Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tulee niin paha mieli kun nään nimikoituja vaatteita!

Vierailija
20.06.2012 |

Ostan aika paljon lapsilleni kirppikseltä vaatteita ja aina kun löydän pöydän täynnä vaikka "Minnan" vanhoja vaatteita, mulle tulee tosi surullinen olo. Mietin miksi pikkutyttö on joutunut päiväkotiin hoitoon, eikö äiti jaksa/halua/pysty hoitamaan häntä kotona.

Joskus nää ajatukset jää vielä kummittelemaan päähän ja mietin, että onkohan häntä kiusattu tai onkohan hän itse ollut kiusantekijä ym. Kaikkea mahdollista!

Tämä oikeastaan haittaa jo mun kirppiskiertelyä kun jään sinne ajatteleen moisia hölmöjä ajatuksia :(

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietynlainen ajattelukyky on heikentynyt.

Minun lapsen nimettyjä vaatteita voi hyvinkin löytyä kirpparilta. Mutta päivääkään hän ei ole vielä päivähoidossa ollut. Oli tosin pitkiä jaksoja sairaalassa ja sinne vein omia vaatteita jotka nimesin että osaavat kerätä ne kotiin pyykkiin.

Vierailija
62/73 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen jotenkin joskus hätkähtänyt samaa asiaa. Olen ostanut pienelle vaatetta ja sitten on nimi...Silloin tajuan, että monet ovat jo pk:ssa kun omani on kotona. En paheksu tätä mutta kun katson omaani niin ajattelen, etten haluaisi häntä vielä päivähoitoon antaa. Omani saivat olla eskariin saakka kotona, tosin tämä tuleva vauva joutunee menemään hoitoon 3v kun on se viimeinen villahousu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen kauppaan ja näen siellä vaikka, että Pirkka, niin alan heti miettii, että miksi tässä paketissa on pojan nimi? Kenen mukaan tämäkin on nimetty, et onko just kiusattu tai jopa tapettu ja joku kauppias halunnut lohduttaa vanhempia nimeämällä tuotesarjan kuolleen pojan nimellä. :( Soo sad!

tää on tosi paha! mä aina suren raskaasti kaikkia sinejä ja emilioita kun niiden mukaan on nimetty siivousvälineet ja talouspaperit.. huoh. kuinka paljon niitä lapsi raukkoja kiusataan nimensä tähden, vai ovatko ehkä itse kiusaajia. ja just se, että mikä tähän nimeämiseen on ollut syynä. onko tuotekehittelijän oma lapsi ehkä ollut päoiväkodissa niin paljon, että on sitten lohdutukseksi nimennyt kehittelemänsä tuotteet lapsensa mukaan. niin surullista :(:(

Ihan alkoi taas itkettämään teidän kirjoitukset! :( Tänään töissäkin, kun luin jotain tällaista vastaavaa, jouduin menemään vessaan itkemään koska kyyneleistä ei meinannut tulla loppua!

Taitaa tämä mamma taas itkeä itsensä uneen.

Vierailija
64/73 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotiäitiys ei ole hyväksi äidin mielenterveydelle. Eikä sitä kautta lapsellekaan.

Pliis ap kerro että tämä oli provo. Minulle tulee ahdistunut olo kun ajattelen, että joku voi noin huonosti kuin sinä.

Vierailija
65/73 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupparyhmä tyrkyttää Seta-kortteja ja sateenkaariperhetuotteita. On yksi ainoa oikea tapa elää perheenä ja se on ydinperhe. Siihen kuuluvat aviossa olevat Perheenpää-isä ja hänen vaimonsa Kotiäiti sekä pari lasta. Se on ainoa oikea turvallinen perhemuoto, jossa lapsesta kasvaa normaali ja tasapainoinen aikuinen.

Vierailija
66/73 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupparyhmä tyrkyttää Seta-kortteja ja sateenkaariperhetuotteita. On yksi ainoa oikea tapa elää perheenä ja se on ydinperhe. Siihen kuuluvat aviossa olevat Perheenpää-isä ja hänen vaimonsa Kotiäiti sekä pari lasta. Se on ainoa oikea turvallinen perhemuoto, jossa lapsesta kasvaa normaali ja tasapainoinen aikuinen.

Täällä pitäisi olla tykkäys-nappula!

Vierailija
67/73 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun mopissa voi lukee sini? :(

Vierailija
68/73 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli surullinen olo kun miehellä on jonkun Calvin Kleinin alushousut.

Kulkeekohan se Calvin nyt perse paljaana ja kikkeli kuurassa, raasu...

Vierailija
69/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain noin 25 saakka, mutta todella hämmästyttää että moni ei ymmärrä ap:n viestiä provoksi : )

Vierailija
70/73 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun kirpparilla käymistäsi ei siis häiritse minun kolmen lapseni vaatteet. Luultavasti ostatkin niitä onnellisena, sillä niitä ei ole nimetty. Kaikki kuitenkin tarhassa. Äiti vaan laiska, eikä jaksa nimetä.

Vierailija
71/73 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu täällä, jos osan käytetyn vaatteen ja se on nimikoitu, mitä pienempi vaate on, sen suurempi on paha mieleni. Perheellä ei siis ole ollut varaa hoitaa lasta kotona tai äiti ei vaan ole halunnut. Vain yli 98cm vaatteiden nimikoinnit ovat ok.

Vierailija
72/73 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä ihan tosissas? Mä en nyt osaa löytää sanoja kuvaamaan mitä mun edes pitäis sanoa, niinku jotku veti ihan överiksi jo jutun että sossupummi jne, se on mulle ihan sama mikä pummi olet, se ei ihmisen arvoa ylennä tai alenna mitenkään, ihmiset joilla on ammattikin joutuu olemaan työttömänä, mutta se siitä.. Tiedän myös ihmisiä, jotka ovat työttömiä ja laittavat silti lapsensa päivähoitoon koska siellä lapsi oppii paljon asioita ja sosiaaliseksi yms.. Siis voi taivas kun itsellänikin olisi tuollaiset murheet!! Ja tosiaan, jotkut sitten ihan tosiaan on töissä ja ne öapset on vähän niinku vietävä sinne päivä hoitoon..

Vierailija
73/73 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita voi nimikoida vaikka seurakunnan kerhoa varten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi