Olenko miekestäsi lihava? 165 / 98
Pituus 165cm, paino 98kg.
Enimmillään 103kg.
Viimeisen 5v aikana vähimmillään 88kg.
Ikää 50v. Nainen.
Tuo 10kg lähtee aina 2 kuukaudessa, kun lopettaa suklaat, pizzat ja pullat ja alkaa kävelemään joka päivä 20min.
Sitten loppuu mielenkiinto jo lihon parissa viikossa takaisin.
Mutta olenko edes liian lihava? Pyöreä tosiaan ja vaatteet kiristää, nyt olen siirtynyt 2xl :stä 3xl kokoon.
Tykkään vain niin paljon herkutella grilliruoalla ja karkkia syön joka päivä. Tykkään leipoa pari kertaa viikossa makeaa, jotta riittää joka päivälle. Suklaa on intohimoni.
Pohdin mitä tekisin, vieläkö yritän laihtua, vai annanko jo olla.
Kommentit (28)
Kyllä sä lihava olet. Saan sellaisen kuvan, että ehkä sulla ei ole nyt otollinen aika laihduttaa. Yritä kuitenkin vähän vähentää herkkujen syömistä, sillä eihän se hyväksi sulle ole.
Jos keskustelisin kanssasi, niin sanoisin sinulle että ei tuon vertainen ylipaino haittaa mitään. Aivoni sanoisivat minulle että voi luoja mikä läski.
Olet et pelkästään lihava, vaan olet L^*ski
Sulla on melkein puolet elopainosta liikaa.
Mene ilman vaatteita seisomaan pelin eteen. Jos roikkuu muu muin tissit, niin olet lihava.
Itse oon 164cm ja painan n.60kg.Painavillamina oon ollut 75 kiloa ja olin kyllä läski😃😃😃
Minä olen 176 ja 96 ja olen ihan selkeästi jo lihava minäkin. Ei tosta nyt ole kahta sanaa, oletko sinä lihava.
Eihän tämä ole mikään mielipidekysymys. On lääketieteellinen fakta, että olet merkittävästi ylipainoinen. Olen samanpituinen ja painan 20 kg vähemmän ja liikaa on tässäkin. Juuri nyt laihdutan vatsaa pois. Sen olen kyllä havainnut, että näin pidemmän saliharrastuksen jälkeen 68 kg on eri juttu kuin 68 kg ennen sitä. Olen samoilla kiloilla pienempi ja paremman näköinen nykyään. Mutta silti se oikea paino on mieluummin 62 kg.
Painoindeksisi on 36, mikä tarkoittaa vaikeata ylipainoa. Ollaksesi normaalipainoinen, sinun pitäisi paina 66kg.
Olen 51v, 167cm ja 59kg. En pidä itseäni hoikkana. Enemmän unta, liikuntaa, lihastreeniä vailla...
Ainakaan et osaa kirjoittaa oikein.
Eiköhän tuo ole provo.Ei kukaan täysjärkinen tule TÄÄLTÄ kysymään tuollaista.
Olet, painat keskimittaisena naisena lähemmäs 100 kiloa mikä on järkyttävän paljon. "Pyöreä" on korkeintaan lievästi ylipainoinen.
Olet. Aivan saatanan lihava, kuten itsekin tiedät. Olen sentilleen saman pituinen, painan 60kg ja tästäkin olisi varaa pudottaa, joten...
Vierailija kirjoitti:
Hieman ylipainoa. Minulla myös.
"Hieman"?? No jos 30kg on ihan vaan hieman, niin sitten.
Jäätävä fläsä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et osaa kirjoittaa oikein.
Miten niin?
Olen pohtinut, että onko niin, että
ihminen ei ole lihava, jos et tunne itseään lihavaksi. Läskeys on korvien välissä. Sairaalloisen laihat anorektikotkin ovat mielestään lihavia. Lihavuus on siis pelkästään psyykkinen juttu.
Ap
Yritin kovasti laihtua noihin 50v juhliin ja jaksoinkin syksyllä monta kuukautta. Sitten oli juhlat ja heti perään joulu ja ystäbän juhlat tammikuussa, joten herkuttelu jäi kovasti päälle. En tiedä mistä saisi innostusta ja motivaatiota asiaan.
Toisaalta ylikilot on uusi normaali. En poikkea katukuvassa.
Ap