Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi mielestäsi aviovelvollisuus?

Vierailija
25.09.2014 |

Perustele myös!

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:27"]EI ole.

Ennen vanhaan oli, kun avioliiton ainoa tarkoitus oli tuottaa lapsia ja perillisiä. Nykyään, kun avioliiton tarkoitus on viettää mukavaa elämää rakastetun kumppanin kanssa, siihen ei kuulu pakollinen huono seksi, orjatyö eikä muutkaan ihmisoikeusrikkomukset.

[/quote]

Mutta jos elämä ilman seksiä ei ole mukavaa?

[/quote]

no sit voi vaikka harkita, että jos yrittäisi harrastaa sellaista seksiä, joka olisi siitä kumppanistakin mukavaa. Tai vetää käteen. Tai ottaa eron, jos ei pysty toista huomioimaan.

Vierailija
42/72 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkä avioliitto ja myös makuukamarissa kaikki hyvin. Ehkä meillä sattuu olemaan aika lailla samat tarpeet ja toiveet miehen kanssa. Itse haluan pitää hänet tyytyväisenä, hän minut. Huomioimme toisemme henkisestikin, miksei sitten fyysisesti. Uskon tämän myös olevan pitkän ja onnellisen avioliiton salaisuus. Koen olevan todella onnellinen, kun olen saanut näin hyvän miehen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:27"]

EI ole.

Ennen vanhaan oli, kun avioliiton ainoa tarkoitus oli tuottaa lapsia ja perillisiä. Nykyään, kun avioliiton tarkoitus on viettää mukavaa elämää rakastetun kumppanin kanssa, siihen ei kuulu pakollinen huono seksi, orjatyö eikä muutkaan ihmisoikeusrikkomukset.

[/quote]

Jos tarkoitus on viettää mukavaa elämää rakastetun kumppanin kanssa, eikö siihen kuulu seksi?

Rinnastat samaan hengenvetoon seksin ihmisoikeusrikkomuksiin?

Oletko ihan sinut itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa? Et.

Vierailija
44/72 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole. Se on asia johon kummankin suostuttava mielellään. En koe että minun pitäisi miehen takia haarani levittää jos ei itsellä tee mieli..muutenhan se olis raiskaus.(tämä siis oma mielipiteeni asiasta)

Vierailija
45/72 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suostuin seksiin vähän puolihaluttomasti vuosia. En suosittele kenellekään. Siinä joutuu torjumaan omat tunteensa ja lopulta omanarvontunto ja itsetunto ovat aivan muhjuna ja mies alkaa ällöttää joka tasolla, vaikka oikeasti vitutus johtuu vaan panopuuna olemisesta. Kyllä seksin pitäisi olla kummallekin hieno juttu jos sitä yhdessä harrastetaan. Sääliseksi sucks kummallekin osapuolelle.

Vierailija
46/72 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 taas valehtelee, seksi EI edelleenkään ole perustarve, se on osoitettu tälläkin palstalla jo noin miljoona kertaa, mutta joillekin vammaisille ei mene jakeluun.

Jos seksi olisi avioliitossa velvollisuus, niin miksi raiskaus on kielletty? Terve kestää selibaattia tai osaa käyttää omia käsiä tai aikuistenleluja jos halut kasvaa liian suuriksi.

Vierailija
47/72 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on

Vierailija
48/72 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:27"]

EI ole.

[/quote]

Jos tarkoitus on viettää mukavaa elämää rakastetun kumppanin kanssa, eikö siihen kuulu seksi?

Rinnastat samaan hengenvetoon seksin ihmisoikeusrikkomuksiin?

Oletko ihan sinut itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa? Et.

[/quote]

HYVÄ seksi saattaa kuuluakin. Haluttomuus johtuu säännölllisesti AINA siitä, että seksi ei enää ole hyvää. Kaikki tästä poikkeava selitys kiireisestä elämästä ja haluttomuudesta on pelkkää selittelyä. Jos ihminen on puutteessa avioliitossa, hänen kannattaa katsoa peiliin ja myöntää, että vika on ihan oma. Jotain on muuttunut niistä ajoista, kun puolisolta sai, ja se muutos ON alkanut ihan omasta käytöksestä.

Minä olin aikanani hyvinkin sinut oman seksuaalisuuteni kanssa, ja jossain määrin olen vieläkin, mutta onhan sitä haitannut esim se, että vuosikausia mies satutti ja käytti kuin pumpattavaa barbaraa, vaikka yritin miten kovasti puhua, keskustella, ohjata käytännössä ja ja toimia itse. Ei vaan mennyt perille, koska kaikiihan oli vain hänen rakkautensa osoitus, sekin että aina sattui. Ja kyllä, toisen pakottaminen vastenmieliseen seksiin ON ihmisoikeusloukkaus. Ei olisi iso vaiva ottaa molempien tarpeet huomioon.

Vierailija
49/72 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän tuon velvollisuus-termin vähän eri tavalla kuin moni. En ajattele että velvollisuus olisi pakko (vrt. raiskauskommentit ja haarojen levitykset). Velvollisuus tarkoittaa minusta sitä, että jokin ikäänkuin "kuuluu asiaan" ja siihen yhteiseen sopimukseen elää yhdessä. Molemmat sopivat, että pyrkivät yhteiseen hyvään. Velvollisuus koskee niin miestä kuin naistakin, mutta ei ole pakottamista. Eli minusta velvollisuus tuo myös vastuun joustaa puolin ja toisin. En osaa näitä erottaa.

Velvollisuus on minusta myös halua ymmärtää toista, ajatella toisen tarpeita, rakastaa toista ehdoitta ja sopeutua yhteiseen elämään ja kompromisseihinkin. Koskee molempia osapuolia, myös miestä. Velvollisuus ei ole ikävä pakko vaan mahdollisuus. Näin minä ajattelen.

-14, jolla pitkä onnellinen avioliitto-

Vierailija
50/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei seksistä kieltäytymistä ainakaan aseena saa käyttää avioliitossa niinkuin se useasti on.

Vierailija
51/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehille se on velvollisuus vaimon ikääntyessä, vaikka hän on samanikäinen kuin miehensä tai vaikka vähän nuorempi.

Vierailija
52/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana se joissakin amerikkalaisperäisissä vihkivaloissa: "with my body I thee worship". Eli joo, kyllä se siihen avioliittopakettiin kuuluu, vaikka ei aina välttämättä hotsittisikaan. Mitä se nyt on, 5-10 minuuttia (jos lähtökohta on, että seksi aina vastenmielistä)?

Vierailija
53/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tampioiden kanssa, yök! 

Vierailija
54/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole!

Vierailija
55/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen, oikeasti, saanut seksiä ihan kyllikseni tässä elämässä. Paljon ja hyvää. Nyt en enää tarvitse. Jos ja kun miestäni panettaa, panen häntä eli tavalla tai toisella rojut ulos, mut mä olen ohjaksissa, niin sanotusti. Olen saanut seksistä kaiken, mitä olen halunnut. Nyt voisin elää ilman, tai hoitelen itseni itse.

Vierailija
56/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Perusteluna: Kun se nyt vaan on.

Vierailija
57/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan :D

Vierailija
58/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoon kuuluu luonnollisesti seksi miehen ja naisen välillä ja siihen luonnollisesti kuuluu jälkeläiset. Seksi tarjoaa emotionaalista, henkistä ja fyysistä tyydytystä avioparille. Kyllä se on velvollisuus.

Vierailija
59/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa avioliitossani on. Ajattelen, että seksistä voi kyllä kieltäytyä, mutta ei loputtomasti. Suhde muuttuu pysyvästi toisenlaiseksi, jos seksi jää pois.

Vierailija
60/72 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei kiinnosta, kuuluuko aviovelvollisuuteen antaa puolison käydä vierailla?

Eihän se ole itseltä pois eikä tautien saamisestakaan ole varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän