Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätskikioskissa ei vessaa?????

Vierailija
06.06.2012 |

Tyttäreni sai kesätöitä jäätelökioskista. Hän on ollut töissä nyt muutaman päivän ja vessaan pääsy tuntuu olevan hankalaa. Pomo oli luvannut tulla päästämään vessaan päivän aikana. Eilen pomo oli tullut tosi paljon myöhemmin, kuin oli sovittu. Tänään ei sitten ollut tullut ja tytöllä oli kotiin tullessa pissat housussa. Nyt ei haluaisi huomenna mennä. Soitanko pomolle?? Vai pitäisikö yksi päivä vielä mennä?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli juuri asiaa jätskimyyjien huonoista työoloista. Ja vessatauoista sekä niiden puutteesta.

Vierailija
62/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä pitää latkia vettä enemmän kuin haihduttaa? Eihän ihminen yölläkään juokse vessassa. Kyllä päivä menee ihan helposti kusematta, ei tule edes hätä, jos osaa säännöstellä juomistaan.

Jos tuleekin paskahätä?

Kuka urpo ei osaa hoitaa ulostamistaa kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva ihminen haihduttaa kaiken juomansa veden, normaali ihminen käy siellä vessassakin välillä.

Jätskikioskeissa on usein kuuma, joten vettä voi mennä paljonkin. Asiakkaille puhuessa suukin voi kuivua, ja jos on eka kesätyöpaikka niin hermostuminen voi kuivattaa suuta vielä lisää jolloin tulee sitten juotuakin.

Ja vaikka en nyt enää teini olekaan, niin esim. minulla on vaiva, jonka takia joudun juomaan tavallista enemmän vettä. Lisäksi suuni on jäänyt pysyvästi melko kuivaksi erään lääkekuurin takia, joten vettä tulee hörpittyä usein senkin takia. Joten joudun ravaamaan vessassakin useammin kuin superpidättäjät jotka eivät kahdeksaan tuntiin pissaa.

Miksi helvetissä pitää latkia vettä enemmän kuin haihduttaa? Eihän ihminen yölläkään juokse vessassa. Kyllä päivä menee ihan helposti kusematta, ei tule edes hätä, jos osaa säännöstellä juomistaan.

Vierailija
64/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohdetaan pissaepisodi (joka todellakin on uusavuttomuuden ja aloitekyvyttömyyden huipentuma), millainen työntekijä laittaa äitinsä soittamaan työnantajalle? Ja millainen äiti on valmis tämän tekemään?

Hyvänen aika, ei ihmisen pidä ottaa työtä vastaan, jos ei kykene edes työantajan kanssa keskustelemaan. Silloi täytyy jäädä vielä äidin helmoihin kasvamaan.

Itse ole tehnyt kesätöitä 14-vuotiaasta (kuten uskon monen muunkin täällä) enkä kerta kaikkiaan ymmärrä tytön käyttäytymistä. Eikä kommentissani ole kyse ilkeydestä, vaan täydellisestä tyrmistyksestä. Totisesti toivon, että tämä on joku pissafetistin illan piristys.

Se ainakin omalla työpaikallani on vielä yleistä että kaksikymppistenkin äidit saattavat työnantajalle soitella. Ainakin tyttöjen äidit. Pojat eivät ilmeisesti ole yhtä halukkaita kertomaan kotonaan kaikesta mitä töissä tapahtui.

Taitaa olla meidän alalla kypsiä kaksikymppisiä, kun osaavat hoitaa asiaansa itse, eikä vanhempien ole ikinä tarvinnut meidän työpaikalle soitella.

Pitäisin itseäni epäonnistuneena kasvattajana, jos edes joutuisin harkitsemaan soittamista tyttäreni työasiassa työnantajalle, koska tytär ei haluaisi hoitaa asiaa itse.

Vierailija
65/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi hakee töitäkin lapsensa puolesta - arvatkaa olenko palkannut yhtään niistä....

Vierailija
66/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi hakee töitäkin lapsensa puolesta - arvatkaa olenko palkannut yhtään niistä....

Siis hakee vai?

Vierailija
67/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva ihminen haihduttaa kaiken juomansa veden, normaali ihminen käy siellä vessassakin välillä.

Kerropa mihin sitä vettä sitten menee muualle? Ja miksei sitä tarvita yöllä enempää.

Vierailija
68/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajalle useita kertoja kesällä, että lapsi ei pääse töihin pahan allergiansa takia. Kysymyksessä siis kesätyöt (siivousta) ja tyttö 16-vuotias. No aika usein tuo allergia osoittautuikin lorvikatarriksi, mutta äiti uskoi uskomistaan.

Vierailija
69/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ekassa kesätyössään olevan voi olettaa uskaltavan uhmata pomoa? Vaikka se olisi oikeutettuakin?

Tyttöressu, sympatiani ovat hänen puolellaan.

Vierailija
70/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit että miksi ihminen juo enemmän kuin haihduttaa. Haihdutatko muka kaiken juomasi nesteen, mitään ei tule pissana ulos?

Yöllä nukutaan, aineenvaihdunta hidastuu joten vettäkin tarvitaan vähemmän tai pikemminkin päivän aikana juotu riittää yöksikin.

Kerropa mihin sitä vettä sitten menee muualle? Ja miksei sitä tarvita yöllä enempää.

Vierailija
71/81 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin jädekioskilla töissä, niin sai laittaa liikkeen hetkeksi kiinni että ehti pissalle. Harmittavaa jos näin ei kaikkialla toimita.

Vierailija
72/81 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olettanut, ettei kukaan heitä palkkaisi (vai olisiko ap:n tyttö edes tuossa suhteessa kyennyt itsenäiseen toimintaan).

Vierailija
73/81 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti yli 28 asteen. Siinä vaiheessa pitäisi pitää työsuojelunormien mukaan jo kerran tunnissa 10 minsan tauko. Jos kuumassa ei juo riittävästi, lämpöuupumus tai jopa lämpöhalvaus voi olla vaarana. vielä ei ole kuumia säitä, mutta kyllä ihmisen silti pitää juoda, jotta elimistö toimii normaalisti. Sisäelimet alkavat tykätä kyttyrää, jos yrität olla pissimättä ja sen vuoksi juot liian vähän vettä.

Vierailija
74/81 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oteta kovin nuoria, pitää olla käsittääkseni 18-vuotias. Jotain on mennyt kasvatuksessa pieleen ja pahasti, jos sen ikäistä ei ole opetettu kuivaksi.

Itse olin 16-vuotiaana ekan kerran jäätelökiskalla, vastuutehtävissä. Kyllä on ollut pomon vika, kun ei perehdytyksessä ole muistanut tauoista mainita! Jokapaikassa on 3 taukoa, 2 kahvi ja yksi ruokatauko. Jäätelökioskilla vielä eroaa siten, että vessassa joutuu juoksemaan kun on jono kioskin edessä tyhjänä, lappu luukulle ja vessaan :) tsemppiä tytsylle ja muista sinä äitinä kertoa, että JOKA työpaikassa on tauot :)

Vierailija
75/81 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan käy vääntämään rautalangasta kesätyöntekijälle, että jos on vessahätä, menet vessaan. Tän on ihan pakko olla taas jonkun pissahousupervon keksimä provo, ei noin tyhmiä nuoria voi oikeesti olla olemassa. Meillä kolmevuotiaskin osaa mennä vessaan, vaikka millaisessa tilaisuudessa, jos hätä iskee.

Hain nuorena töihin Forumissa sijaitsevaan koriste- ja paperikauppaan. Liikkeessä oltiin suurin osa typövuorosta yksin ja kysyinkin omistajalta haastattelutilanteessa, miten vessakäynnin kanssa toimitaan, laitetaanko lappu luukulle, onko heillä jotain valmista kylttiä oveen laitettavaksi ym. Omistaja sanoi ihan pokkana että tällaista ei kyllä saisi tapahtua ja että pitää odottaa että iltavuorolainen tulee/liike menee kiinni.

Olen ollut nuorena töissä kiskoilla ym. paikoissa missä ollaan myös yksin ja kyllä sielläkin röyhkeimmät pomot vihjalilivat aika suoraan että vessakäynnit ei ole toivottavia. Liikettä ei saisi laittaa kiinni mutta jos jotain pöllitään poissaollessani niin joudun korvaamaan. Olin nuorena sellainen kiltti ja tunnollinen tyttö ja olin kyllä aika hermona tuosta. Toki kävin vessassa kun oli tarvis, mutta usein kyllä pidätin viimeiseen asti tai pyysin jotain vakiasiakasta vahtimaan kiskaa käynnin ajan mikä oli myös aika noloa. Kyllähän ihmisellä pitäisi olla oikeus käydä hädällä ilman että joutuu siitä informoimaan ihan vierasta ihmistä.

Sikamaisia työnantajia riittää ja siksi on ihan hyvä että ap pitää tyttönsä puolta jos hän on kovin nuori. Parasta olisi jos tyttö hoitaisi keskustelun itse mutta ap voi olla tukena ja vahtia ettei omistaja yritä polkea tyttöä ihan täysin.

Vierailija
76/81 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin :D

Vierailija
77/81 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vässyköitä sitä jotkut ihmiset kasvattaa. Ei minulle ainakaan kukaan erikseen sanonut, että kun tulee vessahätä niin laita laput luukulle ja mene lähimpään vessaan. Aivan itse, oma-aloitteisesti sen tein kysymättä lupaa(?!) vessataukoon. Eikä tosiaan olisi tullut mieleen odottaa pomoa paikalle niin kauaa, että kuset pääsee housuun. Olin 14, kun myin kukkia torin laidassa.

Ihan kiva, mutta on oikeasti olemassa PALJON työnantajia, jotka vetäis nuorelle raivarit tällaisesta omatoimisesta kioskin sulkemisesta. Kun itse olin jätskikioskilla, piti odottaa et seuraava työntekijä tulee omaan vuoroonsa ennenkuin pääsi kävelemään vessaan, joka oli kahvilassa noin 200 metrin päässä.

Vierailija
78/81 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo naurakaa vaan, mutta välillä oli niin ruuhkaa ja hankala pitää taukoja, että oli pakko varautua vaipalla. En ole muutenkaan mikään suomen paras pidättelijä. Toisekseen olin nuorena tosi ujo, että pissalle menokin ujostutti ja jännittäessä saattoi vähän lirahtaa. Tosi ilkeitä vastauksia taas monilla??

Jos jännittää ja ujostuttaa pissiä niin kun kokeilee pissiä 5 miehen edessä niin kun on sen tuntenut että miehiä on vieressä kun pissii niin ei sen jälkeen enään jännitä ja ujostuta

Vierailija
79/81 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on pissi hätä etsi vessa jos vessaa ei ole mene kioskin taakse pissimään jos takana on ihmisiä kävele lähimpään metsään ja pissi sinne

Vierailija
80/81 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka kauppakeskuksen vessaan jos sitä ei ole mene kioskin taakse ota kioskista tötterö paperia ja housut alas sitten vaan lorittelemaan jos pomosi tulee siinä ajassa sinne ja kysyy miksi pissaat kioskin takana sano että kyllä pissalle saa mennä jos on liian kova pissahätä pissaa jätskikuppiihin itse tein sitä monta kertaa mutta yhen kerran pissasin kuppiin ja pomo tuli paikalle huusin kusi hätä oli niin kova  pomolta tuli sanomista ja antoi minulle jonkun naisten go girl ja sano pilluilla on tuolla helpompi pissata ilman että miehet katsoo ja pomoni ensimmäistä kertaani tehdessä sanoi ota housut pois ja sano laita jalat leveästi haaralleen ja hän otti go girlin laittoi sen pilluani vasten ja sanoi lorettele ja lorottelin, pomo pietti yleensä go girliä paikoilla kun pissasin koska en itse jaksanut  ja kerran pomo sattui paikalle kun go girl oli kotiin unohtunut  go girl joten pomo pietti astiaa allani ja loruttelin housut alhaalla haarat leveänä ja hän nuoli pilluni sen jalkeen koska paperia ei missään pomon siis kuuluu  nähdä pillusi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän