Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tulee niin paha mieli kun nään nimikoituja vaatteita!

Vierailija
20.06.2012 |

Ostan aika paljon lapsilleni kirppikseltä vaatteita ja aina kun löydän pöydän täynnä vaikka "Minnan" vanhoja vaatteita, mulle tulee tosi surullinen olo. Mietin miksi pikkutyttö on joutunut päiväkotiin hoitoon, eikö äiti jaksa/halua/pysty hoitamaan häntä kotona.

Joskus nää ajatukset jää vielä kummittelemaan päähän ja mietin, että onkohan häntä kiusattu tai onkohan hän itse ollut kiusantekijä ym. Kaikkea mahdollista!

Tämä oikeastaan haittaa jo mun kirppiskiertelyä kun jään sinne ajatteleen moisia hölmöjä ajatuksia :(

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli surullinen olo kun miehellä on jonkun Calvin Kleinin alushousut.

Kulkeekohan se Calvin nyt perse paljaana ja kikkeli kuurassa, raasu...

se Black Horse, jonka loimista miehen kalsarit on tehty. Ravaa pitkät matkat ja suojapeitteet on ravimiesten vauhtiraitoja keräämässä...

Vierailija
2/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen Seta-koertteja S-marketeista saa? Taidan mennä heti huomenna kysymään ;)

Sekin on muuten aika kauheeta, että polkupyörien niminä on Aino ja Oiva... Heti ajattelen, että ne on varmaan joutunu olemaan ties kuinka pienestä pyörästä (apupyörällisestä?) alkaen pyörien päiväkodissa eli Pyöristölässä :( nyyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupparyhmä tyrkyttää Seta-kortteja ja sateenkaariperhetuotteita. On yksi ainoa oikea tapa elää perheenä ja se on ydinperhe. Siihen kuuluvat aviossa olevat Perheenpää-isä ja hänen vaimonsa Kotiäiti sekä pari lasta. Se on ainoa oikea turvallinen perhemuoto, jossa lapsesta kasvaa normaali ja tasapainoinen aikuinen.

Täällä pitäisi olla tykkäys-nappula!

suloisen pyöreää keltaista labbista, joka ah niin somasti leikkii vessapaperilla ja muksahtelee kumoon ensiaskeliaan ottavan taaperon kanssa. Ilman sitä ei tasapainoinen onni ole täydellinen.

Vierailija
4/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs puhelinmyynnissä tienaa nykyään? Ilmeisesti ei kovin arvokkaita "veroja" ollut, kun et edes säästänyt pikkulapsiaikaan.

Toimeentulotuki on pummien taivas, ja pummi sinäkin olet.

Odotamme innolla niitä "verotuloja", joita maksat myöhemmin. Tulepa kertomaan, miten siinä kävi!

mutta nyt haluan antaa lapsilleni parhaan mahdollisen lapsuuden olemalla heille läsnä. Vaikka joku kk joutuukin hakemaan toimeentulotuen, niin on se silti sen arvoista että lapset voivat paremmin. Ainakin mun mielestä :)

Niin ja veroja olen ehtinyt maksaa ennen lapsia ja lapsien jälkeenkin tulen niitä maksamaan, joten miksikään pummiks ei mua tarvi nimitellä

-AP-

Vierailija
5/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolesta, jotka joutuvat olemaan noin sairaan äidin kanssa kotona :( Hankkiudu hoitoon..

Vierailija
6/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan silti lapsia kotona.

Vierailija
7/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lapsella sitten mieli hyvä kun pääsee itse elämässään helpommalla kun vanhemmat oli töissä. Saa opiskella ja ajokortin ja opiskelijana maksetaan asunnot ym. saanut vielä matkustella.

Meidän lapsi ei ole ollenkaan pahoillaan vaikka joutuikin päiväkotiin pienenä :)

Vierailija
8/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin hoitamaan lapsiaan eivätkä osallistuisi yhteiskunnan rakentamiseen palkkatyön kautta.

Tällaisista aloituksista huomaa, että joillakin ihmisillä se maailma kutistuu vain siihen äitiyteen eikä ymmärretä yksilön valintojen yhteiskunnallisia vaikutuksia.

Vierailija
9/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki kn otti rusinasilmiä pullapojasta, tuli pahamieli viedä silmät. Oli aika yksinkertainen olento. Kiltti, mutta yksinkertainen.

Vierailija
10/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan hyvin, itseäkin itkettää ajatella pieniä puollustuskyvyttömiä lapsia päiväkodin melskeessä. Huusin keväällä kotihoidetulle esikoiselleni Ticksun välikausiasun koossa 92 ja järkytykseni oli valtava, kun huomasin että sekä housut, huppu että takki oli nimikoitu "Aino". Kaksivuotias päiväkodissa! Itketti ihan kauheasti (nytkin alkoi kyyneleet valua kun kirjoitan tätä) ja oli pakko laittaa myyjälle neutraali palaute Huutikseen ja vielä meiliä siitä, että noin pienen paikka ei ole tarhassa!! Myyjä ei koskaan vastannut viestiini, joten uskon että hän meni itseensä ja pohti omia valintojaan. Pidetään lapset kotona! Enemmän kuin uusia takkeja ja ulkomaanmatkoja he tarvitsevat meitä äitejä! Kotiäitiys kunniaan.

Hän on edelleen lapsille tärkeä henkilö, jota käydään moikkaamassa ku satutaan kaupunkiin. Hänestä tuli varamummo ja lapseni sai viettää päivät mamman ja miehensä hellittävänä:) en vaihtaisi päivääkään pois ja tuskin lapsetkaan.

Vierailija
11/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten vaatteita ja ompele niiden kankaista lapsellesi vaatteet, ettei tarvitse äidin kyynelillä kasteltuja vaatteita pitää. Voihan itku!

Itse ostankin aina ihan uudet vaatteet, jotka saan nimikoida päiväkotia varten. Eipähän tarvi kirppiksillä olla kuleksimassa, vaan hoidan lapsiani senkin ajan kun sinä kuleksit siellä pyörittämässä meidän vanhoja rättejä.

;D

Vierailija
12/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen Reinon tossuja. Miksiköhän se Reino ei saa niitä enää pitää? Vai onko ne jääneet vahingossa kauppaan?

Vierailija
13/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen Reinon tossuja. Miksiköhän se Reino ei saa niitä enää pitää? Vai onko ne jääneet vahingossa kauppaan?

Älä jatka, kyyneleet valuvat jo ihan valtoimenaan! :,((

Nim. Mielensäpahoittajapalkinnon myöntäjä

Vierailija
14/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne Ainot kans. Onkohan Aino Reinon sisko? Kiusaakohan Reino Ainoa tai toisinpäin? Vai ovatko ne ollenkaan sisaruksia, jos toinen onkin ottolapsi ja kärsii siitä? Vai onko ne vain ystäviä, mutta eikö niillä ole sitten samaa sukupuolta olevia ystäviä lähistöllä? Kyllä nämä surettaa. Usein mietin näitä yöllä enkä saa unta.

Vierailija
15/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun tuntui pahalta, mutta sitten mä kovetin mieleni ja rupesin ajattelemaan, että Aino on veemäinen uraäiti, joka on vienyt lapsensa helvetin esikartanoon heti äitiysloman jälkeen, joten ei se ansaitse tossujaan. Lapsetkin siltä pitäisi ottaa pois, mutta sainpahan edes tossut!

Vierailija
16/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun tuntui pahalta, mutta sitten mä kovetin mieleni ja rupesin ajattelemaan, että Aino on veemäinen uraäiti, joka on vienyt lapsensa helvetin esikartanoon heti äitiysloman jälkeen, joten ei se ansaitse tossujaan. Lapsetkin siltä pitäisi ottaa pois, mutta sainpahan edes tossut!

t. Reinon tossujen itkijä

Vierailija
17/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kun olen sitä mieltä, että lapsen ei ole hyvä oppia luottamaan keneenkään muuhun aikuiseen kuin äitiinsä. Kodin ulkopuolinen maailma on kamala ja pelottava paikka, niin se on paras opettaa. Oma epävarmuus, huolta täynnä oleva mieli ja epäluottamus toisia ihmisiä kohtaan on hyvä siirtää lapsillekin. Kukaan muu aikuinen ei ole turvallinen ja hyvä aikuinen pitämään lapsesta huolta, vain oma äiti. Siellä ne lapset leikkivät päiväkodissa muka iloisina yhdessä, silmälumetta kaikki. Kavereitakin niillä alkaa olla jo iso lauma, mitenköhän ne tädit ovat senkin kieroilleet, varmaan siinä on joku katala juoni takana! Oikeasti ne lapset Kärsii eikä tykkää mistään mitä siellä hoidossa on. Voi, kun sydämeni vuotaa verta :,(

Ja taas yksi uneton yö edessä...

Vierailija
18/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hyvä vinkki jakaa meidän kaikkien kesken, kiitos! Tässä tarvitaan nyt konkreettisia neuvoja ja keinoja, miten selvitä.

Vierailija
19/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokeile vaikka kaupassakäyntiä.

Vierailija
20/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että ap on niin muita parempi ihminen että haluaa/pystyy/jaksaa pitää lapsensa kotona. Minun poika hyppii seinille viikonlopun jälkeen jos ei ole saanu leikkiä muiden lasten kanssa kahteen päivään. Vaikka en tällä hetkellä ole töissä, vaan sairaslomalla (imusolmukesyöpä), vien 2v poikani päiväkotiin lähes joka päivä. Kyllä sen siellä on paljon parempi olla kuin minun kanssa kotona.

Ikävä homma jos kaikki päiväkodit ei ole huippuja, mutta me löydettiin ihana pieni yksityinen päiväkoti johon ollaan oltu todella tyytyväisiä, niin vanhemmat kuin lapsikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän