Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei naapurin nainen!! Miksi et koskaan juttele mitään etkä edes tervehdi?

Vierailija
09.06.2012 |

Tiedätkö, että olet jo talossamme "yleinen ihmettelyn aihe" koska et koskaan halua edes paria sana avaihtaa meidän muiden talon naisten kanssa etkä oikeastaan edes tervehdi kun vastaan tullaan.

Ensin ajatelin että ok olet hidas lämpenemään tai et vain pidä esim minusta vaikket edes tunne minua, mutta ei, viimeksi eilen eräs talon asukas, parin lapsen äiti, ihmetteli asiaa minulle ulkona ollessamme. Ja niin tekee muutkin, jopa he jotka jo muuttaneet tästä pois.

Mikä mättää?? luulisi että puheenaiheita riittää kun äitejä olemme kaikki mutta ei niin ei.

Ja se tervehtiminen kun vastaan tullaan, se kuuluu ihan käytöstapoihin ja olisi korrektia siksikin. Oltu naapureita kuitenkin jo useampi vuosi etkä kuuro tai mykkäkään ole.

Ihmeellistä touhua, ei voi kuin ihmetellä!!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pakolliset=vastaan jos joku kysyy mitä kuuluu, kommentoi säätä tms). Syynä se, etten kaipaa uusia tuttavuuksia enkä ole kokenut saman pihan asukkaiden kanssa mitään sen kummempaa samanhenkisyyttä.

Kai kerrostalo tms. asumismuoto VELVOITA siihen että kaveeraisi naapureiden kanssa? Peruskohteliaisuus, eli tervehtiminen yms. kyllä minustakin kuuluu asiaan.

Vierailija
82/82 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä EN juorua, minä IHMETTELEN, koska minusta PERUSKÄYTÖSTAPOIHIN kuuluu tervehtiä vaikkapa nyt tuttua naapuria! Minä EN myöskään vietä päiviäni siellä hiekkalaatikolla lapsiani tylsistyttämässä vaan olen töissä ja lapseni koulussa. Minä EN myöskään kaipaa hänestä keskusteluseuraa saati ystävää vaan peräänkuulutan niitä KÄYTÖSTAPOJA!! PerusKOHTELIAISUUTTA you know??!! Se on helvetin KUMMA juttu kuinka tällä palstalla väännetään ja käännetään ja ennenkaikkea OLETETAAN asioita vastoin parempaa tietoa ja HYÖKÄTÄÄN kimppuun aivan ilman syytä, toisaalta se koira älähtää jne:D Ap*aion ihmetellä/aiomme ihmetellä jatkossakin jos kys rvan käytös ei muutu, on se sen verran patologista ja outoa. Ja huom! minä en ole kertaakaan aloittanut asiasta ihmettelyä muille vaan minulle on ihmetelty ja kysytty että "moikkaako se sua kun minua ei" yms.

Mitä sä odotit? Että naapuri haukutaan täälläkin lyttyyn? Miten se on sinulta pois, jos se naapuri ei tervehdi sua? Ei muakaan kaikki naapurit tervehdi ja se ei mun maailmaa kaada, että sitä pitäisi ihmetellä. Ventovieraat ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi