Meinaan panna sun ukkoa
Kommentit (83)
et sitten tee mitään. Muuten rikot kyllä monen ihmisen elämän. Tiedät sen itsekin.
Miksi sä huutelet täällä palstalla nimettömänä? Ota ihan rehdisti vaan yhteyttä sen miehen vaimoon ja kerro että aiot panna hänen miestään ja teet sen ihan erityisen mielelläsi koska av-palstalla on tyhmiä naisia. Reilu peli ja kaikki voittaa. Eiks je? Vai tutiseeko pöksyt?
En nyt kuitenkaan lähde sotkemaan useamman lapsen elämää tämän asian takia. Siinä mielessä "tutisee pöksyt". Eikä mulla ole mitään sitä vaimoakaan vastaan. Ei mun ole tarkoitus rikkoa kenenkään perhettä.AP
pysy sitten erossa perheellisistä miehistä.
ei ole mun mies, se on pettänyt ennenkin.
toisaalta, kannattaakohan sun nyt ihan uskoa, mitä se ukko sulle sanoo?
Ihana ihminen .Mun ukkoni tarviikin hoitoa ja piristystä elämäänsä.Voin mäkin sitten paremmilla mielin käydä panemassa mun salaista.Tiedä vaikka olis sun ukkos ;)
Mutta jos haluat tosirakkautta ja pitkän suhteen, kannattaisi hoitaa asiat niin, että mies ei ole enää ukkomies siinä vaiheessa, kun te paneskelette.
Nimittäin, mies himoaa nyt sinua. Sitten, kun homma on hoidettu, saattaa hän katua, kertoa vaimolle ja he löytävätkin oman parisuhteen kipupisteet, löytävät taas toisensa, hoitavat parisuhteen kuntoon ja näkevät vaivaa lastenkin takia.
Tässä tapauksessa sinä jäät nuolemaan näppejäsi.
On ihan epärealistista kuvitella, että ihminen tuosta vaan hyppää vanhasta (pitkästä) suhteesta uuteen pysyvästi ja ongelmitta. Vanha suhde kannattaa hoitaa pois päiväjärjestyksestä ennen kuin hyppää uuteen suhteeseen.
Ja voi olla, että seksi sinun kanssasi onkin hänelle lopulta pettymys. Ja voi myös olla, että hän on sotkenut himon ja rakastumisen keskenään.
T. vaimo
Tällä viikolla.AP
juuri tällä viikolla? Mikset viime viikolla, tai ensi viikolla...?
Sitä ei tuollaset läskipersekananpersetukat paljoa kiinnosta kin vaimona on salilla timmiksi treenannut nainen.
Siis ensimmäinen ajatukseni lukiessa tätä keskustelua oli, että ei vittu mitä alotuksia. Sitten tuli tämä kommentti vastaan. Olen itse läskiperseämmä, kanaksi en myönny mutta ylipainoinen kyllä. On minusta miehet kiinnostuneet huolimatta kaikesta, eivätkä VAIN seksin perässä. Ehkä se on siitä, että keskityn välillä mieheenkin, en omaan ulkonäköön ja treenaamiseen. Rumaksi en myöskään itseäni myönnä.
Niitä miehiä muuten on ollut sellaisiakin, joiden puoliso treenaa salilla ja on timmissä kunnossa.
Sulla rahaa maksaa lentolippu 12.000km:n paahan?
av-mammat suututti provokaattorin! Kerran näinkin päin :D
Niin viitsitkö samalla vaihtaa lakanat ja imuroida sen patjan? Puhtaat lakanat on oikeanpuoleisessa kaapissa, kiitos!
Juu ok. Panen sitä kahta kovempaa nyt ku tajuan millasia idiootteja vaimoihmiset on :D AP
Hyvä jos asia on ok. Tää ei nimittäin ole provo. Mut jos vaimoja ei tuon enempää miehensä kiinnosta, ni ei todellakaan ole ihme että tämäkin mies rakastui muhun. Ja turha huudella ettei ole rakastunut. Yritin hätistää pois mutta toinen pyytää itkien jäämään.AP
kun miehen itku vetoaa suhun. Olet varmasti herkkä ihminen.
Hyvä jos asia on ok. Tää ei nimittäin ole provo. Mut jos vaimoja ei tuon enempää miehensä kiinnosta, ni ei todellakaan ole ihme että tämäkin mies rakastui muhun. Ja turha huudella ettei ole rakastunut. Yritin hätistää pois mutta toinen pyytää itkien jäämään.AP
kun miehen itku vetoaa suhun. Olet varmasti herkkä ihminen.
jos olette sielunkumppareita, siis kumppaneita?
Eixe sillon just tuntunutkaan sun sielunkumppanilta?
Ja nyt sit tuntuukin, niin voit olla sen kanssa sillai, koska vaimoihmiset on tyhmiä, vaikka ei sulla oo mitään sitä vaimoa vastaan, ja kun et halua mitään perhettäkään rikkoa, mutta toisaalta aiot kyllä olla varatun miehen kans sillai.
Ja voivoi ku sä yritit kyllä sitä hätistää pois mutta ku se alkoki sitte poraa ja eihän sille sitten mitään voinu. Pantava mikä pantava.
Voiko olla kuvottavampaa ihmistä kuin ap:n kaltainen??
ukon niin saat lapsetkin kaupan pääle, niitä on 5. Mä olenkin pahasti loman tarpeessa eikä tarvitse itse tuntea enää syyllisyyttä kun lähden vähän lomalle katselemaan ja paneskelemaan nuoria miehiä.
Mutta muista että saat miehen ja lapset, et rahoja. Kaikki mitä meillä on, on minun ja vain minun. Miehen mukaan lähtee vain vaatteet.
Hauskaa panoa teille! Toivottavasti ette saa kuudetta mukulaa jalkoihin :)
Sitä ei tuollaset läskipersekananpersetukat paljoa kiinnosta kin vaimona on salilla timmiksi treenannut nainen.
Hhaaahahhhahahah:D Mulla on pitkät hiukset ja olen TODELLA timmissä kunnossa, kaunis. Oon nähnyt vaimon kuvan enkä halua mitenkään pahasti sanoa, mutta ei ollut niin hyvässä kunnossa kuin mä (jos nätisti sanotaan).
Ja sulle, joka sanot että sillä on pieni. Niin se on ihan kohtuukokoinen, oon käsillä hyväillyt. Ihan passeli.AP
Olen jo 8 vuotta saanut monsterimunaa. Sitä ei kukaan kuvailisi kohtuukokoiseksi. Eikä mun ukko sua kyllä paniskaan.
Hhaaahahhhahahah:D Mulla on pitkät hiukset ja olen TODELLA timmissä kunnossa, kaunis. Oon nähnyt vaimon kuvan enkä halua mitenkään pahasti sanoa, mutta ei ollut niin hyvässä kunnossa kuin mä (jos nätisti sanotaan).
Ja sulle, joka sanot että sillä on pieni. Niin se on ihan kohtuukokoinen, oon käsillä hyväillyt. Ihan passeli.APOlen jo 8 vuotta saanut monsterimunaa. Sitä ei kukaan kuvailisi kohtuukokoiseksi. Eikä mun ukko sua kyllä paniskaan.
Jos toi 5-kymppinen kalju ukonkääkkä jollekin kelpaa, niin fantastinen juttu; piristää ukonkin mieltä moneks vuodeks eteenpäin! Mä oon jo aikas kyllästynytkin siihen, että mun puolesta voit vaikka pitää sen kaikkineen päivineen ! Ei tokkiinsa tartte anteeksipyydellä; ihan päinvastoin, ilo on minun puolellani !
ellei panoreissusi suuntaudu Suomen ulkopuolelle.
En nyt kuitenkaan lähde sotkemaan useamman lapsen elämää tämän asian takia. Siinä mielessä "tutisee pöksyt". Eikä mulla ole mitään sitä vaimoakaan vastaan. Ei mun ole tarkoitus rikkoa kenenkään perhettä.AP