Mies ei tunnu ymmärtävän vanhempiensa ikää ja kuntoa. Ehdotti että mentäisiin vanhemmilleen jouluksi
Nämä on yli 85-vuotiaita kumpikin, paljon vaivoja. Ei mitenkään siinä kunnossa että voisivat jotain joulua järjestää lapsensa perheelle.
Asuvat kaukana ja ehdittäisiin sinne vasta jouluaattona. Eli ei ole sitäkään mahdollisuutta että me ikään kuin valmistelisimme sen joulun sinne.
Kommentit (124)
Eli ei ole sitäkään mahdollisuutta että me ikään kuin valmistelisimme sen joulun sinne.
Merkillistä.Itse valmistin joulun Ruotsissa ja vein äidille Lappiin.Mikä teitä estää tekemästä ruoat?
Viette ruuat ja kuusen mennessänne, siivoatte aattona. Voi olla vanhusten viimeisiä jouluja. Menkää.
Ai, kyllä me vaan ollaan saatu vietyä mukanamme kinkun, laatikot, yms.
Menette aattona, viette ruoat mennessänne. Aattona syötte riisipuuron ja esim. kalaleivät. Vslmistelette jouluruokia( Mies valmistaa) Joulupäivänä syötte jouluaterian.
Mitä siellä muka pitää järjestää ja valmistella? Oikeastiko olet sitä mieltä, että ihminen ei voi vierailla vanhempiensa luona, koska he ovat liian vanhoja? Että viimeiset elinvuodet olisi vietettävä yksin poissa muiden silmistä? Pakko olla trolli.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole sitäkään mahdollisuutta että me ikään kuin valmistelisimme sen joulun sinne.
Merkillistä.Itse valmistin joulun Ruotsissa ja vein äidille Lappiin.Mikä teitä estää tekemästä ruoat?
Ei oikein viitsisi.
Saattaa olla vanhusten viimeinen joulu. Minä menisin ja laittaisin sen joulun. Järjestäisin niin asiat niin, että päästäisiin jo lauantaina.
Menette, mutta laitatte heille siellä kaiken, omat petivaatteet, ruuat, koristeet jne. mukaan. Ja olette vain niin kauan, kuin vanhukset jaksavat. Me jaksamme yhden yön vieraita.
Ei se miehesi asia ole ehdottaa vanhemmilleen menoa, vaan vanhempien teidät kutsua, jos itse sitä haluavat. Miehesi kuulostaa törpöltä.
Ja jos ei ole itse mikään ruuanlaittointoilija, niin monet jutut voi ostaa kaupastakin. Menkää ihmeessä.
Ihana poika, haluaa vielä olla vanhempiensa kanssa. Ja auttaa heitä.
Pitopalvelu hoitaa ruuat, siivoja käy muutenkin ja naapurin isäntä hoitaa kuusen. En voisi nauttia joulusta, jos vanhukset viettäisi sen yksinään. Eikä lapsetkaan antaisi sitä anteeksi, jos eivät pääsi mummolaan. Meillä on kyllä aikaa viettää sitten joskus sitä meidän joulua. Tämä on se esimerkki minkä minä haluan periyttää lapselle, vanhimmat tulee ensin.
Yöpykää hotellissa jos siltä tuntuu mutta menkää nyt vielä katsomaan. Ei 85v nyt niin vanha ole jos on terve.
Mies ajattelee vanhempiaan ja haluaa ilahduttaa. Sinä se vasta kylmä olet.
Mutta olettehan ottaneet influenssa- ja koronarokotukset? Ettekä mene tautisina sinne? Vanhukset eivät kestä enää tauteja.
Omat vanhempani ovat myös yli kandeksankymppisiä, eivätkä halua enää jouluvieraita kotiinsa. Liian paljon hässäkkää vanhuksille, haluavat viettää joulua rauhassa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein viitsisi.
Mitä te sitten syötte jouluna jos jäätte kotiin?!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein viitsisi.
Mitä te sitten syötte jouluna jos jäätte kotiin?!!!
Mies varmaan laittaa kinkkua ja kaloja. Minulle riittäisi kaupan porkkanalaatikko. Anoppilassa pitää sitten laittaa isommin ja joudun varmastikin laittamaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana poika, haluaa vielä olla vanhempiensa kanssa. Ja auttaa heitä.
Missä kohdassa luki, että poika haluaa auttaa heitä? Itse en huomannut sitä ollenkaan.
Niin no se on ihan miehen vanhemmista kiinni, miten he asian kokevat. Joillekin voi olla iso stressi tuollainen toiset taas toivovat kovasti vieraita. Toki jos menette, niin kannattaisi ihan perus laatikkomeiningillä viedä ruoat mukana ja sitten vaan lämmittää. Omat petivaatteet jne. mukaan.