Osaako joku arabiaa? Tarvitsen apua! Ei pilailijoita, olen ihan sydän sykkyrällä :(
Kommentit (62)
Viimeisessä viestissä ilmoittaa lennon viivästymisestä. Ja pyytää odottamaan lentokentällä. Ja sanoo: olet kaunis.
Enpä sitten tiedä tuosta viimeisestä lauseesta...Sitä ei ehkä voi sanoa millekään vanhalle sukulaisnaiselle...? :(
Käy usein uudessa maassaan ja järjestää lapsetkin sinne.
synonyyminä jollekin muulle sanalle. Jos vaikka tarkoitti, että olet ihana kun jaksat odottaa kentällä tms. Ystäväni kun on libanonista ja asuu libyassa, joten ehkä tunisian 'murre' on hieman hakusessa.
Eikä, missä kohtaa sanoo että joku on kaunis? Kävin katsomassa mieheni fb-kaverit. Siellä on yksi nainen nimellä Houriya ja hän on kaunis :/
ap
Toivottavasti minulla on vain vilkas mielikuvitus eikä sen kummempaa ja viestit on lähetetty kaverille. Mutta tietääkseni mieheni veli haki hänet lentokentältä. Velin nimi ei ole Houriya eikä Aya. Noita ystäviä on yli 400 kpl mutta Houriya nimisiä on vain yksi. Kaunis nainen. Mutta en tiedä, hänellä on niin paljon vanhoja koulukavereita fb-kavereina etten heti epäilisi uudeksi tyttöystäväksi sieltä ketään.
En ole kaivoon hyppäämässä. En aio sanoa miehelleni mitään ennen kuin asia on 100 % varma. Menen vaikka kääntäjälle tekstien kanssa jos niin on tehtävä.
Tuntuu pahalta epäillä omaa miestä :( Mutta toivon, että epäilen turhaan.
ap
kaikille että on naimisissa kanssasi? Yhteisiä kuvia jne? Noita tietojakin voi rajata niin että sinulle näyttää siltä että olette naimisissa mutta muille ei.. Ettei elä ihan kaksoielämää...
mene tsekkaamaan miehen fb:kissa lähetetyt viestit. Sinne arkistoituu poistetutkin helposti.
Olettehan selvittäneet miehesi kanssa esim kaikki uskontoon kuuluvat jutut, kuten moniavioisuuden? Enkä tarkoita tätä millään pahalla. Tuli vain mieleen, kun useammallakin muslimien sivustolla Suomessa asuvat muslimimiehet etsivät toista vaimoa...
Olen itse naimisissa muslimin kanssa, joten tuttuja on vuosien varrella kerääntynyt eri kulttuureista, ja etenkin jos yhteinen kieli on hiukan hakusessa, niin kommunikaatio-ongelmia voipi tulla...
Toivottavasti tässä on kyseessä ihan joku viaton juttu, ja kaikki päättyy hyvin. Hengessä mukana, sisar :)
oma muija rupsahtaa ja hoitaa kotia sekä lapsia.
Kikkeliä on kuitenkin kiva uittaa - jossain kauniissa.
Että näin.
:( sori
kaikille että on naimisissa kanssasi? Yhteisiä kuvia jne? Noita tietojakin voi rajata niin että sinulle näyttää siltä että olette naimisissa mutta muille ei.. Ettei elä ihan kaksoielämää...
Minulle näkyy että olemme naimisissa. Ei siellä meidän yhteisiä kuvia ole mutta meidän lapsista on kyllä. Eli luulisi naisen tietävän, että varattu mies ainakin, ellei sano että on leski tai eronnut.
ap
Minun täytyy lopettaa, mieheni tulee. Palaan! ap
missä joku tunisialainen voi vaikka nähdä ne ja suomentaa :)
eikö kellään ole tunisialaista puolisoa joka viitsisi suomentaa nuo?
eikö kellään ole tunisialaista puolisoa joka viitsisi suomentaa nuo?
Eli tuskin kakkosvaimoa etsii, uutta vaimoa kyllakin voi etsiskella.
ei valttis tarkoita kaunista (sille on ihan eri sana), vaan hienoa, upeeta jne. -ek paate kuitenkin kertoo, etta sanoja pitaa kohdettaan sellaisena.
Kyllähän me kaikki tiedetään miten se siellä menee...
Ahla bik. Tayara wakhrat 45 minutes m3a 14:20.
Nähdään pian. Lentokone lähtee 45 min. kuluttua klo 14.20.
kiinnostaisi tietää miten tämä päättyy.
Terv utelias