Meinaan panna sun ukkoa
Kommentit (83)
siitä... saa tuokin ukko vähän ajateltavaa :)
Kiva saada edes täältä synninpäästö.
Tää mies ei ole pettänyt ennen, vaikka ette sitä todnäk usko mutta anyway. Tätä on nyt kierrelty ja kaarreltu monta vuotta. Enää ei kierrellä ja kaarrella.AP
No sithän se ei edes ole mun ukko.
Hyvä jos asia on ok. Tää ei nimittäin ole provo. Mut jos vaimoja ei tuon enempää miehensä kiinnosta, ni ei todellakaan ole ihme että tämäkin mies rakastui muhun. Ja turha huudella ettei ole rakastunut. Yritin hätistää pois mutta toinen pyytää itkien jäämään.AP
Sitä ei tuollaset läskipersekananpersetukat paljoa kiinnosta kin vaimona on salilla timmiksi treenannut nainen.
Kiinostaa minkälainen elämä sulla, jos pitää tota miestä paneskella? Miten alhainen naisen rima voi olla? Ok, voihan sitä kännipäissään tehdä kakkkea typerää, mutta ihan suunnittelet etukäteen? Kyllähän toi ukko oli silloin 25v sitten ihan siedettävän oloinen, mutta nyt.. 55-vuotias (meillä ikäeroa aika paljon), lyhyt, kalju, isomahainen urvelo ja ps. pieni sekin..
Mutta jos haluat, niin ole hyvä vain. Kunnon korvauksesta saat vain uneksia, on sen verran pihi, että kun ilmaiseksikin saisi, niin mitä sitä makselemaan.
Sitä ei tuollaset läskipersekananpersetukat paljoa kiinnosta kin vaimona on salilla timmiksi treenannut nainen.
Hhaaahahhhahahah:D Mulla on pitkät hiukset ja olen TODELLA timmissä kunnossa, kaunis. Oon nähnyt vaimon kuvan enkä halua mitenkään pahasti sanoa, mutta ei ollut niin hyvässä kunnossa kuin mä (jos nätisti sanotaan).
Ja sulle, joka sanot että sillä on pieni. Niin se on ihan kohtuukokoinen, oon käsillä hyväillyt. Ihan passeli.AP
ap:lle...mikä sulla hätänä?..jos on pantava toisen ukkoa niin mikä ihmeen tarve sulla on sitä täällä esitellä?...ja niinkuin olet saanut vastauksia, että siitä vaan, että anna palaa...outoa on sinun toiminta vai olisko ihan vaan päiväuniasi?
ap:lle...mikä sulla hätänä?..jos on pantava toisen ukkoa niin mikä ihmeen tarve sulla on sitä täällä esitellä?...ja niinkuin olet saanut vastauksia, että siitä vaan, että anna palaa...outoa on sinun toiminta vai olisko ihan vaan päiväuniasi?
Halusin vain kokeilla miltä tuntuu kirjoittaa mustaa valkoiselle tästä asiasta. Ei ole päiväunia vaan totista totta. Ollaan tavattu toistemme sielunkumppanit mutta lasten takia ei olla yhdessä.AP
Niin viitsitkö samalla vaihtaa lakanat ja imuroida sen patjan? Puhtaat lakanat on oikeanpuoleisessa kaapissa, kiitos!
saadaan se edes hetkeksi ulos autotallista...
Mä lähden siksi aikaa pois kotoa lasten kanssa, etten ole tiellä...
Pitäkäähän lystiä!
Niin viitsitkö samalla vaihtaa lakanat ja imuroida sen patjan? Puhtaat lakanat on oikeanpuoleisessa kaapissa, kiitos!
Juu ok. Panen sitä kahta kovempaa nyt ku tajuan millasia idiootteja vaimoihmiset on :D AP
miten nainen panee miestä? Kerropa ap se.
miten nainen panee miestä? Kerropa ap se.
Ihan oikeesti... Kahta kovempaa....AP
vai sielunkumppanit?...voin aivan kuvitella millanen pari on toisensa löytänyt,,,,vakka kantensa valitsee.
kerro sit kun saat hänet kaadettua, millasta se oli?
ihan jään jännityksellä odottamaan....et kannattikohan asiasta maininta tehdä. mut, näin se menee, haukkuva koira ei pure. kunhan ei nyt vaan jäisi luu käteen yrittäjälle, jos vaikka ei se se seiso....aaapua`!
Miksi sä huutelet täällä palstalla nimettömänä?
Ota ihan rehdisti vaan yhteyttä sen miehen vaimoon ja kerro että aiot panna hänen miestään ja teet sen ihan erityisen mielelläsi koska av-palstalla on tyhmiä naisia.
Reilu peli ja kaikki voittaa. Eiks je?
Vai tutiseeko pöksyt?
On meinaan sen verran monta ukkoa mulla. Just nyt yks antaa takaapäin samalla kun kirjottelen av:lle.