Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätskikioskissa ei vessaa?????

Vierailija
06.06.2012 |

Tyttäreni sai kesätöitä jäätelökioskista. Hän on ollut töissä nyt muutaman päivän ja vessaan pääsy tuntuu olevan hankalaa. Pomo oli luvannut tulla päästämään vessaan päivän aikana. Eilen pomo oli tullut tosi paljon myöhemmin, kuin oli sovittu. Tänään ei sitten ollut tullut ja tytöllä oli kotiin tullessa pissat housussa. Nyt ei haluaisi huomenna mennä. Soitanko pomolle?? Vai pitäisikö yksi päivä vielä mennä?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2012 klo 21:24"]

Tyttäreni sai kesätöitä jäätelökioskista. Hän on ollut töissä nyt muutaman päivän ja vessaan pääsy tuntuu olevan hankalaa. Pomo oli luvannut tulla päästämään vessaan päivän aikana. Eilen pomo oli tullut tosi paljon myöhemmin, kuin oli sovittu. Tänään ei sitten ollut tullut ja tytöllä oli kotiin tullessa pissat housussa. Nyt ei haluaisi huomenna mennä. Soitanko pomolle?? Vai pitäisikö yksi päivä vielä mennä?

[/quote]

Tulee vähän myöhään tää vastaus, mut vastaisuuden varalle: Kannattaa käyttää vaippoja. Esim. Tena slip ultima on hyvin imukykyinen ja miellyttävä päällä vaikka koko päivän (tenakauppa.fi). Jätskikioskiin ei tietenkään ole järkeä rakentaa mitään vessaa, kun se on muutenkin niin pieni. Uskoisin, että vaipat saa myös vähentää verotuksessa.

Vierailija
2/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä tarvitse pidättää koko päivää eikä kusta housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kopista vain pois hetkeksi ja kopin taakse kyykkyyn. Sitten takaisin jäätelöpalloja pyörittämään!

Vierailija
4/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi voisi sanoa tyänantajalle, että pakko tehdä näin, jos ei pääse ajoissa tauolle. Jos pomo mäkättää, niin voi sanoa, että kioski menee kiinni heti, jos tulee pissat housuun.

t. jäätelönmyyjänä kesätöissä ollut

Vierailija
5/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä jos ostatte suklaa- tai banaanijäätelöä. Kioskimyyjätkin ovat ihmisiä, ja johonkin on ihmisenkin tarpeensa tehtävä.

Vierailija
6/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän juttelee pomon kanssa. Et sinä.

Vierailija
7/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. huoltoaseman tai kauppakeskuksen pihassa. tällöin myyjä menee "tauollaan" (joita hänellä ei käytännössä ole) huoltsikan tai kaupan vessaan. jos pomon pitäisi päästää vessaan, mutta hän ei tee sitä, tyttö voi laittaa kiskan kiinni ja mennä hetkeksi vessaan, johan sen sanoo järkikin. tietenkään kioskia ei jätetä auki, jolloin sitä ei voida ryöstää ja myymättä jää ehkä kaksi tötteröä.

kyllä työssä käyvä teini-ikäinen osaa yleensä hoitaa asiansa niin, ettei tarvitse pissata housuun. hätätapauksessahan pissaa vaikka kopissa jätskikuppiin tai jos sitä kauppakeskusta tms ei ole niin menee puskaan.

Vierailija
8/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin ainakin tuntuu jätskinmyyjillä tauot olevan, ja hyvä niin. On siis lappu luukulla että palaan vartin päästä (ja yleensä vielä kellonaikakin siinä että milloin on taas paikalla). Ei ole minun jätskintarve niin kova etteivätkö myyjät saisi taukojansa pitää ja vessassa käydä.

Vierailija
9/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli luvannut tulla päästämään vessaan. Siksi oli odottanut ja odottanut jalat ristissä. Tämä on hänen ensimmäinen työpaikka, eikä ollut uskaltanut jättää kioskia. Kiva kuulla, että niin tavataan toimia. Cittari on ihan lähellä, että sinne sitten asioille. Sinne se tyttö tänäänkin yritti ehtiä. Hätä oli vain liian kova. AP

Vierailija
10/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusavuton, jos ei osaa laittaa luukkuja kiinni, kirjoittaa lapulle "tauko" ja käydä sillä aikaa kahvilassa vessassa. Eiköhän pomo muista seuraavana päivänä tulla ajoissa.

Vierailija
11/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pissinyt ekassa työpaikaassa housuun. Halit tytölle kohtalotoverilta ?

Vierailija
12/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vässyköitä sitä jotkut ihmiset kasvattaa. Ei minulle ainakaan kukaan erikseen sanonut, että kun tulee vessahätä niin laita laput luukulle ja mene lähimpään vessaan. Aivan itse, oma-aloitteisesti sen tein kysymättä lupaa(?!) vessataukoon. Eikä tosiaan olisi tullut mieleen odottaa pomoa paikalle niin kauaa, että kuset pääsee housuun. Olin 14, kun myin kukkia torin laidassa.

Vierailija
13/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on sovittu jostain ajasta, niin pomo voisi myös pitää sopimuksesta kiinni. Ei nuorten työntekijöiden yli saa kävellä ihan miten sattuu. Anna kuitenkin tytön itse hoitaa asia.

Vierailija
14/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kusee housuun ja sit vielä äiti meinaa soittaa pomolle asiasta :DD Mitä jos antaisit tyttäresi vähän opetella elämän perustaitoja.

Vierailija
15/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on toto, niin johan tollaiselle aivottomalle kanalle pitäisi antaa hygieniasyistä potkut. Tekisin niin, jos olisin hänen pomonsa. Ei kai nyt kukaan käy vääntämään rautalangasta kesätyöntekijälle, että jos on vessahätä, menet vessaan. Tän on ihan pakko olla taas jonkun pissahousupervon keksimä provo, ei noin tyhmiä nuoria voi oikeesti olla olemassa. Meillä kolmevuotiaskin osaa mennä vessaan, vaikka millaisessa tilaisuudessa, jos hätä iskee.

Vierailija
16/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naurakaa vaan, mutta välillä oli niin ruuhkaa ja hankala pitää taukoja, että oli pakko varautua vaipalla. En ole muutenkaan mikään suomen paras pidättelijä. Toisekseen olin nuorena tosi ujo, että pissalle menokin ujostutti ja jännittäessä saattoi vähän lirahtaa. Tosi ilkeitä vastauksia taas monilla??

Vierailija
17/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan pidätellyt pissaa enemmän kuin oli pakko. Lappu vaan luukulle, että palaan siihen ja siihen aikaan. Sitten juoksujalkaa vessaan ja takaisin. Ruokataukoa en koskaan pitänyt, vaan söin tilaisuuden tullen piilossa eväitäni.

Vierailija
18/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lappu luukulle ja lähimpään vessaan vain.

Minä olin viime kesän torimyyjänä ja ihan sama homma. Ainoa mikä harmitti oli se, että olin sellaisen miniperähikiän torin ainoa myyjä ja paikalliset kyylät siellä matkahuollon terassilla (vessa- ja taukopaikkani) jaksoivat kyllä aina kommentoida, kun olin tauolla: lapun jätin kojulle sen 2krt/päivä, että olen tauolla ja palaan 10min päästä..."siellon asiakas, meeppäs tyttö takasin jne."

Toki siinä jäi muutama peruna/mansikka myymättä, mutta päivän pituus oli kuitenkin 8h, joten eiköhän minulla ollut oikeus kahteen 10minuutin taukoon, jolloin käyn kaupasta hakemassa jotain pientä syötävää, käyn matkiksella juomassa kupin kahvia, polttelen tupakin ja käyn vessassa. Tai no periaatteessahan oikeus olisi varmasti ollut vaikka siihen kolmanteenkin taukoon.

Vierailija
19/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi olla lähelläkään täydellistä että osaa käydä vessassa, tsiisus...

Vierailija
20/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiliin, ja mieti hetki mikä on mennyt vikaan kasvatuksessa, jos iso tyttö ei itse osaa asioida pomonsa kanssa ja päästää pissat housuihin, kun ei tajua mennä vessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan