Lue keskustelun säännöt.
Haltian päiväkoti, Itä-Pakila - kokemuksia?
15.05.2012 |
Millainen paikka? Katsoin, että ruoat tehdään päiväkodissa, mikä on kyllä huippujuttu! Se Palmian sotku kun on mitä on...
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Päiväkodin ja ryhmän henki riippuu niin paljon sen vuoden työntekijöistä ja ryhmästä missä tekevät työtä.