Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden valkaisuliuskat

Vierailija
28.07.2014 |

Oletteko kokeilleet? Ovatko toimineet ja onko haittaa hampaille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tulevat myyntiin ensi maanantaina Johanna Tukiaisen Dolls Dancers -sivujen nettikauppaan!

Vierailija
2/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Xytolia ja Crestiä ja kumpikin toimii, Crest ehkä vähän paremmin, mutta kumpikin valkaisi hampaat yllättävän hyvin. Mulla oli n. kahden vuoden väli noiden käytössä. Vähän tuli hampaisiin vihlontaa, mutta ei mitenkään merkittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crestit oli ja olen ollut todella tyytyväinen.

Vierailija
4/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

crestit vihloi itselläni aivan älyttömästi.

Vierailija
5/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Crestejä tilata jostain ilman luottokorttia? Oon kokeillut muita liuskoja Grouponin kautta, ja kyllä niillä vähän vaikutusta on. 

Vierailija
6/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crestejä myöskin kokeillut.Hampaani oli keltaiset,mutta eipä ole enää.Tosin saisin tehdä uuden käsittelyn,viimeisestä tulee jo aikaa.Voin suositella,itselläni toimi,vaikka skeptinen olinkin.Kukkarollekkaan ei käynyt kalliiksi.

Vierailija
7/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crestien omalta sivuilta tilasin ja muistaakseni luottokortilla piti maksaa,voin olla väärässäkin.Huutonetistä olen myös tilannut. Vihlontaa oli,varsinkin kun käsittelypäiviä oli useampi takana.Särkylääkettä otin pahimpaan vihlontaan.

Vierailija
8/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crestien omalta sivuilta tilasin ja muistaakseni luottokortilla piti maksaa,voin olla väärässäkin.Huutonetistä olen myös tilannut. Vihlontaa oli,varsinkin kun käsittelypäiviä oli useampi takana.Särkylääkettä otin pahimpaan vihlontaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan