Meinaan panna sun ukkoa
Kommentit (83)
seuraavalla kerralla sillä on sitten noi meidän kolme poikaa mukanaan kun tulee, että oikein ihanaa iltaa teille silloinkin:)
on pelkkä pillu. Tod.näk.isukin hyväksikäytetty tapaus, joka hakee läheisyyttä jakamalla. Melkein itkettää..
tulehan sitten kertomaan kun homman olet hoitanut, että oliko kivaa :)
Minä en sitten tule avustamaan. Saat itse hankkia avustajan. Mieheni on nimittäin aika painava ja täysin halvaantunut. Voit tarvita apua joissain yksityiskohdissa. Milloin olisit tulossa?
oot niin kaamee totko, ettei ukko saa minkäänlaista seisokkia aikaseksi sun kanssa. SORI!
oot niin kaamee totko, ettei ukko saa minkäänlaista seisokkia aikaseksi sun kanssa. SORI!
On saanut jo.AP
Etkö löydä vapaata miestä?
Etkö ole hyvää vaimomateriaalia?
Onko vikaa luonteessa vai ulkonäössä, että salassa pidetään ja piilossa muiden silmiltä?
Etkö ole henkevä?
Oletko tyhmä?
Miksi alistut hyväksikäytettäväksi panopuuksi?
Etkö uskalla tai pysty sitoutumaan lapsuuden traumojen vuoksi?
Vai eikö kukaan huoli?
Onko itsetuntosi niin heikko, että nostatat sitä tällaisilla avauksilla ja luulet olevasi hemaiseva, vaikka tosiasia on, että olet pelkkä pano, joka pidetään piilossa?
Ei tarvitse pyytää anteeksi. Myötätuntohali täältä!
Oon itekin naimisissa. Tässä on vaan niin paljon lapsia ettei haluta heidän elämää pilata. En edes halua erota ja ottaa tätä toista miestä. Jos minä oon panopuu niin mikä se mies on? Siis onhan meitä 2, jotka sitä seksiä haluaa.AP
Älä välitä kateellisten panetteluista.
Kiva saada edes täältä synninpäästö.
Tää mies ei ole pettänyt ennen, vaikka ette sitä todnäk usko mutta anyway. Tätä on nyt kierrelty ja kaarreltu monta vuotta. Enää ei kierrellä ja kaarrella.AP
Kyseessä ei siis ole ainakaan minun ukko. Tai sitten se on valehdellut (sullekin).
Nyt mun mies haukkui mut viimesen kerran, vei taas lähemmäks tätä toista miestä. Panen sen aivot pellolle. Kohta taas joku dille huutelee ettei nainen voi panna miestä. :b Sanon minä, kyllä voi.AP
Hyvä jos asia on ok. Tää ei nimittäin ole provo. Mut jos vaimoja ei tuon enempää miehensä kiinnosta, ni ei todellakaan ole ihme että tämäkin mies rakastui muhun. Ja turha huudella ettei ole rakastunut. Yritin hätistää pois mutta toinen pyytää itkien jäämään.AP
pillua.
Sitten jos rakastavat, jättävät vaimonsa ja alkavat seurustella. Tiedän sen, kun kokemusta on. Siis siitä, että on se oikeasti rakastettu, eikä pelkkä panopuu.
Nyt mun mies haukkui mut viimesen kerran, vei taas lähemmäks tätä toista miestä. Panen sen aivot pellolle. Kohta taas joku dille huutelee ettei nainen voi panna miestä. :b Sanon minä, kyllä voi.AP
Ethän säkään selvästikään pidä omaa miestäsi minään, miksi sä ihmettelet, jos täällä naisia ei kiinnosta omansa?
Ja se sun ukkelis on varmaan myös jo löytänyt oman pikku pilluraisen, jota panna, kun sun naamas vituttaa, mitä väliä? Vai eikö se saisi tehdä niin, sinä vaan?
Haistakaa V:DDD Mulla ei ole mitään syytä kohdella yhtäkään ihmistä oikein (paitsi lapsia), koska joka puolelta yritetään vaan ajaa suohon ja saada mun itsetunto rapistumaan. Oon sitä vuosia kasvattanut ja nyt voin sanoa kaikille että HV. Panen sun ukkoas ja ehkä joku päivä jonkun toista. Kusetan sitäkin ukkoa kuus-nolla. AP
Niinhän sinä luulet. Mun ukkopa ei olekaan niin vain pantavissa. Jonkinlainen taso sentään pitää olla näissä hommissa. Sinunlaisesi kiertää kaukaa.
ei tartte pyytää anteeks, ku yritykseks se jää, ko se tykkää vaan musta, anteeks itelles
Niinhän sinä luulet. Mun ukkopa ei olekaan niin vain pantavissa. Jonkinlainen taso sentään pitää olla näissä hommissa. Sinunlaisesi kiertää kaukaa.
Kerropa mistä sä tiedät minkälainen mä oon? Näitten tekstien perusteella et tunnistais mua vaikka kävelisin vastaan. Luuletko että puhun tällasia juttuja ääneen kanssaihmisille? Ihmisiä on niin helppo katsoa suoraan silmiin ja puhua niille täyttä sontaa, jos siltä tuntuu. Ja kaikki uppoo. Jos on kaunis, niin siitä on kovasti apua.
Samoin tästä miehestä ei IKINÄ kukaan uskois mitä se on mun kanssa tehnyt ja puhunut viimeisten 7 vuoden aikana.
Niin, että jos sitä tasoa mietitään, niin sulla ei ole aavistustakaan minkä tasoinen minä oon niinkuin en minäkään tiedä sinun tasoa.AP
minkälainen sä oot
sä olet epävarma ihminen, joka ei ole löytänyt sitä mitä haluaa, sulla on takana huonoja ihmissuhteita, sä koet tulleesi hyväksikäytetyksi, sä etsit jostain toisesta ihmisestä epätoivoisesti sitä, minkä pitäisi olla aikuisessa, itsevarmassa ihmisessä itsessään
nyt sä ajattelet, että tämä jonkun toinen mies voi pelastaa sut, täydentää sut, ja näet tässä jotain kiehtovaa romantiikkaa
sun epävarmuutes ajaa sut jotenkin kuin omanarvontuntosi pelastaaksesi kirjoittamaan asiasta nettiin, koet että tarvitset aina vain jonkun toisen sanomaan sulle että ookoo, tee se, olet ihan hyvä sellaisena kuin olet
mutta sähän et ole, itsellesi, ethän?
mielellään tietty videoo mutta sitä ei kai sallittasi ylläpidon puolesta..? Joten kuva ok.