Lue keskustelun säännöt.
Mitä tarkoitatte kun sanotte että hallituksen pitää panostaa hyvinvointiin?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
jos vertaat aina sellaisiin joilla menee yhtä hyvin tai paremmin kuin itselläsi, alkaa hyväkin hyvinvoinnin taso tuntua riittämättömältä, mutta jos vertaat huonompionnisiin, vot, alat näyttää melko hyvinvoivalta.