Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoitatte kun sanotte että hallituksen pitää panostaa hyvinvointiin?

Vierailija
19.06.2012 |

Aina vain suurempia sosiaalitukiako?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kyllä, rahallista) panostusta neuvolapalveluihin, mielenterveyspalveluihin, varhaiskasvatuspalveluihin jne. Siis ei suoraa rahaa yksittäisille perheille, vaan:



enemmän resursseja palkata työntekijöitä. Neuvolatyöntekijöille paremmin aikaa ottaa huoleta herättäviä perheitä ylimääräisille käynneille



päiväkoteihin ja kouluihin työntekijöitä havainnoimaan lapsen käytöstä



mielenterveyteen työntekijöitä jotta saadaan jonot lyhyemmiksi ja tarvittaessa käynnit tiuhemmiksi



enemmän erikoistyöntekijöitä, joille esim lasta voisi päiväkodissa tai koulussa ohjata juttelemaan, jos hoitajia/opettajia alkaisi huolestuttamaan jokin hänen tai vanhempiensa käytöksessä.



Siis tarkoittaa rahaa ja rahaa, jonka kohdentamisesta vallassa olevat poliitikot päättävät.

Vierailija
2/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheelle lisää rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kyllä, rahallista) panostusta neuvolapalveluihin, mielenterveyspalveluihin, varhaiskasvatuspalveluihin jne. Siis ei suoraa rahaa yksittäisille perheille, vaan:

enemmän resursseja palkata työntekijöitä. Neuvolatyöntekijöille paremmin aikaa ottaa huoleta herättäviä perheitä ylimääräisille käynneille

päiväkoteihin ja kouluihin työntekijöitä havainnoimaan lapsen käytöstä

mielenterveyteen työntekijöitä jotta saadaan jonot lyhyemmiksi ja tarvittaessa käynnit tiuhemmiksi

enemmän erikoistyöntekijöitä, joille esim lasta voisi päiväkodissa tai koulussa ohjata juttelemaan, jos hoitajia/opettajia alkaisi huolestuttamaan jokin hänen tai vanhempiensa käytöksessä.

Siis tarkoittaa rahaa ja rahaa, jonka kohdentamisesta vallassa olevat poliitikot päättävät.

tai perheet elävät kaatopaikoilla. Tule sitten valittamaan että kun ei ole tarpeeksi juttelijoita.

Vierailija
4/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kyllä, rahallista) panostusta neuvolapalveluihin, mielenterveyspalveluihin, varhaiskasvatuspalveluihin jne. Siis ei suoraa rahaa yksittäisille perheille, vaan:

enemmän resursseja palkata työntekijöitä. Neuvolatyöntekijöille paremmin aikaa ottaa huoleta herättäviä perheitä ylimääräisille käynneille

päiväkoteihin ja kouluihin työntekijöitä havainnoimaan lapsen käytöstä

mielenterveyteen työntekijöitä jotta saadaan jonot lyhyemmiksi ja tarvittaessa käynnit tiuhemmiksi

enemmän erikoistyöntekijöitä, joille esim lasta voisi päiväkodissa tai koulussa ohjata juttelemaan, jos hoitajia/opettajia alkaisi huolestuttamaan jokin hänen tai vanhempiensa käytöksessä.

Siis tarkoittaa rahaa ja rahaa, jonka kohdentamisesta vallassa olevat poliitikot päättävät.


Huhhuh.

Vierailija
5/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kyllä, rahallista) panostusta neuvolapalveluihin, mielenterveyspalveluihin, varhaiskasvatuspalveluihin jne. Siis ei suoraa rahaa yksittäisille perheille, vaan:

enemmän resursseja palkata työntekijöitä. Neuvolatyöntekijöille paremmin aikaa ottaa huoleta herättäviä perheitä ylimääräisille käynneille

päiväkoteihin ja kouluihin työntekijöitä havainnoimaan lapsen käytöstä

mielenterveyteen työntekijöitä jotta saadaan jonot lyhyemmiksi ja tarvittaessa käynnit tiuhemmiksi

enemmän erikoistyöntekijöitä, joille esim lasta voisi päiväkodissa tai koulussa ohjata juttelemaan, jos hoitajia/opettajia alkaisi huolestuttamaan jokin hänen tai vanhempiensa käytöksessä.

Siis tarkoittaa rahaa ja rahaa, jonka kohdentamisesta vallassa olevat poliitikot päättävät.

tai perheet elävät kaatopaikoilla. Tule sitten valittamaan että kun ei ole tarpeeksi juttelijoita.

Vierailija
6/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi:



- Mielenterveyspalvelujen saatavuuden parantaminen (rahaa sinne, ei romanian mustalaisten kulttuurielämään)



- Yleisen ilmapiirin parantaminen: Jatkuva yhteiskunnan kyttääminen ja ahdistelu vähemmäksi, niin henkisesti kuin taloudellisesti.



- Verohelvetin purkaminen. Nyt niin monen elämä on aivan liian kireällä tässä euroopan köyhässä perslävessä.



- Maatalousyrittäjille lomitussysteemi paremmaksi, usein yksi ihminen on sidottu eläimiin ja muuhun 24/7 koko ikänsä.



-Nykyhallitus on saanut todella tulehtuneen ilmapiirin aikaiseksi yhdessä median vallantavoittelun kanssa. Suorastaan ahdistavan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitetaan verotukseen perhevähennys niin kuin muualla euroopassa.

Vierailija
8/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kyllä, rahallista) panostusta neuvolapalveluihin, mielenterveyspalveluihin, varhaiskasvatuspalveluihin jne. Siis ei suoraa rahaa yksittäisille perheille, vaan:

enemmän resursseja palkata työntekijöitä. Neuvolatyöntekijöille paremmin aikaa ottaa huoleta herättäviä perheitä ylimääräisille käynneille

päiväkoteihin ja kouluihin työntekijöitä havainnoimaan lapsen käytöstä

mielenterveyteen työntekijöitä jotta saadaan jonot lyhyemmiksi ja tarvittaessa käynnit tiuhemmiksi

enemmän erikoistyöntekijöitä, joille esim lasta voisi päiväkodissa tai koulussa ohjata juttelemaan, jos hoitajia/opettajia alkaisi huolestuttamaan jokin hänen tai vanhempiensa käytöksessä.

Siis tarkoittaa rahaa ja rahaa, jonka kohdentamisesta vallassa olevat poliitikot päättävät.


Huhhuh.


Meinaatko, että niitä olisi nyt sitten kovinkin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitetaan verotukseen perhevähennys niin kuin muualla euroopassa.


Kyllä ne ratkaisut tarvitaan hyvinvointipalvelujen puolelle, ei perheen matkakassaan.

Vierailija
10/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pitäisi sanoa että ME PANOSTAMME. Koska jos vaaditaan lisää rahaa mihin tahansa mitä valtio rahoittaa, se menee suoraan meidän veronmaksajien pussista. Oletteko valmiita siihen? Minä en ole. Nyt riittää jo yhteiseen kassaan kaataminen ainakin meidän perheen osalta, verorasitusta ei saa tulla yhtään lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pitäisi sanoa että ME PANOSTAMME. Koska jos vaaditaan lisää rahaa mihin tahansa mitä valtio rahoittaa, se menee suoraan meidän veronmaksajien pussista. Oletteko valmiita siihen? Minä en ole. Nyt riittää jo yhteiseen kassaan kaataminen ainakin meidän perheen osalta, verorasitusta ei saa tulla yhtään lisää.

Mutta käytännössä tuskin hankittaisiin lisää rahaa, äänestäjät eivät tykkäisi. Todellisuudessa jouduttaisiin muuttamaan painotuksia, miten nykyiset rahat jaetaan.

Vierailija
12/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pitäisi sanoa että ME PANOSTAMME. Koska jos vaaditaan lisää rahaa mihin tahansa mitä valtio rahoittaa, se menee suoraan meidän veronmaksajien pussista. Oletteko valmiita siihen? Minä en ole. Nyt riittää jo yhteiseen kassaan kaataminen ainakin meidän perheen osalta, verorasitusta ei saa tulla yhtään lisää.


somaleihin, espanjalaisiin, romaneihin mutta ei missään nimessä meihin. Nyt pieni porukka työssäkäyviä kannattelee koko systeemiä pystyssä samalla kun kelaporukka ja mamuporukka on räjähtänyt käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pitäisi sanoa että ME PANOSTAMME. Koska jos vaaditaan lisää rahaa mihin tahansa mitä valtio rahoittaa, se menee suoraan meidän veronmaksajien pussista. Oletteko valmiita siihen? Minä en ole. Nyt riittää jo yhteiseen kassaan kaataminen ainakin meidän perheen osalta, verorasitusta ei saa tulla yhtään lisää.


somaleihin, espanjalaisiin, romaneihin mutta ei missään nimessä meihin. Nyt pieni porukka työssäkäyviä kannattelee koko systeemiä pystyssä samalla kun kelaporukka ja mamuporukka on räjähtänyt käsiin.


Nyt Suomen palkkataso on niin huono ettei työtä yksinkertaisesti kannata tehdä koska saman saa tuista tekemättä yhtään mitään.

Vierailija
14/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä tehtäisiin kansalaisoikeus, kulut saataisiin tod.näk. jonnekin 400 euron paikkeille per henkilö. Tällainen panostus suomalaisten hyvinvointiin toisi varmasti tuloksia.



Tämä voitaisiin vaikka sumplia kreikkalaisten kanssa jotenkin niin, että sidottaisiin tulevat matkustajavolyymit ja kriisiapu toisiinsa. Mitä enemmän matkustajia, sitä enemmän rahaa kreikkalaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä tehtäisiin kansalaisoikeus, kulut saataisiin tod.näk. jonnekin 400 euron paikkeille per henkilö. Tällainen panostus suomalaisten hyvinvointiin toisi varmasti tuloksia.

Tämä voitaisiin vaikka sumplia kreikkalaisten kanssa jotenkin niin, että sidottaisiin tulevat matkustajavolyymit ja kriisiapu toisiinsa. Mitä enemmän matkustajia, sitä enemmän rahaa kreikkalaisille.


Kyllä pitää olla oikeus valita.

Vierailija
16/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä tehtäisiin kansalaisoikeus, kulut saataisiin tod.näk. jonnekin 400 euron paikkeille per henkilö. Tällainen panostus suomalaisten hyvinvointiin toisi varmasti tuloksia.

Tämä voitaisiin vaikka sumplia kreikkalaisten kanssa jotenkin niin, että sidottaisiin tulevat matkustajavolyymit ja kriisiapu toisiinsa. Mitä enemmän matkustajia, sitä enemmän rahaa kreikkalaisille.


Ilmainen lomamatka kyllä kelpaisi minullekin, mutta ehkä kuitenkin haluaisin valtion panostavan sen rahan lasteni ja heidän luokkalaistensa hyvinvointiin, jottei tarvitse alkaa pelätä milloin heidän koulunsa on seuraavana lööpeissä... Itseen voi olla tyyyväinen, mutta se ei poista sitä, että elämme muun yhteisön lomassa ja siksi oman turvallisuuden kannalta kannattaisi turvata yleistä hyvinvointia..

Vierailija
17/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpaisi Kreikkakin ja luulen että suurimmalle osalle kelpaisi.

Vierailija
18/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa kotoa esim. Kreikassa, joka on lähellä ja suht edullinen, varmasti ratkaisisi paljon suomalaisten ongelmia. Juuri ne, jotka pakkolomailusta eniten hyötyisivät, ovat niitä, jotka eivät näe tarvetta lomailuun.



Ja jos tälle kansalaisedulle laskettaisiin joku hinta, miksei sitä voisi käyttää muuallakin vietettävään lomaan? Pääasia, että olisi matkaliput kelalle näyttää kun hakee sen loma-avutuksen.

Vierailija
19/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiopiassa voisi myös toimia erinomaisesti. Ihmisillä on perspektiivi vähän hukassa ongelmiensa kanssa.

Vierailija
20/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiopiassa voisi myös toimia erinomaisesti. Ihmisillä on perspektiivi vähän hukassa ongelmiensa kanssa.


mutta ota myös huomioon se, että siinä missä Etiopiassa juuri ne heikoimmassa asemassa olevat kuolevat hiljaa kärsien pois kovien arvojen tieltä ja muut kituuttavat, niin hyvinvointivaltiossa suurinta osaa vastaavanlaisista pystytään taas auttamaan.

Jos yleisenä tavoitteena on hyvinvointi ja onnellisuus, niin eihän se ole kovin tarkoituksenmukaista argumentoida sillä, että koska jollain menee jossain aina huonommin, niin pienempiäkään murheita ei saisi ennen ratkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä