Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku arabiaa? Tarvitsen apua! Ei pilailijoita, olen ihan sydän sykkyrällä :(

Vierailija
26.06.2012 |

Kerron lisää tilanteesta jos löytyy joku.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn siltä. malttakaa heti =)

Vierailija
2/62 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahla bik. Tayara wakhrat 45 minutes m3a 14:20.

Nähdään pian. Lentokone lähtee 45 min. kuluttua klo 14.20.

Tuo kuulostaa ihan tavalliselta viestiltä kaverille, ei mitään lässynlääoletihanajarakassöpöläinen-viestiltä :)

Vierailija
4/62 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen...provojatkokertomus perinteiseen malliin...

Vierailija
5/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käännän sen. Ärsyttäviä tällaiset aloitukset missä ei ole kaikkea tietoa mukana

Vierailija
6/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstit on kirjoitettu näillä "meidän" aakkosilla, ei sillä arabian kiemuralla. Eli ei tarvitse osata niitä arabian aakkosia!

ap

Vierailija
7/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro muutenkin? kiinnostaa...

Vierailija
8/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstit on kirjoitettu näillä "meidän" aakkosilla, ei sillä arabian kiemuralla. Eli ei tarvitse osata niitä arabian aakkosia!

ap

Vierailija
9/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea etten ole turhaan heti aluksi ilkeilijöiden silmätikkuna. On kurja olo jo muutenkin. Mieheni on käyttäytynyt viime aikoina niin oudosti.

Jos osaat arabiaa niin mitä tarkoittaa "Houriya"? Onko se nimi?

Vierailija
10/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan huoraa tarkoita

Vierailija
11/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen vai naisen?

ap

Vierailija
12/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eka tekstari:

7atta ene. Ham dar malmoumin. Ummmwah.

ap

Vierailija
13/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plöts tarkoittaa esinahka ja plöts plöts tarkoittaa vedä esinahka taakse. Räkään kastettu peukalo tarkoittaa nimikirjoitusta virallisissa papereissa kuten esim avioehdossa ja lasten huoltajuuspapereissa. Olin pari kuukautta sitten Englannissa Bradfordissa, siellä sain kuulla kuinka minulle huudettiin arabiaksi ja englanniksi huoraa koko ajan pakipoikien toimesta. Minulla kun oli vaaleat hiukset ja kuljin yksin puistossa.

Vierailija
14/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toka tekstari. Olisin todella kiitollinen, jos joku oikeasti arabiaa osaava voisi kääntää ne minulle.

Aya yezi le tjid 3laya. Taw nit9ablou nchalah.

ap

Vierailija
15/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eka tekstari: 7atta ene. Ham dar malmoumin. Ummmwah. ap

Vierailija
16/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä rantahuorissa kävijöitä sikiää? Mitä muna ja tippuri maksoi tällä kertaa, ruokaa, olutta vai ihan rahaa? Ei voi tajuta :( Miten joku mies voi koskea tuollaiseen huorissakävijään, en tajua sitäkään.

Vierailija
17/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houriya tarkoittaa merenneitoa ja on myös nimi

Vierailija
18/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aya yezi le tjid 3laya. Taw nit9ablou nchalah.

ap

mutta jälkimmäisessä lauseessa puhutaan lentämisestä pian ja aya tarkoittaa sinä.

Vierailija
19/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt pilailko, käteni tärisevät ja itkettää. Ei niitä minulle ole kirjoitettu, en minä osaa arabiaa. Ne on kirjoitettu "Houriyalle". Mieheni puhelimesta. Haluaisin niin tietää mistä niissä puhutaan :( Eikö kukaan osaa auttaa? En voi laittaa tekstejä kääntäjään sillä pelkään, että mieheni löytää ne. Ei ole etelän romanssi, asumme yhdessä ja meillä on lapsia mutta hän on jonkin aikaa matkustanut epäilyttävän usein kotimaahansa ja sinä aikana kirjoitti noita viestejä 5kpl paikalliseen numeroon, "Houriyalle". Pelkään, että hänellä on toinen nainen siellä kotimaassaan. Toivon, että viestit ovat harmittomia mutta haluaisin totuuden, oli se mikä oli.

ap

Vierailija
20/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt pilailko, käteni tärisevät ja itkettää. Ei niitä minulle ole kirjoitettu, en minä osaa arabiaa. Ne on kirjoitettu "Houriyalle". Mieheni puhelimesta. Haluaisin niin tietää mistä niissä puhutaan :( Eikö kukaan osaa auttaa? En voi laittaa tekstejä kääntäjään sillä pelkään, että mieheni löytää ne. Ei ole etelän romanssi, asumme yhdessä ja meillä on lapsia mutta hän on jonkin aikaa matkustanut epäilyttävän usein kotimaahansa ja sinä aikana kirjoitti noita viestejä 5kpl paikalliseen numeroon, "Houriyalle". Pelkään, että hänellä on toinen nainen siellä kotimaassaan. Toivon, että viestit ovat harmittomia mutta haluaisin totuuden, oli se mikä oli. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi