Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan panna sun ukkoa

Vierailija
04.06.2012 |

Anteeks.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on mulle ykkösasia elämässä. Se että nyt tein alotuksen tästä asiasta, ei tarkoita että mun elämä pyöris tän asian ympärillä. Oon todella empaattinen ihminen. Siinä erehdyt pahasti, jos luulet että oon itsekäs. En halua sanoa sulle pahasti, koska ainakin yrität sanoa sanottavas ystävällisesti. Sulla ei kuitenkaan ole selkeästi hajuakaan mun sielunmaailmasta. Ei näissä jutuissa aina ole takana joku alhainen omanarvontunto. Edelleen sanon että jos olisin mies, niin puheet olis aivan erilaiset.

millä tavalla puheet olisivat sun mielestä erilaiset, jos olisit mies?

minkä takia teit tämän avauksen? minkä takia vastaat minulle, koet tarvetta vakuuttaa minulle minkälainen olet, että lapset ovat sulle tärkeimmät, että olet empaattinen, kiva ihminen?

ja miksi koet tarvetta vastata mulle epäystävällisesti, missä kohtaa uhkaan sinua?

mitä ajatuksia sinussa herättää väitteeni, että teit tämän avauksen, koska haet asiaasi vakuutta, että haluat sinulle vastailtavan epämiellyttävästi, koska siitä saisit itsellesi vakuutuksen siitä, että olet oikeassa?

mikä omassa suhteessasi ja miehessäsi on mielestäsi niin pielessä, että sinun on nyt pakko hakea puuttuvia asioita jostain muualta?

Vierailija
2/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies, ei mikään ukko siis, on aika vaativa. Ihan mikä tahansa pubiruusu ei sille kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on mulle ykkösasia elämässä. Se että nyt tein alotuksen tästä asiasta, ei tarkoita että mun elämä pyöris tän asian ympärillä. Oon todella empaattinen ihminen. Siinä erehdyt pahasti, jos luulet että oon itsekäs. En halua sanoa sulle pahasti, koska ainakin yrität sanoa sanottavas ystävällisesti. Sulla ei kuitenkaan ole selkeästi hajuakaan mun sielunmaailmasta. Ei näissä jutuissa aina ole takana joku alhainen omanarvontunto. Edelleen sanon että jos olisin mies, niin puheet olis aivan erilaiset.

millä tavalla puheet olisivat sun mielestä erilaiset, jos olisit mies? minkä takia teit tämän avauksen? minkä takia vastaat minulle, koet tarvetta vakuuttaa minulle minkälainen olet, että lapset ovat sulle tärkeimmät, että olet empaattinen, kiva ihminen? ja miksi koet tarvetta vastata mulle epäystävällisesti, missä kohtaa uhkaan sinua? mitä ajatuksia sinussa herättää väitteeni, että teit tämän avauksen, koska haet asiaasi vakuutta, että haluat sinulle vastailtavan epämiellyttävästi, koska siitä saisit itsellesi vakuutuksen siitä, että olet oikeassa? mikä omassa suhteessasi ja miehessäsi on mielestäsi niin pielessä, että sinun on nyt pakko hakea puuttuvia asioita jostain muualta?

Voi TSIISÖS. Eikö sulle saa vastata, jos kirjotat jotain?? Kunhan vastasin sun kommentiin, ei mulla "ole tarvetta" tehä niin. Enkä kyllä ymmärrä missä kohtaa oon ollut epäystävällinen. Pitäis varmaan käyttää hymynaamoja ettei käsitetä väärin :)

Puheet olis siinä mielessä erilaiset, että jos olisin mies, musta sanottais että olen hyväksikäyttäjä. Koska olen nainen, musta sanotaan että mua käytetään hyväksi.AP

Vierailija
4/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun miestä enemmän kuin mitään ja luulin että se myös mua. Luulin, että ME ollaan sielunkumppanit. Jos saan kuulla teidän puuhista, mun maailma romahtaa siihen paikkaan. Pelkkä ajatteleminenkin tekee hengittämisen vaikeaksi.

Olen luultavasti rumempi ja vanhempi kuin sinä. voih! Rukoilen, jätä mieheni rauhaan!

Vierailija
5/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi TSIISÖS. Eikö sulle saa vastata, jos kirjotat jotain?? Kunhan vastasin sun kommentiin, ei mulla "ole tarvetta" tehä niin. Enkä kyllä ymmärrä missä kohtaa oon ollut epäystävällinen. Pitäis varmaan käyttää hymynaamoja ettei käsitetä väärin :) Puheet olis siinä mielessä erilaiset, että jos olisin mies, musta sanottais että olen hyväksikäyttäjä. Koska olen nainen, musta sanotaan että mua käytetään hyväksi.AP

tietysti saa

minä en yritä sua mitenkään provosoida, jos sua nyt kiukuttaa, niin se johtuu jostain muusta

käytetään hyväksi? missä kohtaa sua nyt tässä asiassa käytetään hyväksi? annat kuitenkin kuvan itsestäsi hyvinkin aloitteellisena

emme ole kumpikaan olleet tähän mennessä epäystävällisiä, mutta mainitsit tarvetta vastata minulle epäystävällisesti, ja siihen suuntaan nyt olet menossakin

mietin tässä vain syytä sille, miksi koet tarvetta pitkään suhteesta kieltäydyttyäsi nyt pyytää etukäteen liikkeitäsi anteeksi, miksi haluat kirjoittaa sen "julki"

Vierailija
6/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vastannut siihen jo aiemmin (miksi tein aloituksen).

Moni on tuosta hyväksi käyttämisestä kirjoittanut tässä ketjussa. Sanonut että oon pelkkä panopuu. Jos pano on se, mitä tältä mieheltä haluan, niin oon ihan mielelläni "panopuu".

Enkä oo muuten millään tavalla kiukkunen just nyt, en vaan jaksa tunkea niitä hymynaamoja joka väliin.AP

Vierailija
7/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vastannut siihen jo aiemmin (miksi tein aloituksen).

Moni on tuosta hyväksi käyttämisestä kirjoittanut tässä ketjussa. Sanonut että oon pelkkä panopuu. Jos pano on se, mitä tältä mieheltä haluan, niin oon ihan mielelläni "panopuu".

Enkä oo muuten millään tavalla kiukkunen just nyt, en vaan jaksa tunkea niitä hymynaamoja joka väliin.AP

Vierailija
8/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi hymynaamoja tehdä mun takia

itse koen jotenkin susta, että sulla on jo nuoruudessa jotain kokemuksia, joissa olet jäänyt alakynteen, tai kokenut tarvetta pyrkiä olemaan pärjääjä

miten sulla on nyt olo, että sun täytyy saada olla panopuu? mikä sun omassa suhteessa nyt mättää, vai onko mättänyt jo kauan? voiko sitä pelastaa?

miten sä arvelet suhtautuvasi itseesi sen jälkeen, kun olet toteuttanut tämän suunnitelmasi? mikä sinut on saanut pidättäytymään siitä aikaisemmin?

Vierailija
9/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päivä ja missä ap aijot repiä rikki hyvän avioliiton ja viattomien lasten elämän?

Nimittäin jos minun miestäni ajattelit panna, se on niin huono valehtelija eikä kestä olla tunnustamatta.

Mietippä sitä, ennenkuin huutelet täällä, että tunnet miehen ja sen tavan toimia. Jos ei ole mies koskaan pettänyt, et tiedä mitä käy seksin jälkeen.

Todella vastuutonta.

Vierailija
10/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä kaupungista on kyse, niin loput vois huokaista ja jos asuu kys kaupungissa niin voi kiljua innosta.....

Vierailija
11/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä voit luulla.. Eipä tuu onnistumaan! ;D Saisit vajota maan rakoon kun et uskalla suoraan sanoa pariskunnalle asiasta vaan pitää selän takana tehä.. Ja jos olisin sinä, kaivaisin aivoni sieltä saunan takaa ja jättäisin asiat tekemättä ja antaisin perheellisten ihmisten olla rauhassa... Mutta ehkä olet onnellinen aivottomana! :D

Vierailija
12/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on mulle ykkösasia elämässä.

että paskapuhetta.

Jos lapset olisivat ykkösasia, et tällaisia riskejä alkaisi ottamaan ja tällaisilla asioilla leikkimään. Oikeastihan olet itsekäs ja keskenkasvuinen ihminen ja rakkautesi lapsiin on vain tyhjää puhetta. Teot puhuvat omaa kieltään.

Voit selittää asiaa hamaan tappiin saakka itsellesi edulliseksi ja väännellä ja käännellä sitä ties mihin asentoon, mutta totuus tulee aina näkyviin. Jollei sinulle itsellesi, niin muille kyllä.

Vierailija
13/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi hymynaamoja tehdä mun takia itse koen jotenkin susta, että sulla on jo nuoruudessa jotain kokemuksia, joissa olet jäänyt alakynteen, tai kokenut tarvetta pyrkiä olemaan pärjääjä miten sulla on nyt olo, että sun täytyy saada olla panopuu? mikä sun omassa suhteessa nyt mättää, vai onko mättänyt jo kauan? voiko sitä pelastaa? miten sä arvelet suhtautuvasi itseesi sen jälkeen, kun olet toteuttanut tämän suunnitelmasi? mikä sinut on saanut pidättäytymään siitä aikaisemmin?

Kauheesti sä kyselet, tuntuu kiinnostavan yllättävän paljon tällanen asia. Onko sulla kenties itellä vähän vastaavia ajatuksia?

Sanosin että siittä vaan, kerran me vaan eletään.AP

Vierailija
14/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi hymynaamoja tehdä mun takia itse koen jotenkin susta, että sulla on jo nuoruudessa jotain kokemuksia, joissa olet jäänyt alakynteen, tai kokenut tarvetta pyrkiä olemaan pärjääjä miten sulla on nyt olo, että sun täytyy saada olla panopuu? mikä sun omassa suhteessa nyt mättää, vai onko mättänyt jo kauan? voiko sitä pelastaa? miten sä arvelet suhtautuvasi itseesi sen jälkeen, kun olet toteuttanut tämän suunnitelmasi? mikä sinut on saanut pidättäytymään siitä aikaisemmin?

Kauheesti sä kyselet, tuntuu kiinnostavan yllättävän paljon tällanen asia. Onko sulla kenties itellä vähän vastaavia ajatuksia?

Sanosin että siittä vaan, kerran me vaan eletään.AP

Vai panetko montaa miestä päivässä? Meeppä kuule nyt saalistamaan niitä ukkoja ja päästä meidät pahasta.

Vierailija
15/83 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti sä kyselet, tuntuu kiinnostavan yllättävän paljon tällanen asia. Onko sulla kenties itellä vähän vastaavia ajatuksia? Sanosin että siittä vaan, kerran me vaan eletään.AP

sä et halua keskustella asiasta, kun keskustelua syntyi

ehket ole miettinyt vastauksia em. kysymyksiin, ehkä nyt mieleesi virisi ajatuksia, joita et ymmärrettävästi halua vuodattaa tänne kaikkien nähtäville

omasta puolestani voin kertoa, ettei minulla ole koskaan ollut pettämisajatuksia, mutta olen työkseni kuunnellut muiden ongelmia ja askarruttavia ajatuksia melkoisen paljon

sulla on nyt tuollainen vastarinta isoille ajatuksille ja kysymyksille, ajattelet, että ei siitä mitään pahaa seuraa, antaa mennä vain

pysähdy kuitenkin itseksesi miettimään, oletko tosiaan harkinnut ihan loppuun asti sitä, minkä aiot itsellesi kohta tehdä

hyvää jatkoa sulle!

Vierailija
16/83 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kiinnosta mikään.Ja jos kiinnostaa niin anna mennä vaan,ja vie koko ukko mennessäs,mä en jaksa.

Vierailija
17/83 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanpahan hyvän syyn eroon.

-kyllästynyt vaimo-

Vierailija
18/83 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää tosin ihan sun märäksi päiväuneksi ;)

Vierailija
19/83 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada edes täältä synninpäästö.

Tää mies ei ole pettänyt ennen, vaikka ette sitä todnäk usko mutta anyway. Tätä on nyt kierrelty ja kaarreltu monta vuotta. Enää ei kierrellä ja kaarrella.AP

Vierailija
20/83 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sitäkin panee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi