Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei äidit! Onko teillä lävistyksiä

Vierailija
23.11.2005 |

ja jos on niin missä? Onko tullut palautetta lävistyksistä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kulmassa, mutta otin pois kun sain vauvan. Ei sovi äiti-ihmiselle, näytin ihan WT:ltä.

Vierailija
22/35 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi löytyy huulesta, Madonna. Ei ole kukaan sanonut mitään pahaa,kehuttu on. Mielestäni se onko lävistyksiä ei kerro mitään ja ÄITIIHMISELLÄ(?) voi olla lävistyksiä ihan yhtälailla kuin värjätty tukka. Jos on ollut vuosia lävistys niin miksi ottaa se pois vaan siksi että tulee äidiksi? mielummin mä kattelen tota korua tossa ku tyhjää reikää,ei sekään nätti oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi löytyy huulesta, Madonna. Ei ole kukaan sanonut mitään pahaa,kehuttu on. Mielestäni se onko lävistyksiä ei kerro mitään ja ÄITIIHMISELLÄ(?) voi olla lävistyksiä ihan yhtälailla kuin värjätty tukka. Jos on ollut vuosia lävistys niin miksi ottaa se pois vaan siksi että tulee äidiksi? mielummin mä kattelen tota korua tossa ku tyhjää reikää,ei sekään nätti oo.

Kyllä siistit lävistykset sopii ihan hyvin MYÖS äiti-ihmisille. Varsinkin nuorille ja omaperäisille äideille.

Ei ole olemassa mitän ÄITIMUOTTIA johon pitäisi sopia heti kun raskaustesti näyttää plussaa.

Vierailija
24/35 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kielessä, huulessa, kulmassa ja silmien välissä.

Aikaisemmin oli myös nännissä, mutta nyt raskauden loppupuolella olen joutunut luopumaan siitä, kun rinnat aristaa. Imetyksen jälkeen lävistytän kyllä nänninkin uudelleen. On orpo olo ilman korua, kun siihen on tottunut. :)

Vierailija
25/35 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen lapsen äiti, ja lävistyksiä on kulmalävistys, kieli, napa, nänni ja useita korvissa. Ei kiinnosta yhtään muiden mielipiteet, ne ovat osa persoonaani.

Vierailija
26/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 8 vuotias tyttö. Ei kukaan ole mitään läväreistäni sanonut, muuta kuin hyvää palautetta. Minulla on lävistäjän koulutus.

Lävistykseni:

kummassakin korvassa kaksi korvanreikää

tragus

helix

napakoru

nännilävistykset

kulmakoru

tongueweb

Vierailija
27/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kaksi kulmassa ja yksi navassa.

Vierailija
28/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulla on nännilävistys oikeassa rinnassa. Ei ole tullut palautetta sillä muut eivät tiedä siitä kuin mieheni ja ne ystävät joiden kanssa saunon. Siskoni on pyytänyt saada koskea siihen, ystäväni kauhistelee aina "eikö siihen satu!" Eipä sen kummempaa. Muuten minulla ei lävistyksiä ole lukuunottamatta korvakoruja. Itse korvakorureikiä ei kukaan ihmettele mutta joskus kyllä kauniita korviksia katsellaan.

Vierailija
29/35 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- molemm.korvissa 5 reikää (ei rusto)

- nänneissä renkaat 3,6mm venytetty

- napakoru sellainen pikkuketjulla

- häpykielenhuppu ja siinä nyt venytyskoru paikoillaan

- sisemmät häpyhuulet (on kylläkin melko ulkonevat)renkaat niissä venytetty 6mm

Hassuja nämä suomenkieliset termit..!!

Vierailija
30/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moree

Vierailija
31/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen erikoisuus, ei lävistyksiä, ei tatuointeja, ei rakennekynsiä, hiustenpidennyksiä yms

Vierailija
32/35 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä on palautetta tullut. Etenin veljeni oli kova haukkumaan siihen asti kunnes kysyin tältä millon mahtaa hankkia sen sixbackin tynnyrinsä tilalle...

Muu palaute on ollut ihan asiallista arvostelua ja vitsailua hyvässä hengessä.

Vierailija
33/35 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa nänneissä.

Jouduin ottamaan ne pois n. kuukautta ennen lapsen syntymää, kun rinnat muuttuivat niin aroiksi, mutta nyt imetyksen loputtua ovat korut taas paikallaan.

Ei ole tullut palautetta (paitsi mieheltä/tutuilta ketkä ovat ne nähneet esim saunassa, kaikki ovat tykänneet (tai ainakaan kukaan ei ole rehellisesti uskaltanut sanoa ettei pitäisi ;)))

nuo nännilävistykset imetyksen tai raskauden aikana?

Kun mulla on raskaus nyt ihan lopuillaan, ja toinen nänninpää on ihan hellänä. Korut otin pois jo kuukausi sitten. Maitoakin on tihkunut jo muutaman kuukauden, että oliskohan tuo nännissä "seisova" maito plus lävistysreikä vähän huono yhdistelmä.. :/

Vierailija
34/35 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielessä, kulmassa, huulessa, korvissa useita eri paikoissa. En pidä muista koruista (edes tavallisista korviksista) mutta lävistyksiin olen tykästynyt.

Eniten palautetta tulee omalta teiniltä (jota ei itseään saisi ikimaailmassa ottamaan lävistystä ;)).

Ääneen sanottu palaute on muilta ollut positiivista ja/tai uteliasta. Varmaan moni mielessään kauhistelee muttei ole kehdannut pukea sanoiksi. Oma moin 7-kymppinen äitini ihastelee lävistyksiäni kovasti.

Vierailija
35/35 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielessä, nenässä, "Madonna" ylähuulessa, korvan rustossa ja navassa.

Nenäkoru on tosi pieni ja huomaamaton mutta sen poisottamista olen harkinnut jo jonkun aikaa. Vielä ei ole itseä eikä ketään muutakaan häirinnyt niin en ole ottanut.

Pelkästään positiivista palautetta on tullut, korut ovat pieniä ja "siroja", ainoastaan navassa tullut pidettyä vähän näyttävämpiä koruja, se alue kun on yleensä vain oman miehen nähtävissä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan