Mitä muistat vuodesta 1999?
Kommentit (99)
ja ostin ihania vaatteita, oli hyvät shoppailutuurit. Kelpasi shoppailla kun olin laiha silloin.
sekä hyvässä että pahassa, joten paha luetella. Elämä oli silloin usein tosi kivaa ja vauhdikasta, mutta en mä sinne enää takas palais nykyisestä tasaisemmasta. Ja ne kurjat asiat tosiaan olivat kurjimpia koskaan.
erosin onneksi vähän sairaasta seurustelukumppanista ja aloin samana vuonna seurustella nykyisen mieheni kanssa.
Opiskelin terveydenhoitajaksi toista vuotta. Olin Dynamite-leirillä keskellä kuuminta kesää Jyväskylässä. Leirillä toteutettiin ympäristön siivous tempaus. Leirillä kohtasin myös Jumalan voimakkaasti.
Jätin hyvästit kerrostaloelämälle..toivottavasti pysyvästi.
tehtiin millenium baby, sitä ennen käytiin etelässä "honey moonilla" Oli ihana vuosi, yksi elämäni parhaista.
Yksi merkittävimmistä vuosistani.
häämatkalla Kyproksella. Muutettiin alkuvuodesta ekaan taloomme ja varmaan pihahommia ja pikkuremppaa teimme.
rodoksella ja olikin vauhdikas kesä!
Vuoden vaihtuessa aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa. Muutimme yhteen ja menimme kihloihin samana kesänä. Koko vuosi oli yhtä ensihuumaa... Ihana vuosi!
Muistelen vieläkin tuota alkuaikaa, kun alkaa tämä nykyinen sirkus, minkä olemme vuosien saatossa ympärillemme onnistuneet rakentaa, väsyttää. Olemme saaneet paljon hyvää. Kaksi ihanaa lasta, lauman eläimiä, oman kodin ja kauniin puutarhan, joka on kuin paratiisi. En valita. Hyvältä ja rakkaudentäyteiseltä pohjalta on ollut hyvä ponnistaa ja mennä eteenpäin.
oli todella lämmin kesä. Käytiin kolmet ystävien/sukulaisten häät. Aloin odottaa keskimmäistämme. Ostimme rivarikämpän ja muutimme sinne. Hyvä vuosi siis :)
Juhlin kovasti, mutta krapulaa ei ollut ikinä. Tampereella järjestettiin EU-kokouksia, näin mm. Tony Blairin. Raisa Räisänen katosi Tampereella.
Musta ja harmaa olivat trendivärejä, milenniumista kohkattiin. Tv:stä katsoin Salkkareita ja Emmerdalea.
sain ensimmäisen tutkintoni valmiiksi ja ensimmäisen vakituisen työpaikkani, menin naimisiin.
- tein töitä nykyisessä työpaikassani toista vuotta.
- siskoni sai ensimmäisen lapsensa, ja sain olla hänen kumminsa
Äitini oli tosi sairas. Tapasin mieheni. Täytin 18. Ryyppäsin aika paljon.
ja päivääkään en ole katunut!