Luulen että aviomiehelläni on suhde miehen kanssa
Liittyen tuohon heteromiesten homosuhteet - ketjuun. Vahva epäilys että miehelläni on s-suhde kaveriinsa. On siinä ihan perus juttujakin, remppa-apuja ja halkosavottaa. Mutta viikottaisia aamukahveja ja työmatkoilta pitää heti päästä vaihtamaan kuulumiset...ihan kuin puhelinta ei olisi keksitty.
Kommentit (16)
Sama. Oli ollut persupoikain saunaillassa. Henki haisi pöllönsilmältä.
Voisko joku yrittää ottaa tosissaan t. ap
Hetken luulin että olisi puhe perskutaleista, mutta työmatka ei sovi kuvaan (jos ei sitten rekkakuski).
Onko pippeli ollut kak kainen. Toki ymmärrän jos alkaa mies maistumaan kun katsoo palstan tursaita!
Vierailija kirjoitti:
Sama. Oli ollut persupoikain saunaillassa. Henki haisi pöllönsilmältä.
Vigelius ja Tynkkynen vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku yrittää ottaa tosissaan t. ap
Olet kuin pissaliisa ensikertaa kännissä, kukaan ei ota mua tosissaan, no ei varmasti ota.
Haistele sen kikulia - miltä tuoksahtaa. Voit tietysti myös nuolaista (jos hajuaisti ei riitä).
Huoh, sinulla ei liene yhtä lailla läheistä naisfrendiä jonka kanssa tekee mieli hengata paljon ja puhua asioita joita ei miehen kanssa halua?
Voi tätä nykyaikaa.
Ap olen harmistunut vuoksesi.
Epäilykset ja mitä kerroit, antaa käsityksen enemmästä kuin vain kaveruudesta.
Ei ole ystäviä. Ja vaikka oliskin niin en tästä aiheesta puhuisi. ap
Vierailija kirjoitti:
Hetken luulin että olisi puhe perskutaleista, mutta työmatka ei sovi kuvaan (jos ei sitten rekkakuski).
Kaikki tietää mitä levähdyspaikoilla tapahtuu ja siihen on syy miksi moni perussuomalainen mies valitsee rekkamiehen ammatin.
Puhelimessa lukee Repe, langan päässä onkin Rebecca. Näin omalla kaverilla.
Tyhjentää suoleen kun kotona ei saa mitään reikää. Mitä siitä sitten?
Onpa pökerryttävän typeriä vastauksia! Voi olla myös, että Ap oli tosissaan. Tällaisia asioita ei kannata kirjoittaa tälle palstalle. Ihmiset täällä eivät osaa ymmärtää eivätkä käsitellä tällaisia asioita.
0/5