Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v, ei yhtään kaveria, mitä ihmettä teen

Vierailija
06.06.2012 |

hänen kanssaan päivisin???? Mies töissä ja muut lapset leikkipuistoikäisiä (3ja4,5). Kotiin ei voi yksinkään oikein jättää kun hmm, monta syytä mutta pahin että syö pakastimenkin tyhjäksi, kuvaannollisesti.

Ei viitsisi sitä sinne puistoonkaan mukaan raahata..

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 13v tyttö ja joo vähän tukeva kuulemma sen terveyskäyrän mukaan normaalipainoinen...

YEH RIGHT! on mahaa mutta saan sen kätkettyä vaatteilla ja silti näyttää muodikkaalta...... minulla ei ole paljon kavereita... haluaisin saada jumppakaverin siis tosiystävän

yritän laihduttaa mutta ei ole ketään kelle sen jakaisi! :O    ;(

Vierailija
2/44 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis yritän laihduttaa ja haluaisin tehdä sitä jonkun kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt 13 v:tä enää voi vasten tahtoaan mukanaankaan raahata. Etkä sinä tuonikäistä enää millään voi koko aikaa valvoa.

Mutta jos hän ei keksi mitään tekemistä ja sellaista kaipaa olisiko mitään järjestettävissä? Tykkääkö lukea kirjoja, jos voisi kirjastosta hakea? Tai pelata konsolilla tai tietokoneella, ehkä joku uusi peli auttaisi ettei aika tule niin pitkäksi.

Vierailija
4/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten sanoin kotona ollessaan syö kaiken mikä irti lähtee, raakapakastepullista lähtien, siis raakana. (siksi meillä ei enää mitään ihmeellistä ole kaapissa..)jäänyt kiinne rahan varastamisesta ym. eli jos kaiket päivät yksinäisenä kotona maleksii.. toki koitame aina jotain järjestää mutta kun ei oikein mikään kiinnosta. olisi kiva jos olisi joku muu jonka lapsella ei ole yhtään kaveria, joka oikeesti ymmärtäisi millaista se on vanhemmille. ja siis tietysti lapselle, mutta nyt ajattelen asiaa vain oasta näkökulmastani

Vierailija
5/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis vetelee pakastepullia jäisenä naamaansa tai syö pakastimen ja jääkaapin hetkessä tyhjäksi niin ei taida siinä tapauksessa käydä ihan täysillä?

Vierailija
6/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin vasta 7 v, mutta nyt jo murehdin myös tulevaisuutta.

Miksi lapsesi on ilman kavereita?

Onko erityispiirteitä mitkä aiheuttavat tämän vaiko "tavallinen" teini.

Onko kavereita koskaan ollutkaan?

Vierailija
7/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen on paljon syitä mitä en jaksa nyt eritellä ei kuitenbkaan johdu kodin ruokavaliosta, ainakaan kokonaan. yksi syy juurin tuo kaverittomuus, ei ole koskaan saanut yhtään ystävää "hiukan" hankalan luonteensa takia. ja siis syö "suruunsa". koulussa pärjää ihan hyvin ja omaa rautaisen itsetunnon, mitä ihmettelen..

Vierailija
8/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen on paljon syitä mitä en jaksa nyt eritellä ei kuitenbkaan johdu kodin ruokavaliosta, ainakaan kokonaan. yksi syy juurin tuo kaverittomuus, ei ole koskaan saanut yhtään ystävää "hiukan" hankalan luonteensa takia. ja siis syö "suruunsa". koulussa pärjää ihan hyvin ja omaa rautaisen itsetunnon, mitä ihmettelen..

Vierailija
9/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat hänestä niin rumasti? Etkö ole yhtään huolissasi siitä, ettei lapsella ole kavereita?

Vierailija
10/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut minullakaan yhtään kaveria tuon ikäisenä (eikä ennen sitäkään muutamaan vuoteen eikä tuon jälkeenkään). Tosin viihdyin ihan hyvin itsekseni ja minulla oli useampi yksin tehtäviä harrastuksia, kuten lukeminen, koiran kanssa puuhailu yms.

Vierailija
11/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatvottu eskarista lähtien, selitetty miten pitäisi käyttäytyä ystävien kanssa ym mutta kun ei niin ei. lapsi ei ole tyhmä, eli osaa iskeä aina sinne mikä sattuu jos tulee konflikti tms. ei kuitenkaan niin paljon erityispiirteitä että olisi tarvetta mihinkään diagnoosiin ym. Aikuisten kanssa ollut aina kuin kala vedessä, osaa miellyttää ja saa kiitokseksi pullaa ja herkkuja erinäisiltä tahoilta. niin mä vaan en enää tiedä mitä tehdä, en voi kaveriksi enää muuttua. Ja miten puhun rumasti, asiat ovat juuri noin kuin kirjoitan, kaikki vaan ei ole ihan niin mustavalkoista, kai sen ymmärrät?

Miksi kirjoitat hänestä niin rumasti? Etkö ole yhtään huolissasi siitä, ettei lapsella ole kavereita?

Vierailija
12/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän senkin, etten koskaan puhuisi omasta lapsestani noin. Kuulostat leipääntyneeltä ja oikeastaan siltä, että lapsi olisi sinulle vain rasite?

vatvottu eskarista lähtien, selitetty miten pitäisi käyttäytyä ystävien kanssa ym mutta kun ei niin ei. lapsi ei ole tyhmä, eli osaa iskeä aina sinne mikä sattuu jos tulee konflikti tms. ei kuitenkaan niin paljon erityispiirteitä että olisi tarvetta mihinkään diagnoosiin ym. Aikuisten kanssa ollut aina kuin kala vedessä, osaa miellyttää ja saa kiitokseksi pullaa ja herkkuja erinäisiltä tahoilta. niin mä vaan en enää tiedä mitä tehdä, en voi kaveriksi enää muuttua. Ja miten puhun rumasti, asiat ovat juuri noin kuin kirjoitan, kaikki vaan ei ole ihan niin mustavalkoista, kai sen ymmärrät?

Vierailija
13/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on ongelmia ja niihin haetaan apua mutta ei se asiaa muuta miksikään. Ja kyllä, olen välillä aika poikki. ja leipääntynytkin.

ja tiedän senkin, etten koskaan puhuisi omasta lapsestani noin. Kuulostat leipääntyneeltä ja oikeastaan siltä, että lapsi olisi sinulle vain rasite?

Vierailija
14/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia käytöstä.

tosin ei sinunkaan kirjoitukset rakentavia ole: (((

eli laita tyttö päiväleireille, niitä löytyy joka lähtöön

lapsi voi luke kirjoja

soittoharrastus syksyllä, jota voi harrastaa ilman kavereitakin

ja toisaalta voi vaikka löytyä kaverikin

tms harrastua, esim urheilu, joukkuelajit, niistä löytyy salee kaveria

eli mene ap itseesi !!!

Vierailija
15/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on lievempiä ongelmia ja olemme koko talven juosseet perheneuvolassa ja nyt alkaa näyttämään hyvältä!

Vierailija
16/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aloittamaan soittoharrastus, jos ei itsellä ole kiinnostusta?

Vierailija
17/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuka tahansa äiti vähemmästäkin väsyy, jos eskarista asti vatvoo samoja asioita.

Ei ne harrastukset kavereita tuo.

Minulla on 12 v poika, jolla on aika vähän kavereita. Hänellä on aika monta vähän etäistä kaveria, hänet otetaan koulussa poikaporukkaan, mutta sellaista kaveria hänellä ei ole jonka kanssa voisi koulun jälkeen viettää aikaa.

Hän harrastaa vaikka mitä; partiota, tennistä ja judoa. Ei ole tullut kavereita. Tällä hetkellä hän on leirillä ja tykkää valtavasti, mutta tiedän jo etukäteen, ettei sieltä kaveria tarraudu mukaan.

Olen ottanut yhteyttä eri äiteihin ja yhdessä olemme tehneet asioista. Kivaa on ollut, mutta kenestäkään ei ole tullut sellaista kaveria, jolle olisi voinut soittaa.

En tiedä, mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
18/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aloittamaan soittoharrastus, jos ei itsellä ole kiinnostusta?

VARATAAN AIKA PSYKIATRILLE!!!!!!!!!

ei ole normaalia, jos 13v köhöttää vaan himassa!!!

kai sen nyt järkikin aikuiselle kertoo???????????

ja myöhäistä on rypistää kun p.....t on jo housuiisa

lapsen kasvatus alkaa heti vauvan synnyttyä... ja harrastuksia aloitetaan jo pienestä pitäen, niin kiinostuu syttyy ja jatkuu, ja löytyy kavereita ja viihdykettä....

ap VARAA AIKA PSYKIATRILLE!

Vierailija
19/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuka tahansa äiti vähemmästäkin väsyy, jos eskarista asti vatvoo samoja asioita.

Minulla on 12 v poika, jolla on aika vähän kavereita. Hänellä on aika monta vähän etäistä kaveria, hänet otetaan koulussa poikaporukkaan, mutta sellaista kaveria hänellä ei ole jonka kanssa voisi koulun jälkeen viettää aikaa.

Hän harrastaa vaikka mitä; partiota, tennistä ja judoa. Ei ole tullut kavereita. Tällä hetkellä hän on leirillä ja tykkää valtavasti, mutta tiedän jo etukäteen, ettei sieltä kaveria tarraudu mukaan.

Olen ottanut yhteyttä eri äiteihin ja yhdessä olemme tehneet asioista. Kivaa on ollut, mutta kenestäkään ei ole tullut sellaista kaveria, jolle olisi voinut soittaa.

Vierailija
20/44 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä