Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan panna sun ukkoa

Vierailija
04.06.2012 |

Anteeks.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen sä oot sä olet epävarma ihminen, joka ei ole löytänyt sitä mitä haluaa, sulla on takana huonoja ihmissuhteita, sä koet tulleesi hyväksikäytetyksi, sä etsit jostain toisesta ihmisestä epätoivoisesti sitä, minkä pitäisi olla aikuisessa, itsevarmassa ihmisessä itsessään nyt sä ajattelet, että tämä jonkun toinen mies voi pelastaa sut, täydentää sut, ja näet tässä jotain kiehtovaa romantiikkaa sun epävarmuutes ajaa sut jotenkin kuin omanarvontuntosi pelastaaksesi kirjoittamaan asiasta nettiin, koet että tarvitset aina vain jonkun toisen sanomaan sulle että ookoo, tee se, olet ihan hyvä sellaisena kuin olet mutta sähän et ole, itsellesi, ethän?

Ookoo. Jotain totta tossa ehkä on, mutta sen tiesin jo itekin. Tunnen kyllä itseni, en oo enää mikään parikymppinen.

En ehkä ihan allekirjoita tota epävarmuutta. Oon pienistä murusista kasannut mun itsetunnon ja pystyn kyllä kävelemään leuka pystyssä enkä paljon kumartele muita. Ei mun tartte pönkittää egoa jollain miehellä.

En tiedä, mut tuntuu kun teidän kommentteja lukee että se on vaan kauhean vaikea naisen käsittää sitä että oikeasti joku nainen haluaa joltain mieheltä seksiä ja flirttiä. Jos olisin mies, teidän kommentit olis aivan erilaisia.AP

Vierailija
82/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen sä oot sä olet epävarma ihminen, joka ei ole löytänyt sitä mitä haluaa, sulla on takana huonoja ihmissuhteita, sä koet tulleesi hyväksikäytetyksi, sä etsit jostain toisesta ihmisestä epätoivoisesti sitä, minkä pitäisi olla aikuisessa, itsevarmassa ihmisessä itsessään nyt sä ajattelet, että tämä jonkun toinen mies voi pelastaa sut, täydentää sut, ja näet tässä jotain kiehtovaa romantiikkaa sun epävarmuutes ajaa sut jotenkin kuin omanarvontuntosi pelastaaksesi kirjoittamaan asiasta nettiin, koet että tarvitset aina vain jonkun toisen sanomaan sulle että ookoo, tee se, olet ihan hyvä sellaisena kuin olet mutta sähän et ole, itsellesi, ethän?

Ookoo. Jotain totta tossa ehkä on, mutta sen tiesin jo itekin. Tunnen kyllä itseni, en oo enää mikään parikymppinen. En ehkä ihan allekirjoita tota epävarmuutta. Oon pienistä murusista kasannut mun itsetunnon ja pystyn kyllä kävelemään leuka pystyssä enkä paljon kumartele muita. Ei mun tartte pönkittää egoa jollain miehellä. En tiedä, mut tuntuu kun teidän kommentteja lukee että se on vaan kauhean vaikea naisen käsittää sitä että oikeasti joku nainen haluaa joltain mieheltä seksiä ja flirttiä. Jos olisin mies, teidän kommentit olis aivan erilaisia.AP

mä käytinkin sanaa omanarvontunto

ei ihmisen, jolla on kaikki järjestyksessä itsensä suhteen, tarvi kulkea leuka kovinkaan pystyssä tai olla kumartelematta, hän voi tuntea empatiaa pelkäämättä särkyvänsä itse, hän voi jättää jonkun haluamansa asian väliin ilman, että hänen oma elämänsä siitä kärsii

sitten kun joskus sulla on nämä asiat hyvin, sä huomaat, että sä voit antaa toiselle armoa, ja itselles armoa, voit sanoa sille himoitsemallesi miehelle että ei, tää on väärin, ja uskaltaa asettaa muita asioita ykköseksi kuin itsesi

mä näen, että sulla on tähän pyrkimys, koska teit tän avauksen

mä olen läheisesti tuntenut ihmisen, joka yritti samaa mun mieheen (ei onneksi onnistunut, koska mun miehellä oli mun, lastensa ja itsensä onneksi kylliksi selkärankaa ja viisautta), ja vaikka jouduin oman perheeni ja lasteni takia häneen välit katkaisemaan, ja olin hänelle aikoinani hyvin vihainen, mä tänä päivänä ymmärrän, kuinka paha olo hänellä on

jos sä haluat mielenrauhaa, mieti näitä juttuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo. Jotain totta tossa ehkä on, mutta sen tiesin jo itekin. Tunnen kyllä itseni, en oo enää mikään parikymppinen. En ehkä ihan allekirjoita tota epävarmuutta. Oon pienistä murusista kasannut mun itsetunnon ja pystyn kyllä kävelemään leuka pystyssä enkä paljon kumartele muita. Ei mun tartte pönkittää egoa jollain miehellä. En tiedä, mut tuntuu kun teidän kommentteja lukee että se on vaan kauhean vaikea naisen käsittää sitä että oikeasti joku nainen haluaa joltain mieheltä seksiä ja flirttiä. Jos olisin mies, teidän kommentit olis aivan erilaisia.AP

mä käytinkin sanaa omanarvontunto ei ihmisen, jolla on kaikki järjestyksessä itsensä suhteen, tarvi kulkea leuka kovinkaan pystyssä tai olla kumartelematta, hän voi tuntea empatiaa pelkäämättä särkyvänsä itse, hän voi jättää jonkun haluamansa asian väliin ilman, että hänen oma elämänsä siitä kärsii sitten kun joskus sulla on nämä asiat hyvin, sä huomaat, että sä voit antaa toiselle armoa, ja itselles armoa, voit sanoa sille himoitsemallesi miehelle että ei, tää on väärin, ja uskaltaa asettaa muita asioita ykköseksi kuin itsesi mä näen, että sulla on tähän pyrkimys, koska teit tän avauksen mä olen läheisesti tuntenut ihmisen, joka yritti samaa mun mieheen (ei onneksi onnistunut, koska mun miehellä oli mun, lastensa ja itsensä onneksi kylliksi selkärankaa ja viisautta), ja vaikka jouduin oman perheeni ja lasteni takia häneen välit katkaisemaan, ja olin hänelle aikoinani hyvin vihainen, mä tänä päivänä ymmärrän, kuinka paha olo hänellä on jos sä haluat mielenrauhaa, mieti näitä juttuja

Lapset on mulle ykkösasia elämässä. Se että nyt tein alotuksen tästä asiasta, ei tarkoita että mun elämä pyöris tän asian ympärillä.

Oon todella empaattinen ihminen. Siinä erehdyt pahasti, jos luulet että oon itsekäs.

En halua sanoa sulle pahasti, koska ainakin yrität sanoa sanottavas ystävällisesti. Sulla ei kuitenkaan ole selkeästi hajuakaan mun sielunmaailmasta.

Ei näissä jutuissa aina ole takana joku alhainen omanarvontunto. Edelleen sanon että jos olisin mies, niin puheet olis aivan erilaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan