Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

että mua ärsyttää, kun tapailemani mies ei

Vierailija
22.06.2012 |

vastaa puhelimeen, eikä edes ole soittanut takaisin. Heti rupeaa epäilyttämään, että mitäköhän oikein puuhailee....argh!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se luokkaantui, kun sä olet ystävien kanssa ja antaa odottaa?

Vierailija
22/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole niitä ihmisiä, yleensä jätän puhelimen kotiin kun johonkin lähden. Saahan siihen sit soitella ja ihmetellä kun en vastaa.

Että jospa se on vaa jättäny puhelimen johonkin. Tai sit se on nii kännissä et ei kehtaa vastata. Tai katto puhelinta, ei kerinny sillä hetkellä puhumaan ja unohti soittaa takas. It happens.

Laita vaikka viesti et moi, miten menee, onko kiva jussi? ja sit oottelet rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoa kuuluuko huomenna mitään. Huomiselle meillä olikin yhteisiä suunnitelmia suunniteltu. ap

Vierailija
24/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa päästäni pois, miksei vastannut, Ilmeisesti olen jotenkin pöpi päästäni... ap

Vierailija
25/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa ja lapsiensa luona? Ei varatut miehet jaksa kahta naista yhtäaikaa, vastaavat sitten taas jos tulee jotain kränää vaimon kanssa. Jos ei ole varattu, et vain kiinnosta tarpeeksi. Luultavasti toinen hoito jo kiikarissa. Tylyä ehkä, ei voi mitään. Esitä mieluummin vaikeasti tavoiteltavaa, kuin epätoivoista.

Vierailija
26/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap huoli siitä että olisit pöpi päästäsi, koska kaikki rakastuneet naiset ovat. Ja varmaan miehetkin. Se suhteen alkuvaiheen epävarmuus on RAASTAVAA!!!

Ja ajatella, jotkut tykkää siitä niin paljon että hakeutuu uuteen suhteeseen aina uudelleen ja uudelleen vain sen takia, että haastavuutta pitää elämässä olla.

Toivottavasti teillä ap kaikki menee hyvin tänään. Oisko mies tosiaan ollut vähän loukkis siitä että sinä olit ystävien kanssa etkä hänen kanssaan. Tai sitten niin sympaattinen ettei halunnut häiritä sinun ystäväiltaasi.

Vierailija
27/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä soittaako edes tänään, vaikka tänään oli tarkoitus tavata.Vaimoa ei ole,olen tavannut miehen vanhemmat ja käynyt kotonaan. Toisesta suhteesta taas ei sitten ole tietoa, sellainenhan saattaa ollakkin. ap, jolla tuli nukutuksi hyvin vähän.

Vierailija
28/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, olet tavannut miehen vanhemmat?????????

No ei sinulla sitten ole kyllä mitään syytä huoleen, siis ei kerrassaan mitään!!!!!!

Ei varmasti ole toista suhdetta. Mies ei vain halunnut häiritä sinun kaveri-iltaasi.

Tuo vanhempien tapaaminen on käsittääkseni miehelle kuin miehelle "iso" juttu, ellei se käy vahingossa.

Vierailija
29/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, joka soitin? ap

Vierailija
30/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen.

Jotkut vievät vanhempia tapaamaan melko heppoisin perustein, yksi pikaromanssini meni niin että käytiin jopa miehen vanhempien luona ja tapasin mummonsakin... Koko suhde oli parissa viikossa ohi. Olin pettynyt, mutta minkäs teet kun toinen oli päättäny/huomannut etten olekaan hälle sopiva. Hän oli ehkä vähän liian spontaani ja tulisielu, jälkeenpäin ajattelen että ehkä olis ollu mulle liian vaikea ihminen.Toisaalta hyvä että se loppui nopeasti, niinkuin oli alkanutkin.

Juhannuksena voi olla muutakin puuhaa kuin puhelimessa juttelu, ja ihmiset on erilaisia, ei kaikki soittele vaikka olisivat ihastuneitakin.

Hieman vaikeaa tuo tapailun ja seurustelun ero ja kirjoittamattomat pelisäännöt.... Alussa on hyvä pitää suhde kevyenä, eikä ahdistella toista, mutta toisaalta on hyvä tietää missä mennään. Suosittelisin keskustelemaan avoimesti ja koita olla vaikuttamatta liian epätoivoiselta. Kysy viattomasti, että tapaileeko hän vielä muitakin, ja että missä mennään?

Vierailija
31/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, joka soitin? ap

Anteeksi kun sanon, mutta vaikutat itsepäiseltä jankuttajalta.

Jos olet noin kontrolloiva, ettet pysty yötäsi nukkumaan kun toinen ei soita vaikka olette sopineet viettävänne illan erillänne ja tapaavanne huomenna, niin en itse alkaisi juttuun kanssasi.

Vierailija
32/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi niin, ettei mies laittanut eilen illalla tekstariini vastausta. Oltiin jo aiemmin kyllä viestitelty. Hän oli kaverin kanssa grillaamassa ja juomassa, minä omissa sukulaisissa. Hän ei ole meidän tapalilun aikana juonut kertaakaan(3vk). Nyt mua pelottaa, että sille ei viina kertakaikkiaan sovi, että menee ihan erilaiseksi tai sitten on löytänyt jahannusheilan muualta. Tosi huono mieli ja mietin nyt, että tässäkö tämä oli.. Miten ap sulla? Joko miehestä on kuulunut?

Vierailija
33/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma ollut puhelin äänettömällä... Selityksen makua mielestäni. Ja sille, joka sanoi että olen kamala jankkaaja, niin ehkä täällä sitä olenkin, mutten ole miehelle sitä kertaakaan sanonut, nytkin ihan itse sanoi, että oli äänettömällä kun olin soittanut. ap

Vierailija
34/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva juttu ap:) Täällä odotellaan vietiä tai soittoa epätoivoisesti. Niin raastavaa aikaa tämä tutustuminen. Meinaatteko treffata tänään? T. se joka ei saanut viestiin vastausta

Vierailija
35/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kauhistuttavan mustasukkainen ja omistushaluinen. entäs jos suhteenne vakavoituukin niin etkö tosiaan annan miehesi mennä tapaamaan kavereitaan, ilman että kontrolloit koko ajan.

Vierailija
36/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kauhistuttavan mustasukkainen ja omistushaluinen. entäs jos suhteenne vakavoituukin niin etkö tosiaan annan miehesi mennä tapaamaan kavereitaan, ilman että kontrolloit koko ajan.

nyt kyse olekkaan. Enkä ole mustasukkainen, enkä omistushaluinen. Eikö sinusta ole outoa, kun ei vastannut, eikä soittanut perään?

Vierailija
37/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyse olekkaan. Enkä ole mustasukkainen, enkä omistushaluinen. Eikö sinusta ole outoa, kun ei vastannut, eikä soittanut perään?

Vierailija
38/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olishan se kohteliasta soittaa takaisin ja kertoa miksei pystynyt vastaamaan. Varsinkin jos muka minusta pitää, olenkin sitä jo alkanut epäilemään. ap

Minulla on mökillä välillä puhelin autossa parikin päivää enkä vastaa. Miehellä vastaavasti niin paljon tekemistä että ei välillä vastaa tai soita. Etäsuhde kestänyt jo viisi vuotta näin ja hyvin menee edelleen.

Vierailija
39/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on hiljaisella tai sitä ei muuten kuule. Kun tulleen soiton huomaa, ei uudelle epäviralliselle seukalle kehtaa soittaa kaverien tai sukulaisten seurassa. Sitten se unohtuu tai on liian myöhä yö. Kyllä hän kohta soittaa.

Älä vain ala kuulustella, onko siellä ollut naisia samassa seurueessa juhannusta viettämässä. Katso mieluummin tulevaisuuteen. Olisiko aika sopia seurustelusta niin, että vietätte seuraavan juhannuksen yhdessä? Pyydä miestä päättämään mahdolliset muut viritelmänsä ennen kuin alatte virallisesti seukata.

Vierailija
40/49 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi niin, ettei mies laittanut eilen illalla tekstariini vastausta. Oltiin jo aiemmin kyllä viestitelty. Hän oli kaverin kanssa grillaamassa ja juomassa, minä omissa sukulaisissa. Hän ei ole meidän tapalilun aikana juonut kertaakaan(3vk). Nyt mua pelottaa, että sille ei viina kertakaikkiaan sovi, että menee ihan erilaiseksi tai sitten on löytänyt jahannusheilan muualta. Tosi huono mieli ja mietin nyt, että tässäkö tämä oli.. Miten ap sulla? Joko miehestä on kuulunut?