Eläkeläismies sai houkuttelevan viestin ”Krista Pärmäkoskelta” – karmea totuus paljastui liian myöhään
https://www.is.fi/urheilu/art-2000012094254.html
Miten tällaiset vedätykset voivat mennä läpi kenellekään?
Kommentit (13)
Krista ja minä. Me ollaan nykyisin bestikset.
4 miljoonan paketti tulossa. Italiasta. Tässön kuvakin paketista!
Pari tonnia vaan tarvitaan lähetyskuluihin!
Nigerialaiskirje Kristalla.
– Silloin minua alkoi jo hirvittämään. Mietin, että onko varmasti Krista Pärmäkoski. Hän vakuutti, että kyllä on, ja lopulta suostuin siihen, uhri kertoo Ilta-Sanomille.
Voihan vattu.
Juu näitä huijareita on varsinkin deitti apeissa. Saa olla varuillaan ja katsokaa omien vanhempien perään jos tarvitsee ettei he tule huijatuksi.
Mistäköhän huijari on pongannut tämän papparaisen kohteeksi? Jonkun hiihtoseuran seniorilistalta?
Vai onko ollut ihan puhdas sattuma?
Kun ainahan hiihtoimmeinen toista auttaa. Tolokun immeisiä kun ovat.
Kyllä tästä on Krista vastuussa.
Mutta onneksi Poliisi saa varmasti huijarin kiinni ja rahat takaisin. Se on tässä hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän huijari on pongannut tämän papparaisen kohteeksi? Jonkun hiihtoseuran seniorilistalta?
Vai onko ollut ihan puhdas sattuma?
Kun ainahan hiihtoimmeinen toista auttaa. Tolokun immeisiä kun ovat.
Mielipuolia laturaivoajia. Hakkaavat lapsiakin sauvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän huijari on pongannut tämän papparaisen kohteeksi? Jonkun hiihtoseuran seniorilistalta?
Vai onko ollut ihan puhdas sattuma?
Kun ainahan hiihtoimmeinen toista auttaa. Tolokun immeisiä kun ovat.
Varmaan suunnittelija on poiminut vanhoja urheilutyyppejä seurojen sivuilta, hallituksista, tuloslistoilta, ja pistänyt kaveripyyntöjä sadoille.
Hiihto ja urheilu yhdistävänä tekijänä, ja ehkä joku "onnittelu" jostain nimityksestä tai kilpailun voitosta?
"Hei täällä Krista! Haluaisin onnitella sinua kilpailun voitosta! Tuemme mielellämme senioriurheilua!" tai
"Hei! Kiitos työstäsi Suomen hiihdon eteen" Ja tuletko kaverikseni?
Hiihtopappa on kerralla koukussa.
Kuinkahan moni on mennyt retkuun?
Häpeissään ja tyhmyytensä tajuttuaan moni ei ilkeä edes mennä poliisin puheille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni on mennyt retkuun?
Häpeissään ja tyhmyytensä tajuttuaan moni ei ilkeä edes mennä poliisin puheille.
Varsinkin kun on jo itsekin osallisena johonkin hämärään rahanpesu- ja kuljetusjuttuun kuriirina?
Vaikkei tämä olisi tottakaan?
Tokihan tyhmempikin tajuaa, ettei tällaiset miljoonien käteislähetykset olisi normaalia ja rehellistä touhua, ja miksi kukaan käyttäisi tällaiseen ventovierasta?
Tässä ylitetään jo muutenkin kaikki järkevyyden rajat. Ahneus yllätti?
Kyllä tässä voisi jo sakottaa tyhmyydestä?
Aina kun joku kirjoittaa nimensä lainausmerkkeihin, hälytyskellojen on syytä soida!
Nytpä minä tienaan tässä helposti hyvät rahat, ja autan samalla Kristaa.
Ja pakkohan sen on olla oikea Krista? Kukas muukaan se voisi olla?