Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätskikioskissa ei vessaa?????

Vierailija
06.06.2012 |

Tyttäreni sai kesätöitä jäätelökioskista. Hän on ollut töissä nyt muutaman päivän ja vessaan pääsy tuntuu olevan hankalaa. Pomo oli luvannut tulla päästämään vessaan päivän aikana. Eilen pomo oli tullut tosi paljon myöhemmin, kuin oli sovittu. Tänään ei sitten ollut tullut ja tytöllä oli kotiin tullessa pissat housussa. Nyt ei haluaisi huomenna mennä. Soitanko pomolle?? Vai pitäisikö yksi päivä vielä mennä?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös teininä jätskikiskalla töissä ja pidättelin sen 8 h, jos ei kukaan päässyt tauottamaan. Ei tehnyt edes tiukkaa. Sellaista se oli aikana ennen synnytyksiä. ;) Nykyisin tekisi tiukkaa jo parin tunnin jälkeen.

Mutta meillä oli kyllä ainakin ohjeena, että kiskan voi laittaa myös kiinni ja käväistä vessassa, jos on pakko. Ikinä vain ei ollut niin kovaa hätää.

Vierailija
22/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo vaan itsellenne, tyttö on yrittänyt tehdä töitä niin kuin on käsketty! Vaikka teillä kaikilla nyt tuntuukin olevan niin vitun hyvä itsetunto, niin kyllä minä ainakin olin ekassa kesätyöpaikassa ihan "kuset housussa" koko ajan, enkä todellakaan olisi uskaltanut tehdä päätöstä kioskin sulkemisesta yksin!

Tyttö on yrittänyt olla hyvä työntekijä, pomo tässä on se idiootti! Ja jos vessatauko näin järjestyy, siitä olisi pitänyt kertoa tytölle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikoinani huudot ja haukut niskaani pomolta kun menin vessaan kysymättä lupaa. Mielestäni vessaan saa mennä jos on hätä, ja silloin oli. Tein töitä erittäin kuumissa tiloissa joten vettäkin kului paljon eli siis pissitti myös paljon.

Menin vessaan (sitä ei oltu kiellettykään työhönopastuksessa) ja kun tulin takaisin alkoi pomo huutamaan ja raivoamaan että noin ei saa tehdä. Kenenkään muun työ kuin omani ei kärsinyt vessakäynnistä, joten en edelleenkään ymmärrä miksi ei olisi saanut vessassa käydä. Kupla otsassa tein sitten loppukesän hommia ja kävin vain tauoilla vessassa, jos silloinkaan ehdin.

Jos tämä on toto, niin johan tollaiselle aivottomalle kanalle pitäisi antaa hygieniasyistä potkut. Tekisin niin, jos olisin hänen pomonsa. Ei kai nyt kukaan käy vääntämään rautalangasta kesätyöntekijälle, että jos on vessahätä, menet vessaan. Tän on ihan pakko olla taas jonkun pissahousupervon keksimä provo, ei noin tyhmiä nuoria voi oikeesti olla olemassa. Meillä kolmevuotiaskin osaa mennä vessaan, vaikka millaisessa tilaisuudessa, jos hätä iskee.

Vierailija
24/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo vaan itsellenne, tyttö on yrittänyt tehdä töitä niin kuin on käsketty! Vaikka teillä kaikilla nyt tuntuukin olevan niin vitun hyvä itsetunto, niin kyllä minä ainakin olin ekassa kesätyöpaikassa ihan "kuset housussa" koko ajan, enkä todellakaan olisi uskaltanut tehdä päätöstä kioskin sulkemisesta yksin!

Tyttö on yrittänyt olla hyvä työntekijä, pomo tässä on se idiootti! Ja jos vessatauko näin järjestyy, siitä olisi pitänyt kertoa tytölle!

Minä en myöskään nuorena olisi uskaltanut jättää kioskia, ellei siitä olis sovittu. Enkä todellakaan ole koskaan pystynyt pidättämään pissaa kahdeksaa tuntia. Hyvä, jos neljä. Ilkeää sakkia taas paikalla.

Vierailija
25/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oteta kovin nuoria, pitää olla käsittääkseni 18-vuotias. Jotain on mennyt kasvatuksessa pieleen ja pahasti, jos sen ikäistä ei ole opetettu kuivaksi.

Vierailija
26/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kioskissa ole paperia eli käsipyyhkeeseenkö huulipunalla kirjoitataan vai miten toimia?

Vierailija
27/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oteta kovin nuoria, pitää olla käsittääkseni 18-vuotias. Jotain on mennyt kasvatuksessa pieleen ja pahasti, jos sen ikäistä ei ole opetettu kuivaksi.

Ei ole tainnut koskaan sinulle sattia mitään vahinkoa. Kaikille varmasti joskus sattuu vahinko, sinullekin!!!

Vierailija
28/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kioskissa ole paperia eli käsipyyhkeeseenkö huulipunalla kirjoitataan vai miten toimia?

Eihän noi jätskikiskat näy muutenkaan olevan taukoamatta auki, eikä aukioloaikojakaan missään näy. Olisin vaan laittanut kiskan kiinni, käyny vessassa ja tullu takas.

Vierailija
29/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu luukulle? Ei siellä kioskissa ole paperia eli käsipyyhkeeseenkö huulipunalla kirjoitataan vai miten toimia?

No pientä oma-aloitteisuutta ehkä...ei varmastikaan ole vaikea ottaa oma paperi ja kynä mukaan, niillä nyt ehkä saa juuri ja juuri rustattua sen lapun luukulle, että olen tauolla ja palaan silloin ja tällöin.

Vierailija
30/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulkaas usko. Jos jotain on sovittu, niin en kyllä olisi uskaltanut ruveta toisena työpäivänä toimimaan niin itsenäisesti. Toki näin aikuisena kyllä, mutta nuorena tyttönä en.

Vierailija
31/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri soitti kesken linjan, että hän ei jatka pidemmälle. Pomo sit koitti, että jos nyt kuitenkin linjan päätepysäkille.. työkaveri vastas, että ei metriäkään paskat housussa.

Eli vahonkoja voi sattua. Mutta vessataukoihin on oikeus joka alalla, kukaan ei voi tietää, millon on tarve päästä vessaan eli ite pitää huolehtia. Jos pomo puuttuu vessatauon pitämiseen asian voi riitauttaa...

Mutta ymmärräm kyllä hyvin, että noin voi käydä..

Vierailija
32/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri soitti kesken linjan, että hän ei jatka pidemmälle. Pomo sit koitti, että jos nyt kuitenkin linjan päätepysäkille.. työkaveri vastas, että ei metriäkään paskat housussa.

Eli vahonkoja voi sattua. Mutta vessataukoihin on oikeus joka alalla, kukaan ei voi tietää, millon on tarve päästä vessaan eli ite pitää huolehtia. Jos pomo puuttuu vessatauon pitämiseen asian voi riitauttaa...

Mutta ymmärräm kyllä hyvin, että noin voi käydä..

Voi ei.

Vierailija
33/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut koskaan sinulle sattia mitään vahinkoa. Kaikille varmasti joskus sattuu vahinko, sinullekin!!!

kaksikin kesää jätskikioskilla töissä, ihan täyspitkiä päiviä tein, eikä kyllä ollut koskaan mikään vahinko lähelläkään. Jos ne luukut on kiinni, ei siihen kukaan jää kyselemään, miksi ne on kiinni. Jos ne on auki, ihmiset osaa jäätelöä. Ei toi ole mikään vahinko, vaan uusavuttomuutta pahimmasta päästä.

Vierailija
34/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu luukulle? Ei siellä kioskissa ole paperia eli käsipyyhkeeseenkö huulipunalla kirjoitataan vai miten toimia?

No pientä oma-aloitteisuutta ehkä...ei varmastikaan ole vaikea ottaa oma paperi ja kynä mukaan, niillä nyt ehkä saa juuri ja juuri rustattua sen lapun luukulle, että olen tauolla ja palaan silloin ja tällöin.

niin nuoren ei tule uskoa pomoa vaan ottaa paperia ja kynä mukaan lappua varten?

Onko sinulla töissä oma printteri siltä varalta, että työnantajan tulostin ei toimi?

Vierailija
35/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olin teininä töissä jäätelökioskilla ja minulle ainakin pomo silloin sanoi, että kioskin saa laittaa päivällä hetkeksi kiinni mikäli pitää käydä vessassa läheisessä kauppakeskuksessa.

Vierailija
36/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulkaas usko. Jos jotain on sovittu, niin en kyllä olisi uskaltanut ruveta toisena työpäivänä toimimaan niin itsenäisesti. Toki näin aikuisena kyllä, mutta nuorena tyttönä en.

Että olisi niin rohkea uusi työntekijä. Itse olen lirauttanut housuun ensitreffeillä, kun jännitin niin. Halit tytölle.

Vierailija
37/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käyntiin pitää olla jotenkin erityisen pätevä? Siis ihanko tosissasi olet tuon mielipiteesi kanssa? Kyllä minä vaan uskalsin käydä vessassa myös ihan nuorena tyttönä.

Vierailija
38/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nuoren ei tule uskoa pomoa vaan ottaa paperia ja kynä mukaan lappua varten?

Onko sinulla töissä oma printteri siltä varalta, että työnantajan tulostin ei toimi?

siinä vaiheessa jos pomoa ei tule. Sitten vaan vessaan.

Vierailija
39/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käyntiin pitää olla jotenkin erityisen pätevä? Siis ihanko tosissasi olet tuon mielipiteesi kanssa? Kyllä minä vaan uskalsin käydä vessassa myös ihan nuorena tyttönä.

Vierailija
40/81 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata hakeutua kesätöihin, jossa joutuu ihmisten kanssa tekemisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän