Mistä johtuu tiettyjen ihmisten tarve kohdella aspoja ala-arvoisesti?
Se ei ole edes harvinaista. Miksi sikailu on niin yleistä ja miksei yritykset puolusta työntekijöitään paremmin?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta nautin todella kun katson tiktokista videoita, joissa paskamaiset asiakkaat saavat aspalta samanlaista kohtelua takaisin
Linkki 🙂
Mitä törkyä olette saaneet asiakkailta?
Miksi firmat ei puolusta enempää työntekijöitään? Jossain Prisman kassalla pitää vaan niellä kaikki paska ja toivottaa mukavaa päivänjatkoa. Lisäksi kaupoissa myyjillä on aina läsnä väkivallan uhka ja työntekijöitä ahdistellaan jatkuvasti.
Luulen että se on jäänyt takavuosilta joillekin päälle? Ehkä etsivät vastauksia ja kaupan johto ei korjaa mitään kaupan pahoja ongelmia, vain valikoidusti. Kalleus myös?
Mulkkuudesta. Kohtelevat muitakin ihmisiä ala-arvoisesti.
Firmoja ei kiinnosta työntekijöidensä olot kunhan rahaa virtaa sisään.
Ihmisetkin ovat niin vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja mikä on Aspa.
Ei Aspa vaan Aspo.
Kusipäät. Mä jos joutuisin todistamaan sivusta tuollaista niin katsoisin korostetusti monttu auki.
No, eikö se ole selvää: narsistisesta häiriintyneisyydestähän se johtuu. Kun normi-ihmiset kohtelevat kaikkia tasa-arvoisen asiallisesti, narsistisesti häirintyneet pokkuroivat ihmisiä, joita pitävät korkeatasoisina, ja kohtelevat sikamaisesti ihmisiä, joita pitävät alemman tason ihmisinä. Typerykset eivät vaan tajua, että hyvin helposti se heidän halveksimansa kaupankassa on joskus vielä vaikka pääministeri (mot).
Jotkut kyttäävät asiakkaita ja hiipivät hyllyjen välissä. Myös väkisin vaativat tervehdystä. Osa tympeitä kun muut asiakkaat valittivat ja olettaa seuraavankin olevan vaikea, on itse vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kyttäävät asiakkaita ja hiipivät hyllyjen välissä. Myös väkisin vaativat tervehdystä. Osa tympeitä kun muut asiakkaat valittivat ja olettaa seuraavankin olevan vaikea, on itse vaikea.
Ne täyttää hyllyjä.
Mä olin alle 30-vuotiaana baarissa töissä ja siinä kyllä sai välillä todella huonoa käytöstä osakseen. Jotkut kuvittelivat olevansa jotenkin parempia ihmisiä ja kohtelivat meitä baarin työntekijöitä huonosti. Yksikin mies aivan tuhannen kännissä ja kun tarjoilu loppui niin alkoi mesoaminen, että mä kerran vuodessa käyn baarissa.... Joo aika lyhyet vuodet herralla.
Eräälle miehelle lopetettiin tarjoilu kovan kännin vuoksi eikä mies siihen sanonut oikein mitään, mutta puolisonsa alkoi haukkua mua lehmäksi. Joo tuohan auttaakin asiaa.
Eräs mies oli aina hyvin ylimielinen ja samalla sai myös naisystävänsä mukaan siihen. Oli siis mun työuran aikana kaksi eri naisystävää ja molemmat tosiaan onnistui saamaan tuohon käytökseen mukaan. Edelleen näen tuon miehen erittäin ylimielisenä.
Sitten vielä erikseen miehet jotka vahtasivat tissejä, ehdottelivat ja pahimmat yrittivät koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan asiakkaita.
aspa
Älä kaikkia vihaa. Suurin osa normaaleja.
Joka kohtelee aspoja tai ketä tahansa ihmistä ala-arvoisesti, on vanhan kansan sanontaa lainaten "m*lkk*".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan asiakkaita.
aspa
Älä kaikkia vihaa. Suurin osa normaaleja.
Suurin osa mulkvisteja. Se on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi firmat ei puolusta enempää työntekijöitään? Jossain Prisman kassalla pitää vaan niellä kaikki paska ja toivottaa mukavaa päivänjatkoa. Lisäksi kaupoissa myyjillä on aina läsnä väkivallan uhka ja työntekijöitä ahdistellaan jatkuvasti.
Soppii kokkeilla törkyjuttuja. Tulee takaisin täydeltä laidalta ja hyvin on toiminut.
t. Prisman kassa Savosta.
En tiedä, mutta nautin todella kun katson tiktokista videoita, joissa paskamaiset asiakkaat saavat aspalta samanlaista kohtelua takaisin