Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jokin asia, mitä et voi millään ymmärtää että joku toinen tekee sen toisin kuin sinä itse.

Vierailija
23.11.2005 |

Josta siis ajattelet, että tämähän nyt on jo itsestäänselvyys että näin toimitaan...

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

värit leviävät jos et pese kuudessakympissä vaan neljässäkympissä. ei ole missään kankaassa minulla levinnyt värit sen takia, että olisin liian haaleassa pessyt.

Vierailija
62/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kai suurin makuelämys tulee just siitä sekoittamisesta :) Tykkään erityisesti mieheni inhokeista, eli ananas-raejuusto-sekoituksesta, kaurapuurosta jonka seassa on omenaraastetta, jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jotkut aloittavat lehden luvun kannesta (kun se pitäis aloittaa loppupäästä)

- Jotkut laittavat bodyn sukkisten/potkarin päälle (hölmön näköistä)

- Jotkut naiset eivät huolehdi ulkonäöstään /itsestään mennessään naimisiin/alettuaan seurustelemaan/saatuaan lapsen

- Jotkut laittavat wc-paperin kulkemaan alhaalta (kun sen pitäis kulkea ylhäältä)

- Jotkut pitävät reikäsiä sukkia

- Jotkut ostavat kaupasta muovi/paperikassin

Vierailija
64/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä siis minkäänlaisia ohareita (sovitaan tapaaminen ja tuntia ennen soitetaan että en mä nyt ehdikään)

Näissä en tarkoita jotain täysin yksittäistä objektiivista estettä vaan joidenkin ihmisten normaaliksi hyväksyttyä käyttäytymiskoodia.

Esim eräänä päivänä ystäväni piti tulla meille aamulla klo 11. Klo 11.15 MINÄ soitin että onko joku ongelma. Hän juuri heräsi puheluuni. Siis ei edes herätystä viitsitä laittaa päälle vaikka ollaan sovittu tapaaminen.

Ei, tuota minä en hyväksy, enkä edes halua hyväksyä enkä ymmärrä. Itse en toimi noin koskaan

Vierailija
65/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aikakauslehdet ovat yleensä tärkeysjärjestyksessä viimeisenä. Jos illalla on aikaa ja kesken on hyvä kirja, en voi silloin lukea lehteä, vaan kirjaa. Jos kirjaa ei ole kesken ja valittavana on päivän lehti ja joku Kodin Kuvalehti, otan käteeni sanomalehden. Siinä syy, ainakin minulla.

Vierailija:

En ymmärrä niitäkään, jotka sanovat, etteivät ole ehtineet lukea kaksi viikko sitten saamaansa Kodin kuvalehteä ja että sitä edellinenkin numero on vielä lukematta.

Vierailija
66/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet kuuluu pestä ohjelämpötilassa, olen minäkin kuullut siitä että ne ei tykkää alhasemmasta. Mutta 60:n pesu kyllä polttaa veren kiinni eli ne veriset alkkarit ja lakanat kannattaa ainakin ennen pestä joko 30:ssä tai ottaa kylmä esipesu.

Huuhteluainetta ei kannata käyttää, vaatteet likaantuukin helpommin ja ne kuidut vaatteissa kestää huonommin.

Vierailija
67/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei esimerkiksi parin kilometrin päässä olevassa kaupassa voi käydä kävelemällä tai pyörällä?

Vierailija
68/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi jotkut kulkevat ihan kaikki matkat autolla?

Hämmästyttävintä on sellaiset -yleensä miehet- jotka ajavat autolla muutaman kilometrin päässä olevalle kuntosalille kuntoilemaan ja pysäköivät mahdollisimman lähelle ovea =/

Vierailija
69/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoainetta lycraa sisältäville vaatteille - se on niiden tuho?

jätetään tarjottimet astioineen ruokapaikoissa pöytiin vaikka niille on palautuspaikka?

huudetaan kännykkään julkisella paikalla, niissä on tosi hyvät mikit ja kuuluu vähempikin?

Vierailija
70/70 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Miksi jotkut kulkevat ihan kaikki matkat autolla?

Hämmästyttävintä on sellaiset -yleensä miehet- jotka ajavat autolla muutaman kilometrin päässä olevalle kuntosalille kuntoilemaan ja pysäköivät mahdollisimman lähelle ovea =/