Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marshmallow Flops

Urpoko
27.06.2023 |

Onko kukaan tilannut kenkiä Marshmallow Flops- sivuilta netistä?
Mä tilasin ja nyt alko pelottaa että onko joku huijari-firma 😱

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kanssa kuulla kokemuksia onko luotettava firma

Vierailija
2/18 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan muu oo ostanu? Taidan siis olla melekonen urpo. 🙈

Kerron sit mihin tää päätyy. Toivon vielä parasta.

Mä tilatessani olin siinä uskossa että ne on jotku laadukkaat ja erityiset koska niiden oikee hinta oli 60€ ja nyt puoleen hintaan.

Enhän mä ees tajunnu katsoa missä ne on tehty, enkä mä nyt myöhemmin löydä siitä tietoa.

Ja jälkikäteen huomasin että vähän joka pulju myy ton tyyppisiä ja ihan johonki toiseen hintaan, esim alle kympin.

Tosi kiva jos noi onki sit jotku ihan kiinatossut ja maksoin niistä 30€

Ja mitä nää arvostelut on? 🙄

Suomalaisen naisen arvostelu:

"Ehdottomasti suositeltava. Koko perhe kävelee sen päällä"

Kävelee sen päällä?? 😅 Ihan ku ois vaan keksitty että joku suomalainen ny tässä antaa arvostelua ja käytetty kääntäjää.

Voi hitto. Ois vähä pitäny kattoo tarkemmin noita ja käyttää järkeä.

Toivonpa että mun epäilykset on turhia, nykyään vaan on niin paljo kaikkea huijausta että mistä näistä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapuiko kengät?

Vierailija
4/18 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen paskat Kiinassa tehdyt rimpulat. Ostin 3 samaa kokoa mutta kaikki ovat eri kokoisia. Haisevat Etolalle ja ovat liukkaat ku öljy asfaltilla

🙊🙉🙈

Vierailija
5/18 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin vastaavat alkukesästä Rustasta 5 e. Enpä arvannu niiden olevan muodikkaat. Harmillisesti vaan pj-kenkäilyn myötä jalka on levinnyt luonnolliseen asentoon, niin nuokin on liian kapeat. Eikä oo ees pehmeät.

Oikeastaan täydellinen metafora nykymaailmasta. Näyttää ihanan pehmeiltä, mutta onkin pirun epämukavat kiinatossut. Harmittaa, että käytin noihin 5 e.

Vierailija
6/18 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä hairahtako tilaamaan kyseiseltä firmalta somessa hehkutettuja "ergonomisia" sandaaleja. Laaduton sysipaska kiinakauppa, joka ei vastaa sähköposteihin eikä anna palautusosoitetta tai palautuskoodia tuotteelle/tuotteille. Menetät rahasi ja tuote ei todellakaan ole sen arvoinen.

Vierailija
7/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ihan paska ÄLKÄÄ OSTAKO itsekkin ostin 2 viikkoa sitten eikä mitään ole kuulunut kysesestä firmasta

Vierailija
8/18 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on tosiaan dropshippaustuote, tilataan jostain aasiasta pilkkahinnoilla ja myydään "omana tuotteen" paljon kalliimmalla suomessa. ite oon nähnyt noita "marsmallow flopseja" aliexpressissä viidellä eurolla.... kannattaa palauttaa ja vaatia rahat takaisin

Vierailija
9/18 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirppari Combossa Pohjanmaalla. Siellä oli saman näköisiä läpysköitä pilkkahinnalla. Kokeilin niitä ja herran tähden miten kovia koppuroita. Oliko sitten jotain kopioita vai mitä. Oli kahta eri väriä myyntilaatikos myymälän puolella ei kirppiksellä. Kaikkia sitä myydään. Meinasin jo tilata nämämashmallot, onneksi luin arvostelun ne ennen.

Vierailija
10/18 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

11/18 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja aion palauttaa. Otin Klarnalla eli en ole maksanut enkä nyt aio maksaa muuta kuin korkeintaan palautukseen liittyvät kulut.

Samaa mieltä muiden kanssa. Joku kiinafirma takana, koot ei vastaa oikeita (mulla tosi iso) ja kaikki viestintä on outoa. En tosin ole näistä vielä mitään maksanutkaan, mutta musta tuntuu että myös Klarnan kanssa nämä pelaa sitä että toimitus kestää, lasku tulee melkein samaan aikaan kun toimitus ja sitten seuraavaksi joutuu keskustelemaan Klarnan kanssa miksei aio laskua maksaa.

Mutta ihan mielenkiinnosta katson miten tämä palautus menee. Mutta ÄLKÄÄ TILATKO TÄÄLTÄ MITÄÄN

Vierailija
12/18 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten. Palauttaminenkaan ei ole ihan kivutonta. Olen kaksi päivää yrittänyt saada heidän asiakaspalvelustaan tätä lomaketta ja palautusosoitetta. Vielä en ole saanut. Näyttää siltä tosiaan että aivan roskaa on tuote, asiakaspalvelu ja kaikki arviot mitä esim tuolta truspilotista löytyy

Vierailija
13/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty palauttamaan koska tulee varmaan suoraan jostain Kiinasta. Tee riittävän huono arvio Trustpilottiin (seuraavat sitä) ja kieltäydy kaikista muista tarjotuista vaihtoehdoista (uusi tuote, osittainen hyvitys jne) niin lopulta hyvittävät summan. Eivät halua tuotetta takaisin. Aivan roskaa tämä kama.

Vierailija
14/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maapallo kiittää!

Vierailija
15/18 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin yhdet, eivät kyllä olleet mitenkään erikoiset. Ihan pehmeät olivat, mutta eivät kyllä tavallisista läpsyistä/flopseista eroa melkein mitenkään. Aikamoista huijausta koko juttu. En kyllä kuuttakymppiä käyttäisi moisiin. Ihan ok olivat, mutta eivät mitenkään erikoiset.

Vierailija
16/18 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako kyseisestä puljusta mitään!! Tuotteet eivät ole saapuneet vieläkään, yli kuukausi kohta tilauksesta. Seurantatunnus tulee sähköpostiin,mutta sen kun aukaisee tulee lukemaan 404 page not found. Asiakaspalvelusta ei vastata sähköpostiviesteihin. Saapa nähä mikä taistelu tulee sit klarnan kanssa jos ei tossut saavukaan ikinä.. V*tt* sanon minä!

Vierailija
17/18 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnan kanssa ei tullut mulle mitään taistelua. Laitoin vain sinne (olisinko mennyt Klarna appsin kautta) että tässä on epäselvyyttä toimituksen ja palautuksen kanssa ja ne pysäyttävät laskun saman tien. Kaarna on ehdottomasti ainoa mitä voisi kuvitella näissä käyttävän - jos maksaa ennakkoon ei taatusti saa rahojaan takaisin

Vierailija
18/18 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa tuli Happyflops-mainos vastaan. Vaikutti hyvältä. Italiaan muuttanut suomalainen naistoimittaja kehui niitä. MUTTA, epäilen kaikkia näitä tuotteita vaikka suosittelijana olisi kuka. Googlettamalla löytyy....alin hinta 7€ ja risat, ylin moninkertainen. Tuskin on laadussa eroja. Ja tilaajien kokemukset kertovat jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi