Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin yritys ei lähde käyntiin

Vierailija
08.10.2012 |

Mulla on aika ristiriitaiset tunteet. Toisaalta ahdistaa kaverin puolesta kaikki sijoitettu raha ja aika, toisaalta kaverista on tullut tämän vastoinkäymisen myötä paljon siedettävämpi ja mukavampi ihminen. Hän oli ennen ylimielinen, toisia erittäin kärkkäästi arvosteleva, mutta on nyt tullut vähän nöyremmäksi.



Olen kavala ystävä, kun tavallaan iloitsen kaverin epäonnesta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nimittäin vielä pahempi. Ystäväni kasvattaa lastaan ihan väärin ja olen joskus jopa iloinnut siitä, että koulussa se kostautui ja lapsesta tuli yksinäinen. Jos kotona saa olla kukkulan kuningas, koulussa se ei enää onnistukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme