Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottaisitteko tällaiseen henkilöön? ov

Vierailija
10.06.2012 |

Vääristelee toisten sanoja, puhuu pahaa selän takana (naamakkain väittää ihan muuta), kiertää ja kaartaa kysymykset, mutta mitään oikeaa (siis tarkoitan sellaista oikeaa vastausta, joka siis koskee kysymystä) vastausta ei saa.

Haukkuu muita selän takana (esim. itselleni tuo on puhunut pahaa muutamasta tyypistä, mutta kuitenkin naamakkain on heille niin mielin kielin, ettei mitään rajaa).

Ja loppu kaneettina, hänen mielestään muista saa jauhaa paskaa (esim. Face) ihan julkisesti, mutta anti olla, jos hänesta jauhetaan paskaa, niin hän soittaa lähes tulkoon poliisit paikalle (ja jos häneen on uskominen, niin hän jo tehnyt kahdesta ihmisestä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vais.

Vierailija
2/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa joku mies oli alkanut jauhamaan paskaa ja oli kait siinä jotain suukopuakin tullut (en muista niin tarkasti), mutta ei siinä kyllä ainakaan mun mielestä menty yli rajojen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin luottaisin ja kertoisin kaikki salaisuutenikin.

Vierailija
4/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vais.


Hänelle pitäs olla niin ystävällinen ja mielinkielin ja häntä pitäs uskoa, kun HÄN puhuu totta ja kaikki muut valehtelee (olkoot se asia sitten mikä tahansa).

Itse sain tänään kuulla, että tuo oli "kylillä" levittänyt jotain juttua minusta, joka ei todellakaan pidä paikkaansa.

Yhteinen kaveri oli sattunut kuulemaan ja kysyi multa, että tiedätkö, että tämä "Kerttu" sano mulle.

ap

Vierailija
5/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin luottaisin ja kertoisin kaikki salaisuutenikin.


Mutta mä en tajua tuollaisia ihmisiä ollenkaan. Ja on muutenkin sen sortin ihminen, ettei hänen ylitseen kävellä, hän kyykyttää muita (tai yrittää), oikein kunnon vääpeli meinikiä.

ap