Miksi tissit on niin tärkeä asia naisille
Kommentit (45)
Kyllä ne näyttää olevan tärkeämmät miehille mitä naisille vaikka ne tosiaan on vauvoja varten.
Miehet ei puhu muusta kun munistaan ja peniksestään. Lukuisia sanontoja liittyy niihin.
Vierailija kirjoitti:
Naiseuden symbolit 👍
Totta, mutta mikä on kusipäisyyden symboli?
Joku naisten juttu, mitä mies ei voi ymmärtää.
Esitellä pitää. Varmaan miehiä houkutellakseen.
Eivät ne kyllä kaikille ole. On naisia, jotka puhuvat tisseistään koko ajan. Ihmettelen näitä suuresti. Omia en edes huomaa. Parempi niin. Tärkein elimeni sijaitsee korvien välissä.
Sinä mietit naisten tissejä.
Mulle ei ole tärkeä. Niistä on haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne kyllä kaikille ole. On naisia, jotka puhuvat tisseistään koko ajan. Ihmettelen näitä suuresti. Omia en edes huomaa. Parempi niin. Tärkein elimeni sijaitsee korvien välissä.
Entä rakastava sydän?
Minä en tarvitsisi omiani yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tärkein ruumiinosa.
Ihan turhat on.
Seksuaalisuus on moninainen asia. Kaikki eivät sitä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena jossain akuuttikriisissäni, yhdessä niistä. Soitin kerrankin auttavaan puhelimeen. Siellä oli täti-ihminen, joka puhui omista rinnoistaan, ja miten hän saa niillä miesten huomion. Huvitti.
Tissit on kivoin asia naisessa! 🤗
En mieti niitä juuri. Jotain roikkuu ja tiellä, mutta normaalia kai.
Rinnoilla on kaksi tehtävää: Houkutella miehiä ja ruokkia jälkeläisiä
Seuraava tyhmä kysymys koulun biologian tunneilla nukkuneilta.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Miehet: tissit tissit tissit tissit
tissit tissit tissit tissit
tissit tissit tissit tissit