Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä We are young-biisi kertoo?
18.06.2012 |
osaan suomentaa useimmat kohdat, mutta vähän idea on kadoksissa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Anna minulle toinen II tarvitsen tarinan suoraan Ystäväni ovat kylpyhuoneessa saada korkeampi kuin Empire State rakastajani hän odottaa minua vastapäätä baarissa My istuimen tehneet jotkut aurinkolasit kysymällä 'bout arpi ja tiedän antoi sen sinulle kuukausia sitten tiedän yrität unohtaa, vaan välillä juomien ja hienovaraisia ??asioita reiät anteeksi tiedät yritän kovasti ottaa se takaisin, joten jos siihen mennessä kun baari sulkeutuu ja tuntuu kuuluvan alas Tulen kantaa sinut kotiin
Tänä iltana nuori Joten menestyä loistavasti Voimme palavat kirkkaasti kuin aurinko
Tänään olemme nuoria joten tehdään menestyä loistavasti voimme palavat kirkkaasti kuin aurinko
Nyt tiedän, että en ole kaikki, että sinulla luulen että II Ajattelin, että voisimme löytää tapoja hajota Mutta ystävämme ovat taas Joten nostaa malja Cause löysin joku kantaa minut kotiin
Tonight Olemme nuori Siis on asetettu maailma tulessa voimme palavat kirkkaasti kuin aurinko
Tänään olemme nuoria joten tehdään menestyä loistavasti voimme palavat kirkkaasti kuin aurinko
Kanna minut kotiin tänä iltana vain kantaa minua kotiin tänä iltana Kanna minut kotiin tänä iltana Ota vain minut kotiin tänä iltana
Kuu on minun puolellani minulla ole mitään syytä ajaa niin tulee joku tulee ja kantaa minut kotiin tänä iltana enkeleitä koskaan saapunut, mutta kuulen kuoro niin tulee joku tulee ja kantaa minut kotiin
Tänä iltana nuori Joten menestyä loistavasti voimme palavat kirkkaasti kuin aurinko
Eli jos on aikaa baarissa sulkeutuu ja sinusta tuntuu kaatuu Tulen kantaa sinut kotiin illalla