Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku arabiaa? Tarvitsen apua! Ei pilailijoita, olen ihan sydän sykkyrällä :(

Vierailija
26.06.2012 |

Kerron lisää tilanteesta jos löytyy joku.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan loput vielä:

Inchalah me fja3tekch.

Merci ili jitni. Ma7lek.

Ahla bik. Tayara wakhrat 45 minutes m3a 14:20.

Ymmärtääkö joku?

Hänen puhelimestaan on poistettu kaikki siihen saapuneet viestit mutta lähetetyissä oli nuo vielä jäljellä.

ap

Vierailija
22/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi trolli? :( Mikä tässä on nyt niin epäuskottavaa?

Onko täällä sitä arabiaa osaavaa enää paikalla? :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi trolli? :( Mikä tässä on nyt niin epäuskottavaa? Onko täällä sitä arabiaa osaavaa enää paikalla? :( ap

Vierailija
24/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inchalah me fja3tekch.

- keskustelu/yhteydenpito minuun tulevaisuudessa,

Merci ili jitni. Ma7lek.

pyydän, älä ?. osta

Ahla bik. Tayara wakhrat 45 minutes m3a 14:20.

Nähdään pian. ?Jokin? loppuu 45 minuuttia 20 yli kahdelta.

Vierailija
25/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eka tekstari:

7atta ene. Ham dar malmoumin. Ummmwah.

ap

hammilla on malmia. uugh

Vierailija
26/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ettei kukaan osaakaan auttaa. Miksi pyysitte tekstit sitten tänne? :(

Kyllä minä sen tiedän ettei siinä Malmista puhuta eikä 7 ole numero 7 vaan jokin äänne.

ap

Vierailija
27/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muut, jos ette osaa arabiaa, älkää kommentoiko. Ap pyysi nimenomaan arabian taitoisilta apua ja pyysi, ettei ilkeiltäisi. Ja heti pitää ilkeillä.

Sen verran itse sekaannun vielä, että tarvitseeko sinun todella tietää, pettääkö. Jos kommunikointinne on noin heikoissa kantimissa, niin varmaan tiedät itsekin, mitä kannattaa tehdä.

Vierailija
28/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google translator ei anna noilla tiedoilla mitään

Kiitos kun yritit! :)

ap

Onko jollain arabiantaitoinen mies? Voisitteko pyytää miestänne katsomaan nuo tekstit? Pliis.

ap

Vierailija
29/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteli, onko kyseessä tunisian arabia? ja sanoi, että ekassa viestissä sanoo : minä myös, yhdessä kotona. suukko

ja toisessa puhuu tytölle nimeltä Aya, että please nähdään.

Hän oli sitä mieltä, että suhde päällä :(

Vierailija
30/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muut, jos ette osaa arabiaa, älkää kommentoiko. Ap pyysi nimenomaan arabian taitoisilta apua ja pyysi, ettei ilkeiltäisi. Ja heti pitää ilkeillä.

Sen verran itse sekaannun vielä, että tarvitseeko sinun todella tietää, pettääkö. Jos kommunikointinne on noin heikoissa kantimissa, niin varmaan tiedät itsekin, mitä kannattaa tehdä.

Kiitos sinulle, olet ystävällinen!

Näin monet av-mammat tykkäävät tehdä, lyödä lyötyä.

Toivon, että ne ovat harmittomia viestejä kaverille. Valitettavasti en ymmärrä niitä itse.

Minä haluan tietää pettääkö. Mielestäni hän on ollut viime ajat niin omituinen ja erilainen ja tuo kotimaassa ravaaminen, olen huolissani. Meille esittää kyllä sitä isää ja aviopuolisoa, mutta jokin tuntuu "mädältä".

En voi kysyä suoraan että pettääkö enkä haluaisi sanoa, että katsoin hänen kännykkäänsä. En ole tehnyt sitä koskaan ennen.

ap

Vierailija
31/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis on tunisian arabiaa, niin melko selvää, että viestittelee Aya-nimisen tytön kanssa.

Vierailija
32/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteli, onko kyseessä tunisian arabia? ja sanoi, että ekassa viestissä sanoo : minä myös, yhdessä kotona. suukko

ja toisessa puhuu tytölle nimeltä Aya, että please nähdään.

Hän oli sitä mieltä, että suhde päällä :(

Oikeasti? Hän on tunisialainen. Voisitko olla niin kultainen ja tarkistaa nuo kaikki tekstit mitä kirjoitin? Voisiko kaverisi vilkaista ne? Oletko niin kiltti?

ap

Vierailija
33/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt pilailko, käteni tärisevät ja itkettää. Ei niitä minulle ole kirjoitettu, en minä osaa arabiaa. Ne on kirjoitettu "Houriyalle". Mieheni puhelimesta. Haluaisin niin tietää mistä niissä puhutaan :( Eikö kukaan osaa auttaa? En voi laittaa tekstejä kääntäjään sillä pelkään, että mieheni löytää ne. Ei ole etelän romanssi, asumme yhdessä ja meillä on lapsia mutta hän on jonkin aikaa matkustanut epäilyttävän usein kotimaahansa ja sinä aikana kirjoitti noita viestejä 5kpl paikalliseen numeroon, "Houriyalle". Pelkään, että hänellä on toinen nainen siellä kotimaassaan. Toivon, että viestit ovat harmittomia mutta haluaisin totuuden, oli se mikä oli.

ap

Oliko ilmaista, mies sai passin ja pääsi kelakorvausten piiriin. Ei kiva meille suomalaisille tuollaiset narsistit.

Vierailija
34/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan lähettää,en valitettavasti osaa auttaa. mutta voimia kovasti!

Vierailija
35/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan lähettää,en valitettavasti osaa auttaa. mutta voimia kovasti!

Kiitos.

ap

Vierailija
36/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti on vaikka joku sukulainen siellä päässä, eikä mitään sen kummempaa...

Vierailija
37/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti on vaikka joku sukulainen siellä päässä, eikä mitään sen kummempaa...

Voisiko olla sukulainen: sisko, siskontyttö, täti, äiti, serkku..?

Vierailija
38/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lähetin nyt nuo loput viestit,ja odotan käännöstä. toivottavasti on vaikka joku sukulainen siellä päässä, eikä mitään sen kummempaa...

Olet todella kultainen! Kiitos tuhannesti! Toivon, että ne on vain serkulle tai kaverille kirjoitettu. Toivottavasti minulla on vain vilkas mielikuvitus.

ap

Vierailija
39/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne hänen suvustaan ketään Aya-nimistä. Mutta kirjoitaanko Tunisiassa "pusu" viesteihin, jos ne on kaverille suunnattu? Pusujahan jaellaan tervehtiessä melkein kaikille mutta mitenkäs tuo tekstarikulttuuri? :/

ap

Vierailija
40/62 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lähetin nyt nuo loput viestit,ja odotan käännöstä.

Ohis :)