Naisena mietin, että miksi naiset eivät myönnä myös olevansa pinnallisia?
Itse ainakin myönnän olevani tiettyyn pisteeseen asti pinnallinen. Rehellisesti sanoen kyllä esimerkiksi Tinderissä tulee painettua sydäntä enemmän niiden miesten kohdalla, jotka ovat omaan silmääni hyvännäköisiä. Facebookissa kiinnostus herää nopeammin jos hyvännäköinen mies ottaa yhteyttä.
Toki kokonaisuus ratkaisee. Jos esimerkiksi hyvännäköinen mies paljastuu tosi ylimieliseksi tai tyhmäksi, niin ei kiinnosta tavata häntä.
Kommentit (28)
Koska sopivan etsintä ei ole pinnallista. Sopiva voi olla komea tai tavallinen jollekin. Mutta omaan silmään "komea". Ei kaikki etsi mitään Ken:iä sentään. Luonne vaikuttaa.
Eiväthän pinnallisuus ja syvällisyys ole toisiaan poissulkevia.
Miehenä myönnän myös miesten olevan pinnallisia.
Onko teillä jotenkin hämärtynyt se, mitä pinnallisuus tarkoittaa?
Suurin osa jengist on pinnallisia. Haluaisin paljon rahaa, tosi paljon! Sais asiansa kuntoon. Toi oli realismia ja unelmointia.
En käytä tinderiä, joten en osaa sanoa. Facebookissa en myöskään saa yllättäviä yhteydenottoja miehiltä, joten siihenkään en osaa ottaa kantaa. Tapaan uusia tuttavuuksia ihan livenä harrastusten, tapahtumien ja jopa työpaikan kautta. Niissä tapaamisissa asia on tärkeämpi.
Tärkein, kukkaron paksuus taisi unohtua😉
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei sillä ole mitään väliä. T: eka kommentoija.
Sehän tarkoittaa sitä että itse syyllistyy samaan mistä miehiä kritisoi ja se saa naisen näyttämään pahalta. Koska muutenkaan naiset myöntäisivät käyttäytyvänsä pahasti tai väärin samalla kun syyttää kaikkia miehiä kaikesta pahasta ja vääryysestä
Muoti, meikit, Salkkarit.
Tinderissä kaikki top5% perässä
Mä olen visuaalisena ihmisenä pinnallinen monellakin tavalla. Ulkonäkö, oma ja kumppanin on tärkeä. Raha on tärkeää. Halusin hyvätuloisen puolison koska itsekin olen. Koti ja tietynlainen sisustus on tärkeää.
Elämme hyvin feikkiä aikaa. Tehdään yhtä ja esitetään toista. Ihmiset rakentavat koko elämäänsä kulissiin. Moni ei edes tiedä mitä oikeasti on.
Minä en näe siinä mitään pinnallista, että haluan hyvännäköisen miehen. Se kertoo siitä, että se osaa huolehtia itsestään, liikkua ja nostella tavaroita eikä ole istunut koko elämäänsä koneella pienessä huoneessa näkemättä auringonvaloa. Se ei käytä päihteitä eikä murjota liikaa, tämän kaiken näkee vanhasta naamasta. Siksi olen pinnallinen, ja omasta mielestäni olen kaikkea muuta kuin pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei sillä ole mitään väliä. T: eka kommentoija.
Ei mitään väliä kunnes mieheltä loppuu rahat niin naiselta loppuu rakkaus ja nainen etsii seuraavan miehen kenellä on rahaa naiselle tuhlattavaksi. Tuo on jotenkin huvittavaa kuinka naiset sanoo yhtä ja tekee toista
Kyllä minä ainakin olen pinnallinen, eikä minulla ole ongelmaa sitä myöntää.
Haluan hyvännäköisen kumppanin. Lisäksi haluan itse olla hyvännäköinen, monestakin syystä.
"Naisena" varmasti ymmärtäisit, etteivät kaikki naiset ole samanlaisia.
Täytyy todeta, että monet kaverit näyttävät miesvalintojensa perusteella olevan paljon vähemmän pinnallisia, kuin esim. itse olen. Kaikenlaista perunaa on kyllä huolittu ihan avioliittoon ja lasten isäksi asti.
Itselle taas ollut aina tärkeää että mies on mielestäni komea (olen itse ihan sievä ja hoikka niin on ollut varaa valita), ja kumppanini saakin polvet notkahtelemaan vielä vuosikymmenen jälkeen.
Mä olen aina näissäkin keskusteluissa myöntänyt että sekä miehen ulkonäkö että rahatkin ovat muhun vaikuttaneet. Ei niin että kummallakaan niistä yksin olisi mun kanssa mihinkään päässyt (oon antanut pakkeja tosi varakkaille miehille ja sanonue ei kiitos vaikka minkälaisille tarjouksille) mutta joo, vaadittiin aika hemmetin kova pakkaus mieheksi että lopulta rakastuin. Siis mieheen jolla on ihan kaikki. On ulkonäkö, rahat, ja ennen kaikkea luonne.
"Kaikenlaista perunaa on kyllä huolittu ihan avioliittoon ja lasten isäksi asti"
Monet tyytyvät, kun tajuavat että omat pelimerkit eivät tule koskaan riittämään siihen mieheen, jonka oikeasti haluaisivat.
Olen miettinyt samaa. Itse myönnän olevani pinnallinen. Sekä ulkonäkö, että luonne ovat todella tärkeitä.
T: nainen