Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pian muutan mökille kesäksi asumaan.

Vierailija
23.04.2026 |

Ensi viikolla olis tarkoitus mutta on tulossa kovia myrskytuulia että saa nähdä. Vappuna pitäisi olla mökillä ja sinne tulee kavereita juhlimaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mökillä asuminen on ihanaa.

Vierailija
2/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekisi mieli ostaa vene ja lähteä kesäksi ulkosaaristoon jollekin autiolle luodolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, et jotkut ottaa mökille kavereita. Kun on myös niitä jotka ei mökille ikinä muita halua.

Vierailija
4/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tekisi mieli ostaa vene ja lähteä kesäksi ulkosaaristoon jollekin autiolle luodolle.

Minä olen ollut ulkoluodoilla. Minulla on vene ja veneilen usein koska käyn kalassa. Ihan risteilyitä järjestetään vaikka begtsärin majakalle tai Örön ja utön saarelle. Ne on aika ulkosaaristoa.

Vierailija
5/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, et jotkut ottaa mökille kavereita. Kun on myös niitä jotka ei mökille ikinä muita halua.

Yleensä olla avovaimon kanssa kahestaan mökillä mutta juhannuksena kutsutaan kavereita ja vappuna.

Vierailija
6/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan myös kesäksi "mökille", työleirille, ja päätin, että seuraava kesä saa riittää. En jaksa enää ja vaihdan toiseen, jos vain onnistuu. Kun katson valvonkamerastakin sinne alkaa ärsyttämään.  Ainoat hauskat ovat kaksi kurkea, jotka käyvät pihalla kun ihmiset ovat poissa.

Vierailija
7/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan kesäksi mökkeilijöiden naapuriin telttaan rakentamattomaan rantametsikköön ja vaihdan tonttia kahden yön välein, joten laillista. Lähin mökkinaapuri on usein lähempänä kuin arvaattekaan.  Näköyhteyden takana kalliokumpareen katveessa jokaisenoikeudella. Tehkää muutkin köyhät samoin - suosittelen.

Vierailija
8/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidatte pyykkihuollon mökillä? Vai onko siellä normiasunnon mukavuudet pyykkikoneineen?

Mulla ei ole. Ja ruokakauppoihin on yli 20 km suuntaansa. 

Vierailija
9/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hoidatte pyykkihuollon mökillä? Vai onko siellä normiasunnon mukavuudet pyykkikoneineen?

Mun vakiasunnosta on matkaa kauppaan 50 km. Pulsaattiripesukone. Käsin tiskataan.

Vierailija
10/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vakiasunnosta on matkaa kauppaan 50 km. Pulsaattiripesukone. Käsin tiskataan.

Tilaatko ruoat kotiin?

Mulle ei voi asentaa pesukonetta, paineet ei riitä. Eikä toisaalta ole semmoista tilaakaan, mihin koneen lykkäisi.

Ostin joskus pienen "mökkipesukoneen",  mihin lisätään itse vedet, mutta on ihan kelvoton kapistus. Yhtä työläs kuin pestä käsin. Tuo masiina ei edes linkoa kuin nimellisesti ja rumpu vetää max pari litraa pyykkiä.

Käyn kerran viikossa kaupassa.

-mökiltä 22 kmx2 kauppaan

Vierailija
11/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan muutettu jo😍

Vierailija
12/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu.Pulsaattori best!Linkoaakin paremmin kuin kotikone.Kivaa hommaa mökillä.

Vierailija
13/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutan kesäksi mökkeilijöiden naapuriin telttaan rakentamattomaan rantametsikköön ja vaihdan tonttia kahden yön välein, joten laillista. Lähin mökkinaapuri on usein lähempänä kuin arvaattekaan.  Näköyhteyden takana kalliokumpareen katveessa jokaisenoikeudella. Tehkää muutkin köyhät samoin - suosittelen.

Höpöjä kirjoittelet, mutta mikset saman tien pystytä telttaasi jonnekin pois asutuksesta? Saisit viipyä siellä rauhassa pidempään. Itse koin vaelluksillakin työläimmäksi sen, että leiriä piti koko ajan siirtää. 

Miten muuten koko kesän telttailija pesee pyykkinsä?

Vierailija
14/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutan myös kesäksi "mökille", työleirille, ja päätin, että seuraava kesä saa riittää. En jaksa enää ja vaihdan toiseen, jos vain onnistuu. Kun katson valvonkamerastakin sinne alkaa ärsyttämään.  Ainoat hauskat ovat kaksi kurkea, jotka käyvät pihalla kun ihmiset ovat poissa.

No myy hyvä ihminen mökki pois,jos et viihdy.Nyt niitä mökkejä just katsellaan.

Vierailija
15/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaatko ruoat kotiin?

Mulle ei voi asentaa pesukonetta, paineet ei riitä. Eikä toisaalta ole semmoista tilaakaan, mihin koneen lykkäisi.

Ostin joskus pienen "mökkipesukoneen",  mihin lisätään itse vedet, mutta on ihan kelvoton kapistus. Yhtä työläs kuin pestä käsin. Tuo masiina ei edes linkoa kuin nimellisesti ja rumpu vetää max pari litraa pyykkiä.

Käyn kerran viikossa kaupassa.

-mökiltä 22 kmx2 kauppaan

Käyn maks.  kerran viikossa kaupassa minäkin.

S-kaupat ja k-kaupat eivät toimita tänne ruokaa.

Kotiinkuljetuksella tilaan koirille sapuskat zooplussasta. Kuivatuotteita tilaan fiksuruoka ja matsnatilta. Joskus amazonilta lihasäilykkeitä ja uht-maitoa.

Saksastan anazonista tuli kotiin myös olutta.

Vierailija
16/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 20 vuotta sitten mökillä puoli vuotta putkeen. Kaikki hommat siellä olivat kivoja.

Vierailija
17/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Mä en muuta mökille, kun matkaa on autolla noin 4700 km. Pysyn kotona koko kesän.

Vierailija
18/18 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöjä kirjoittelet, mutta mikset saman tien pystytä telttaasi jonnekin pois asutuksesta? Saisit viipyä siellä rauhassa pidempään. Itse koin vaelluksillakin työläimmäksi sen, että leiriä piti koko ajan siirtää. 

Miten muuten koko kesän telttailija pesee pyykkinsä?

Enne tämä sama sankari kirjoitti, miten telttailee rikkaiden asuinaluella meren rannalla talojen välissä ja katselee sisälle taloihin. Nyt on siis siirtynyt tarkkailemaan tavallisia keskiluokkaisia mökkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi