Mitä et osta kaupasta?
Minä en osta makeaa. En karkkia, suklaata,keksejä,pullaa. Nyt pitkästä aikaa ostin sokeroittaman mehun. Jos tekis mieli joskus.
Kommentit (26)
En osta sitä mitä kaupassa ei ole.
Mitään Fredman merkin tuotteita. Syy on se koska vaihtoivat Eskimo -> Fredman
Ruokaa ostan, muuten tilaan mm. Temusta
Autoa en ole koskaan ostanut. Enkä mitään muutakaan moottoriajoneuvoa.
Kaikki vegaaniset tuotteet, olut, siideri, tupakka, kananmunat, jauheliha. Nuo ovat tärkeimmät. Heviosastoltakaan en osta mitään muuta kuin banaaneja.
Eineksiä, pitkälle jalostettuja ruokatuotteita, kahvia, teetä, tupakkaa, alkoholia, energiajuomia, leivoksia, keksejä tai muutakaan roskaruokaa, siinä nyt muutamia mitä ekana mieleen tulee
Sianliha
Sokeri
Vehnäjauho
Päärynä
Maito
Porkkana
Energiajuoma
Kahvi
Mansikka
En osta lihaa, kalaa, sokeria, makeisia, tupakkaa (enää), enkä israelilaisia tuotteita.
En osta ikinä mitään vegeversioita vaikka syönkin paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Jotenkin ei vaan nappaa joku vegelihis tai vegenakki, koska sen harvan kerran kun tuollaisia syö niin ihan saa olla aitoa kamaa.
En osta energiajuomia ikinä. Enkä tupakkaa tai niitä nikotiinipusseja. Enkä alkoholia tai veikkauksen pelejä. Enkä osta ikinä piimää.
Alkoholia en osta koskaan. Meillä ei käytetä sitä. Tupakkaakaan en osta enkä vastaavia tarvikkeita. En osta koskaan juustoa, paitsi silloin jos teen salaattia, ostan siihen fetakuutioita. Muuten ei juustoa koskaan.
Maitotuotteista ostan vain kuohukermaa, jos tarvitsen johonkin leivontaan.
Mutta muuten vaikea löytää sellaisia tavaroita, joita ei ostasisi kaupasta, kun mistäs muualtakaan niitä sitten saa, ellei ostamalla?
Nuo innokkaat puutarhuristit tietysti kasvattaa vihanneksensa ja muut sellaiset itse, minä en enää jaksa.
Ei mitään aspartaamia tai muita synteettisiä makeutusaineita sisältävää.
En osta lihaa, lihajalosteita, kalaa, alkoholituotteita, enkä keinomakeutettuja tuotteita.
Parisuhdehyllyä olen etsinyt kauan, mutten ole vielä löytänyt, joten ostamatta on jäänyt. Luultavasti jääkin.
eineksiä paitsi maksalaatikkoa. en osta kovin prosessoitua ruokaa, ällöttävää sellainen kaikki mössö.
Niin enkä jäätelöä. t.ap