Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinhuoltaja ja lapsen toinen vanhempi

Vierailija
20.01.2026 |

Otti lapselle koulusta päivän viimeisen tunnin vapaaksi, eikä asiasta kertonut mulle mitään.

Hänellä on oikeuden määräämänä jokatoinen viikonloppu tapaamisoikeus, ja minä yksinhuoltaja.

Hänellä on wilmatunnukset ja oli mitään kysymättä ottanut vapaata kun menee lapsen kanssa johonkin. 

Onko ihan ok että teki näin? Me ei olla väleissä, hän on alkoholisti ja ihan oikeista syistä menettänyt huoltajuuden. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas kuiten edes jotenkin olla väleissä,niin vois olla helpompaa kommunikoida keskenään. 

Vierailija
2/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei aina ole mahdollista olla väleissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat uudeksi Sari Kenttämaaksi ja jankutat lapsesi asioista 10 vuotta.

Vierailija
4/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tosta asiasta osata olla väleissä,niin siinä on oikein huolella ja pitkään mietitty kenen kanssa lisääntyy.

Vierailija
5/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sillä on edes tunnukset jos sulla yksinhuoltajuus?

Vierailija
6/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on Wilma tunnukset jos ei ole edes virallinen huoltaja.? Kyllähän tuosta olisi pitänyt kertoa, ainakin jos lapsi on suht pieni.

Vierailija
7/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole niin huono vanhempi kun lapsi suostui hänen kanssaan lähtemään? Meillä 5lk ei suostu enää tapaamaan isäänsä ollenkaan väkivallan vuoksi ( isä tönii ja lyö lasta). Ei halua tavata edes valvotusti. 

Vierailija
8/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tosta asiasta osata olla väleissä,niin siinä on oikein huolella ja pitkään mietitty kenen kanssa lisääntyy.

Ihmiset voivat muuttua. Meilläkin mies alkoi väkivaltaiseksi kun olin jo raskaana.

Vierailija
9/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ahne vieraannuttaja

montako sataa euroa tämä "juoppo" maksaa sinulle juhlarahaa elareiden muodossa?

Vierailija
10/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku autisti? 

Vierailija
11/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhden tunnin takia kannata alkaa sotimaan. Sitten loppupeleissä sun lapses hengittää teidän vanhempien suhteen hengeä....ja sun henkesi ainakin hiukka löyhkää huonolta lapsen näkökulmasta katotttuna.

Vierailija
12/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset voivat muuttua. Meilläkin mies alkoi väkivaltaiseksi kun olin jo raskaana.

Silloin tehdään abortti.

Vierailija
13/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin tehdään abortti.

Sun kohdalla jälkiabortti vois olla ratkaisu.

Vierailija
14/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko asuitte yhdessä ennen raskautta? 

Vierailija
15/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet ahne vieraannuttaja

montako sataa euroa tämä "juoppo" maksaa sinulle juhlarahaa elareiden muodossa?

Mitä v...n juhlarahaa?? kyllä se elari menee ihan lapsen kuluihin... ruokaan ,vaatteisiin, lääkkeisiin ja jotain tekemistäkin pitäisi olla, harrastukset on todella kalliita. niin ei se äijien maksama ja itkemä elari kata lähellekkään edes puolia sen lapsen menoista! miten se olisi vain äidin tehtävä kustantaa kaikki? kyllä sitä piliä ihan huoletta uitellaan mutta seurauksista kitistään. kasvakaa nyt jumalauta aikuisiksi ja kantakaa se vastuunne

Vierailija
16/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sanoi seurustelu vaiheessa, et jos me joskus lapsia saadaan ja erotaan,niin hän pitää huolen et saa yksinhuoltajuuden. En sitten lisääntynyt sen kanssa. 

Vierailija
17/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehiäkin olisi varmaan ollut suhteeseen mutta ei pitää olla jännä

Vierailija
18/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muutit sitten heti pois asunnostanne? 

Vierailija
19/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinhuoltaja ja lapsen toinen vanhempi.

Yksinhuolaja on yleensä lapsen toinen vanhempi

Vierailija
20/48 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole huoltajuutta, niin minusta ei voi tehdä noin. Mun mielestä sun pitää puhua tämä asia koulun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän