Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka lähtis mun kans " dokaa" ?

Vierailija
23.11.2005 |

Olis kiva lähtee jonkun äippäporukan kans iltaa viettää, vois vapaasti ainakin jutskata vauvoista ja kakan väreistä.. :D kaverit kun ei välttämättä jaksa sellasta kuunnella koko iltaa...

Kerätäänkö porukka ja lähetään tuulettuu?

Laittakaa tietoja itestänne: Mistäpäin ootte, minkäikäisiä ootte, minkä ikäinen vauva/lapsi jne...

Ja tämä ilmoitus koskee siis pääkaupunkiseutua!

T. Muumiomamma

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko treffit nyt vai annatko sähköpostiosaoitteen? En muuten harrasta puukkoja :) T:28

Vierailija
22/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä kukaan nyt puukkohippa seuraa hae! Eiköhän ne tyypit pyöri ihan omikseen tuolla kaupungilla ja valkkaa " kaverinsa" ihan satunnaisten kulkijoiden joukosta...

Allekirjottanut ainakin hakee vain juttuseuraa baariin. Tällaiset " sokkotreffit" ovat aina jänniä joten varmasti hauskaa tulee olemaan. :) Kiva tutustua uusiin ihmisiin!

Ja jos " nelonen" on vielä linjoilla ja lähdössä niin on tosi kiva tutustua! Itse oon vasta muuttanut Vantaalle joten kiva tutustua täkäläisiin äiteihin, varsinkin kun meillä on samanikäiset vauvatkin. :)

Joku muukin oli tulossa.. en enää muista numeroa.. mutta tervetuloa! :)

Pitäiskö nähä jossain lähempänä Mollya, kun bussi tulee kuitenkin siihen rautatientorille, eli jos vaikka jossain siinä kulmilla? Ateneumin portailla?

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin muuten asut? en tiedä viitinkö tänne sähköpostiosoitetta laittaa.parempi sopia lähempänä tietää paremmin millo pääsee,mut kyllä mulle varmaan käy millon vaan.miehelläkään ei ole sitä vastaan mitään kun melkein aina olen kotona.meillä poika kohta 5 vuotta ja tyttö 3,5 vuotta. t:26

Vierailija
24/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei kyllä ole keravalta kotoisin. Miehen perässä tänne muutin. Senpä vuoksi se tikkurila olis paras paikka näin täältä katsottuna.

Vierailija
25/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tanssia mutta myös jutella. Olen pohjois-helsingistä 25v ja 1v 7kk tyttö.

Vierailija
26/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 28

Vierailija
27/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan ajasta ja paikasta vaikka lähempänä.

t:34

Vierailija
28/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mahdollinen roskaposti ei haittaa. Käykääs laittamassa meiliä miten teille sitten sopii.

t.28

minni-manni@luukku.com

Vierailija
29/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan niin tylsää kun kaverit jäi edelliselle paikkakunnalle. t: 26.

Vierailija
30/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla itsellänikään likaa kavereita ole. kaikki on järjestään lapsettomia, joten on aika hankala järkätä tapaamisia sun muita.

Vierailija
31/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kirjoittelee maanantaina,kun kukaan ei tullutkaan ja oli yksin paikalla.. Mutta toivottavasti poikkeus vahvistaa säännön ja onnistutte tällä kertaa! :D

Vierailija
32/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki jotka on lauantaina lähdössä myös pysyy sanojensa takana. :)

-ap-

Vierailija
33/33 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luultavasti pääsekkään sit lauantaina.. :/ tuli yllättävä meno juuri silloin..

Mitäs mieltä ootte " nelonen" ja sinä toinen joka olit lähdössä, siirretäänkö tapaamista vai haluutteko ehkä nähdä toisenne lauantaina? Mulle kävis seuraavan kerran 16. tai 17.12.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi