Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luin "Madeleine, kuka vei tyttäreni?" kirjan

Vierailija
02.06.2012 |

Pakko oli kahdessa päivässä lukea ja oli kyllä lukemisen arvoinen. Suosittelen! Selkäpiitä pitkin meni kylmiä väreitä kun luin sen kohdan missä Madeleine oli kadonnut sängystään!

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menettivät tyttären, mutta saivat sen sijaan hyväpalkkaisen homman Madeleinen vanhempina. Paavikin tavattu ja nyt rojalteja ropisee kun tunteikkaat av-mammat lukevat kirjan.

Vierailija
62/140 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli syyllinen kuka tahansa... Tämä äiti on mielestäni ihan täysin sekaisin kuitenkin (oli ehkä alunperinkin...?) On niin massiivista touhua kirjoineen kaikkineen, tapaus elää omaa elämäänsä ja todellinen ihmiskohtalo on enää pelkkä sivujuonne. Tällaiset sekotapahtumat kun saavat näin suurta julkisuutta, jonkinlainen alkeellinen todellisuudentaju hämärtyy ihmisiltä. Kirja voi olla hyvinkin viihdyttävä ja sydämessä voi ihanasti syke nousta kun sitä lukee ja pohtii kaikkia tapahtuman käänteitä. Mikä on kollektiivinen mielenterveyden taso, kun tällainen viihdyttää ja kiihdyttää sillai ihanasti?

Eihän kirjoja lueta vaan jonkun kiksin takia, vaan ihan jo tiedonkin takia. Jos viihdytystä haluaa, niin voi lukea niitä lehtijuttuja jotka on tarkoitettu ihmistä viihdyttämään. Tällaisen kirjan lukeminen on halu lukea myös toinen puoli tutkimuksista ja aiheesta joka on ollut kovin puhuttu.

Itseasiassa kirjasta sai myös hyviä vinkkejä siihen miten kannattaa toimia jos oma lapsi kaapataan, mitä kannattaa tehdä ensimmäisenä ja mtitä vaatia tutkijoilta/poliiseilta. Olen siis tässäkin asiassa nyt viisaampi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista sitten kuinka suurella sympatialla olet ajatellut näitä lapsensa menettäneitä! Ja muista, että sinusta saatetaan ajatella samoin.

Lapsia on kaapattu myös melkein vanhempien käsistä, joten turha seuraavaksi selittää kuinka sinun lastasi ei kukaan voi kaapata! Kun kuule voi! Ja muistä sitten kuinka sinunkaltaisesi eivät anna mitään armoa vanhemmille, eli sinulle!

Vierailija
64/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmiva tapaus ja tavallaan ihan oikein vanhemmille.

Lapsia ei saa jättää yksin ja on mun mielestäni todella pöyristyttävää että tälläkin palstalla se hyväksytään koska "eihän meidän lapsille voi tapahtua mitään".

Jos tosiaan illanvietto aikuisten kesken on tärkeämpää kuin omat lapset niin McCannien olisi kannattanut jättää lapset hankkimatta. Nyt on ainakin yksi murhe vähemmän.

Jep, eivät saa tippaakaan mun sympatioitani.

Vierailija
65/140 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äidit ja vanhemmat yleinsäkin haluavat aina uskoa lasten murhaajiksi omat läheiset, jollon heillä on itsellään turvallisempi olla kun tietävät, että itse eivät tee mitään lapsilleen. Mutta se on vain itsesuojelua. Koska se on pelottava ajatus, että tuolla pyörii jossain ihmisiä jotka kaappaa lapsia, eivätkö ole vielä jääneet kiinni. Totuus on kuitenkin se, että niitä liikkuu ja PALJON!

voi olla. Itse olen kuitenkin lapsettomana huomannut, että lapset joutuvat huomattavasti yleisemmin vanhempiensa tappamiksi kuin kaapatuiksi. Montako suomalaislasta on ulkopuolinen kaapannut vuoden sisällä? Tai ikinä? Ja montako suomalaislasta on joutunut vanhempiensa tappamiksi vuoden sisällä...? Niinpä.

eivätkä Portugalilaisia. Näissä kahdessa maassa kaappauksia tapahtui todella paljon. en muista määriä, mutta googleta, niin yllätyt.

Vierailija
66/140 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista sitten kuinka suurella sympatialla olet ajatellut näitä lapsensa menettäneitä! Ja muista, että sinusta saatetaan ajatella samoin. Lapsia on kaapattu myös melkein vanhempien käsistä, joten turha seuraavaksi selittää kuinka sinun lastasi ei kukaan voi kaapata! Kun kuule voi! Ja muistä sitten kuinka sinunkaltaisesi eivät anna mitään armoa vanhemmille, eli sinulle!

Vierailija
67/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka dna:n merkkasi, oli nimeomaan verijäljen merkkaava koira. Koira tuotiin britanniasta portugaliin. Huvittavaa, miten av-mammoilla on NIIN paljon asiantuntemusta aiheesta. :D

Ruumiskoira tunnistaa nimenomaan vainajasta erittyvää tuoksua.

Verijälkiä seuraava koira on sitten eri asia. Se on ihan normaalia jäljestystä, jota moni maallikokin lemmikkinsä kanssa harrastaa. Tuo dna:sta puhuminen tässä yhteydessä on silti hieman CSI-tyyppistä hifistelyä. Koira tunnisti verijäljen, ei dna:ta. Totta kai siinä veren valkosoluissa on kantajansa dna:ta.

Mitä huvittavaa siinä on, että täällä tiedetään asiasta? Suomessa on paljon palveluskoiraharrastajia. Nolottaako, kun puhuit itsesi pussiin?

Vierailija
68/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vanhemmista olisi varmaan säilyttänyt omalta lapselta tuoksuvan lelun suurimpana aarteenaan.

Vierailija
69/140 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äidit ja vanhemmat yleinsäkin haluavat aina uskoa lasten murhaajiksi omat läheiset, jollon heillä on itsellään turvallisempi olla kun tietävät, että itse eivät tee mitään lapsilleen. Mutta se on vain itsesuojelua. Koska se on pelottava ajatus, että tuolla pyörii jossain ihmisiä jotka kaappaa lapsia, eivätkö ole vielä jääneet kiinni. Totuus on kuitenkin se, että niitä liikkuu ja PALJON!

voi olla. Itse olen kuitenkin lapsettomana huomannut, että lapset joutuvat huomattavasti yleisemmin vanhempiensa tappamiksi kuin kaapatuiksi. Montako suomalaislasta on ulkopuolinen kaapannut vuoden sisällä? Tai ikinä? Ja montako suomalaislasta on joutunut vanhempiensa tappamiksi vuoden sisällä...? Niinpä.

eivätkä Portugalilaisia. Näissä kahdessa maassa kaappauksia tapahtui todella paljon. en muista määriä, mutta googleta, niin yllätyt.

Sitäkin suuremmalla syyllä en jättäisi ipanoita keskenään hotellihuoneeseen edes puoleksi tunniksi.

Suomessa pelko lapsen kaappaamisesta on lähes olematon. Ei ainakaan ole syytä pelkoon.

Vierailija
70/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Madeleinen ilmeisesti narsisti äiti on saanut kiedottua koko maailman pikkurillinsä ympärille.

Se nainen huumas lapsensa jotta ne jäis itkemättä nukkumaan

kun äitee halus isin kaa kapakkaan.

Jotain menikin pieleen eikä pikku Madden elimistö kestänyt aikuisille tarkoitettua nukahtamislääkettä.

Isi auttoi hävittämään ruumiin ja loppu onkin historiaa.

p.s ´

Vanhemmat ovat jo lääkkeen käytön myöntäneet kun siiitä löytyi jäänteitä toisen lapsen näytteistä.

Vierailija
71/140 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/140 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus miten tyhmiä ihmiset voivatkaan olla. Siis äiti, joka mahdollisesti syyllinen kirjoittaa kirjan ja nää jotkut toopet lukevat kuin jumalan sanaa. Käyttäkää niitä kutistuneita aivosolujanne vähän, toopet.

Ja TODELLA epäuskottavaa, että turistialueen hotellihuoneesta siepataan random-tyttö, TODELLA epäuskottavaa. Ihan keksitty juttu, uravanhemmat halusivat säästyä maineenmenetykseltä ja lynkkaustuomiolta.

Vierailija
73/140 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2012 klo 22:27"]

Sillä olin ennen sitä aika varma että vanhemmat on syyllisiä. En edelleenkään tiedä kuka on syyllinen, mutta nyt vasta tajusin kuinka suuri merkitys medialla on. Se mitä lehdet meille syöttää niin sen pikkuhiljaa uskoo. Ja jos tutkinnat ei etene on mielenkiintoisempaa kirjoittaa vanhemmista kaikkea epäilyttävää jotta lehdet myy. Aika sääli toisaalta kuinka helposti olemme manipuloitavissa. Olemme median sätkynukkeja ja niin ovat myös vanhemmat.

[/quote]

Sen huomaa, kun lukee iltapäivälehdistä uutisia joiden asian itse tuntee. Ne uutiset on kirjoitettu aivan tarkoitushakuisesti ja usein faktatkin on mitä sattuu. 

Vierailija
74/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensinnäkin pitää mainita, että äiti kirjoittaa kirjassa, että katuu sitä joka ikinen päivä loppu elämänsä ajan, että jätti lapset hotellihuoneeseen. Siitä häntä on enää turha tuomita kun hän tuomitsee siitä itsensäkin aina ja ikuisesti.

Minä ymmärrän kyllä, olen minäkin käynyt roskiksella ja lapset nukkunut sängyissään. Jos joku oikeasti olisi halunnut kaapata muksuni, niin se olisi kyllä onnistunut vaivatta. Mutta ei elämää voi niinkään elää, että istuu lastensa vieressa 24/h, jotta mitään ei tapahdu. Tietenkään lapsia ei olisi kannattanut jättää yksin hotellihuoneeseen nukkumaan ja tuskin kukaan enää tämän tapauksen jälkeen jättääkään. Mutta kuinka moni jätti ennen sitä?

Lisäksi on aivan kauheaa huomata kuinka lehdistö näköjään on iskostanut myös osan suomalaisen mieleen, että vanhemmat ovat syyllisiä. Kun kirjan lukee ja kaikki faktat, niin tajuaa, että niin tuskin on. Ensinnäkin MIKSI vanhemmat olisivat repineet itsensä kappalaiksi ja syöttänyt ehdointahdoin lehdistölle koko tarinan, mikäli olisivat olleet syyllisiä. Yhä vielä tänä päivänäkin he kamppanijoivat kadonneiden lasten puolesta, keräävät rahaa kadonneille lapsille ja tapaavat kohtalotovereita ympäri maailman. MIKSI he tekisivät niin jos olisivat tappaneet tyttärensä ja tietäisivät, että tätä ei enää takaisin saa? Vaikka heidät on jo lehdistössä teilattu ja haukuttu ja syyllistetty, niin miksi he vaan jatkaisivat kampanijointia? Miksi kukaan ehdointahdoin kiusaisi itseään noin? Ellein todella ja aidosti ja epätoivoisesti yrittäisi löytää lastaan!!!!! Heillä olisi ollut jo monta mota tilaisuutta poistua julkisuudesta ja saada rauha syyttelyiltä. Mutta he eivät ole sitä halunneet vaan ovat nimenomaan halunneet pysyä otsikoissa, jotta Madeleine ei unohdu ja hänen kasvonsa pysyvät ihmisten muistissa!!!

On käsittämätöntä miten huonosti Portugalin poliisi hoiti asian :( Kaksi ei todistajaa on nähnyt miehen kantavan nukkuvaa vaaleaa tyttöä sylissään katoamisen aikoihin. Lapsella on ollut samanlainen yöpuku kuin madeleinella. KAKSI toisilleen tuntematonta todistajaa ja täysin samannäköinen paikallisen näköinen mies ja vaalea brittiläisen näköinen 4v tyttö. Miten ihmeessä poliisi ei ole heti alkanut tutkimaan näitä vihjeitä? Se on sivuutettu kokonaan. Myös neljältä eri henkilöltä on kuvaus mihest/miehistä jotka tarkkailevat Madeleinen perheen huoneistoa kaappausta edeltävinä päivänä. NELJÄLTÄ! Ja kuvaukset miehistä ovat hyvin samantyylisä. Jokko kyseessä on sama mies tai kaksi miestä. Näitäkään ei tutkittu, tämäkin sivuutettiin!!!

Miettikää itse vanhempana miltä tuo tuntuisi huomata, että lapsesi kaappausta ei todella edes tutkittaisi? Ja kuulisit myöhemmin, että poliiseilla on ollut tietoa tällaisista todistajista, mutta he eivät ole tehneet mitään tutkiakseen näitä enemmän. Aivan hirveää!!

Kaikki sympatia Madeleinen vanhemmille ja muillekin vanhemmille joiden lapset on kaapattu. Kauhein mahdollinen kohtalo!

Vierailija
75/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Madeleinen ilmeisesti narsisti äiti on saanut kiedottua koko maailman pikkurillinsä ympärille.

Se nainen huumas lapsensa jotta ne jäis itkemättä nukkumaan

kun äitee halus isin kaa kapakkaan.

Jotain menikin pieleen eikä pikku Madden elimistö kestänyt aikuisille tarkoitettua nukahtamislääkettä.

Isi auttoi hävittämään ruumiin ja loppu onkin historiaa.

p.s ´

Vanhemmat ovat jo lääkkeen käytön myöntäneet kun siiitä löytyi jäänteitä toisen lapsen näytteistä.

lue kirja niin ei tartte puhua paskaa!!! Mitään jäänteitä ei nimenomaan löytynyt ja useat lehdet joutuivat maksamaan perheelle korvauksia tekaistuista tarinoista (myös tämä sinun ylllä mainitsemasi) ja lehdet myönsivät keksimänsä jutut. Kaikkea ei kannata uksoa mitä lukee...

ap

Vierailija
76/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki heille epäedulliset asiat jäänevät käsittelemättä.

Vierailija
77/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mikään luotettava tietolähde. Hän on siinä itse saanut päättää mitä kertoo ja miten kertoo. Turha vedota siihen sen painokkaampana todisteena.

Vierailija
78/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen olisi kirjoittanut erilaisen kirjan.

...Ensinnäkin MIKSI vanhemmat olisivat repineet itsensä kappalaiksi ja syöttänyt ehdointahdoin lehdistölle koko tarinan, mikäli olisivat olleet syyllisiä. Yhä vielä tänä päivänäkin he kamppanijoivat kadonneiden lasten puolesta, keräävät rahaa kadonneille lapsille ja tapaavat kohtalotovereita ympäri maailman. MIKSI he tekisivät niin jos olisivat tappaneet tyttärensä ja tietäisivät, että tätä ei enää takaisin saa?

Ai miksikö? Todistavat syyttömyyttään. Puhdistavat omatuntoaan. Maksavat velkaa...

Vierailija
79/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki heille epäedulliset asiat jäänevät käsittelemättä.

Huomaa, ettet ole lukenut kirjaa, sillä kirjassa käsitellään KAIKKI mahdolliset asiat pilkun tarkasti, jopa niin tarkasti, etten itse jaksanut joka kohtaa edes lukea. Huom. myös vanhemmille epäedulliset kohdat! Kannattaisiko ensin lukea kirja, ennenkö alkaa huudella asiasta, mistä ei mitään tiedä?

Vierailija
80/140 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmiva tapaus ja tavallaan ihan oikein vanhemmille.

Lapsia ei saa jättää yksin ja on mun mielestäni todella pöyristyttävää että tälläkin palstalla se hyväksytään koska "eihän meidän lapsille voi tapahtua mitään".

Jos tosiaan illanvietto aikuisten kesken on tärkeämpää kuin omat lapset niin McCannien olisi kannattanut jättää lapset hankkimatta. Nyt on ainakin yksi murhe vähemmän.

Jep, eivät saa tippaakaan mun sympatioitani.

Miten joku voi olla noin helvetin itsekäs ihminen, että laukoo tuollasta paskaa?!! Oletko kenties itse niin täydellinen äiti, ettet ole tehnyt koskaan virhettä lapsiesi suhteen tai jotain muuta mitä kautuisit?? Ja eikö tässä nimenomaan ole uhrina pieni viaton tyttö, jonka kohtalosta kukaan ei tiedä ja sä kehtaat laukoa suustasi tuollaista paskaa. Saisit hävetä!! Oksettaa, että tuollaisia taulapäitä täällä maassa sikiää!!