että mua ärsyttää, kun tapailemani mies ei
vastaa puhelimeen, eikä edes ole soittanut takaisin. Heti rupeaa epäilyttämään, että mitäköhän oikein puuhailee....argh!
Kommentit (49)
Miehelle pitää antaa omaa aikaa ja mahdollisuus nussia muitakin naisia. Muuten ei tule mitään. T. Viisas vaimo
Ihan uteliaisuudesta: mikä sitten olisi ollut uskottava selitys jos tuo kerran oli "selityksen makua"?
Oli kuulemma ollut puhelin äänettömällä... Selityksen makua mielestäni. Ja sille, joka sanoi että olen kamala jankkaaja, niin ehkä täällä sitä olenkin, mutten ole miehelle sitä kertaakaan sanonut, nytkin ihan itse sanoi, että oli äänettömällä kun olin soittanut. ap
Lainaus:
kävi niin, ettei mies laittanut eilen illalla tekstariini vastausta. Oltiin jo aiemmin kyllä viestitelty. Hän oli kaverin kanssa grillaamassa ja juomassa, minä omissa sukulaisissa. Hän ei ole meidän tapalilun aikana juonut kertaakaan(3vk). Nyt mua pelottaa, että sille ei viina kertakaikkiaan sovi, että menee ihan erilaiseksi tai sitten on löytänyt jahannusheilan muualta. Tosi huono mieli ja mietin nyt, että tässäkö tämä oli.. Miten ap sulla? Joko miehestä on kuulunut?
Mä sain mieheltä viestin,, ihanaa;)
Oikeesti, todella säälittävää odotella jotain tekstaria/puhelua ja masentua jos sitä ei kuulu pariin tuntiin tai vaikka päiväänkin. Ei hitto. xD
Itse olen aina se, joka ei jaksa vastata tai vastaa seuraavana päivänä. Monesti olen myös ollut tapaamassa seksin merkeissä jotain toista, niin etten ole voinut vastata. :D
Ihan uteliaisuudesta: mikä sitten olisi ollut uskottava selitys jos tuo kerran oli "selityksen makua"?
Oli kuulemma ollut puhelin äänettömällä... Selityksen makua mielestäni. Ja sille, joka sanoi että olen kamala jankkaaja, niin ehkä täällä sitä olenkin, mutten ole miehelle sitä kertaakaan sanonut, nytkin ihan itse sanoi, että oli äänettömällä kun olin soittanut. ap
sanonut, jos en vain haluaisi vastata. Ja kyllähän ihastunut/rakastunut haluaa vastata tai soittaa takaisin, eikö?
Oikeesti, todella säälittävää odotella jotain tekstaria/puhelua ja masentua jos sitä ei kuulu pariin tuntiin tai vaikka päiväänkin. Ei hitto. xD
Itse olen aina se, joka ei jaksa vastata tai vastaa seuraavana päivänä. Monesti olen myös ollut tapaamassa seksin merkeissä jotain toista, niin etten ole voinut vastata. :D
Oikeesti, todella säälittävää odotella jotain tekstaria/puhelua ja masentua jos sitä ei kuulu pariin tuntiin tai vaikka päiväänkin. Ei hitto. xD Itse olen aina se, joka ei jaksa vastata tai vastaa seuraavana päivänä. Monesti olen myös ollut tapaamassa seksin merkeissä jotain toista, niin etten ole voinut vastata. :D
Todella ihastunut, kiinnostunut ihminenhän kulkee vessaankin kännykkä kädessä ja odottaa koko ajan ihastukseltaan viestejä tai laittaa itse.
Miehelle pitää antaa omaa aikaa ja mahdollisuus nussia muitakin naisia. Muuten ei tule mitään.
T. Viisas vaimo