessä humalassa:D Nykkumaan mennessä hiukset perseeseen asti, herätessä lyhyt siili!! Teki rikosilmoituksen, sain 120€ sakot. En kadu!

[/quote]

Taisipa nulikkaa ottaa niin rankasti pikku pattiin se että joku muu olisi päässyt hulmuttelemaan niitä. Mekin olimme tuolla mentaliteetilla liikkeessä ammoin, hiekkalaatikolla.

Vierailija
55/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:58"]

Tylsä vastaus (en lukenut koko kejua, et on joku muukin ehkä tehnyt saman), mut aikoinaan opiskelijana avoliiton päätyttyä, kamoja pakatessa ja sitä vuokraluukkua siivotessa - kuska molemmat muutettiin siitä pois), pesin vessapöntön sen idiootin hammasharjalla. Ja laitoin harjan takaisin hammasmukiinsa.

[/quote]

Haha, mun frendi kusas sen ex-tyttiksen harjaan kun sai selville että on pettänyt tyyliin jokaisen vastaantulevan miehen kanssa. Tyyni ja hiljainen mies, paljasti tuon mulle joskus katumapäissään kännissä :D selitti että olisi halunnut tyyliin paskoa koko kämpän muttei "viitsinyt", niin lirautti sitten vihapissat siihen harjaan ja pisti takaisin mukiin.

[/quote]

Voi miten söpistä! Hiljainen nuorimies tekee pienet kostopissat tuhmalle tytölle :D

Vierailija
56/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:47"] Leikkasin ex-tyttöystäväni kaljuksi hänen nukkuessaan pienessä humalassa:D Nykkumaan mennessä hiukset perseeseen asti, herätessä lyhyt siili!! Teki rikosilmoituksen, sain 120€ sakot. En kadu! [/quote]   Jos tää on totta niin haluaisin tietää mikä rikos tossa on katsottu tapahtuneeksi? [/quote] Yritti pahoinpitelynä, mutta meni vahingontekona.

[/quote]

Pahoinpitelynä tuosta on tuomittu ennenkin. Ihmettelijöille siis.

Vierailija
57/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämähän on ihan 10-vuotta vanha idea Sinkku elämää sarjasta.. Missä Kristin Davisin esittämä hahmo Charlotte York, sulattaa sormuksen ja teetää siitä uuden korun itselleen. 

Ärsyttää kun kaikki kertoo "ominaan" jotain 10vuotta vanhoja telkkari sarjan jaksoja. :/

[/quote]

Tulehan kulta pieni katsomaan sitä sormusta.

Vierailija
58/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:48"]Ihanko oikeasti näin monesta on täysin ok varastaa toisen rahoja / turmella omaisuutta erotessa? Aika pimeätä porukkaa, toivottavasti en törmää kaltaisiinne. Olisiko teille ok jos erotessa oma puolisonne veisi rahat tai tuhoaisi vaatteenne? [/quote] Olen siis itse nainen, ja vaikka vaikeita eroja on takana (mies pettänyt yms) niin ei ole ikinä tullut mieleeni varastaa rahaa tai tuhota omaisuutta. Ymmärrän nämä, jotka ovat itse maksaneet kodin irtaimiston tai tarvitsevat yhteisten lasten tavarat, mutta esimerkiksi rakkaan vinyylikokoelman naarmuttaminen kuulostaa kamalalta. Miettikää omalle kohdalle.

[/quote]

No se jätkä loisi vuoden mun kämpässä maksamatta mitään, päinvastoin maksatti mulla omia menojaan. Oli niin kallis avoliitto mulle, että yhdet levyt ei tunnu missään. T. Vinyylinainen
[/quote]

No eihän ne levyt sulle tunnukaan missään kun ne ei ollut sun omaisuutta? Edelleen pyydän kaikkia miettimään miltä itsestänne tuntuisi, jos puoliso erotessa hävittäisi teidän tavaroitanne, tyhjentäisi yhteisen tilin tai vinguttaisi vaikka luottokorttianne.

Joskus kun rakastutte uudelleen, miettikää onko oikein sille omalle rakkaalle tehdä noin. Ymmärsin kyllä että monia täällä on kohdeltu väärin, mutta tiedän myös psyko eksiä tosielämästä, jotka luulevat suhteen päättyessä heillä olevan oikeus kostaa miten vain.

Jotkut täällä mainitut tapaukset täyttävät rikoksen tunnusmerkit.
[/quote]

Nostan tämän.

Vierailija
59/133 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin ex-naiseni kans ja meillä oli yks viimesistä riidoista menossa, niin hajotin lasin ja söin sitä! Oli ihan jees, eksä vaikutti järkyttyneeltä onkiessaan lasinpaloja ulos mun kurkusta.

Vierailija
60/133 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:20"]

[/quote]

[/quote]

Yksi tuttavanainen teki noin jo 1990-luvulla, joten ei tuo mitenkään harvinaista ole. Ihastelin tuttavan sormusta ja hän kertoi, miten oli sen hankkinut. Eropäivää hän ei kuitenkaan kaiverruttanut siihen.

[/quote]

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin Sinkku elämää sarja on tehty (jo) 90-luvulla. On silti hyvä sarja, ja ajankohtaiset jutut.. Vaikka vuodet vierii.. Miehet pysyy sikoina... ;)

Itse en kyllä teettäisi erokorua, on omasta mielestä mauton.. Mutta möisin ja vaihtaisin johonkin muuhun. (vaikka lomamatkaan) Mutta kukin tavallaan.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä