Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella pyörätuolissa istuvan miehen kanssa?

Vierailija
30.05.2012 |

Ihmettelen erästä kaveriani, kun sanoo löytäneensä elämänsä rakkauden invalidista? ONko kaveri seonnut? Tosin hänen exänsä pahoinpiteli häntä rajusti voisiko johtua siitä?Mietin vaan että invalidi ei ainakaan lyö...

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, yksi yleisimmista vaarista kasityksista on juuri tuo, automaattisesti oletetaan miehen olevan impotentti. Onneksi asia ei kuitenkaan ole nain. Perehtyminen anatomiaan tai pikainen googletus kertoo sinullekkin miten hermotus kulkee.Painvastoin kuin mita luullaan olemme itseasiassa kestavimpia seksi kumppaneita koska usein emme laukea mutta erektio kestaa ja kestaa ja....

Vierailija
2/60 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä, luuleeko todella suurin osa teistä, että invalidi ei toimi itsenäisesti? Itse olen pyörätuolissa oleva nainen ja teen kaiken alusta loppuun itsenäisesti (myös suihkut ja vessassa käynnit). Lisäksi pystyn harrastamaan seksiä ja jopa saamaan lapsia. Enkä ainakaan itse ole tiedostanut olevani katkera kohtalolleni tai että olisin katkera ystävilleni tai miehelleni heidän kävely/tanssi/yms kyvystään. Nautin omasta elämästi tuolista huolimatta täysillä ja niin annan muidenkin elää.

-Olen siis alaraajahalvaantunut, joten tuntoa eile ole vyötärostä alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustellutkin. Oltiin silloin teini-ikäisiä.

Nykyään tuo poika onkin jo julkisuuden henkilö =)

Vierailija
4/60 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä, luuleeko todella suurin osa teistä, että invalidi ei toimi itsenäisesti? Itse olen pyörätuolissa oleva nainen ja teen kaiken alusta loppuun itsenäisesti (myös suihkut ja vessassa käynnit). Lisäksi pystyn harrastamaan seksiä ja jopa saamaan lapsia. Enkä ainakaan itse ole tiedostanut olevani katkera kohtalolleni tai että olisin katkera ystävilleni tai miehelleni heidän kävely/tanssi/yms kyvystään. Nautin omasta elämästi tuolista huolimatta täysillä ja niin annan muidenkin elää.

-Olen siis alaraajahalvaantunut, joten tuntoa eile ole vyötärostä alaspäin.

mutta asia kiinnostaa vain.

Siis, sinulta on mennyt tunto vyötäröstä alaspäin eli et ilmeisesti tunne mitään kun harrastat seksiä? Eikö se tunnu pahalta? tai mitä miehesi ajattelee asiasta?

En tarkoita kysymyksiä pahalla. Olen vain kovin utelias. Tunnen yhden invalidin ja hänellä siis on tuntoa jaloissa. Jalat vain ovat jääneet kehittymättä ns. normaaliksi.

Vierailija
5/60 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa nuorempana hieman tapailin yhtä pyörätuolimiestä, joka oli komea ja koulutettu. Mies valitettavasti paljastui kahlitsevaksi kusipääksi, joten tilanne päättyi ennen kuin oikeaan seurusteluun oikeastaan oli edes päästy.

oli raskasta koska mies ei hyväksynyt mielessään sitä että itse kykenen elämään normaalisti.

Hän oli mustasukkainen tanssiharrastuksestani ja harrastin sitä muka hänen kiusakseen, kävin jumpassa tyttökavereiden kanssa hänen kiusakseen, jos menin lenkille tai ratsastamaan niin sekin taas hänen kiusakseen.

Seurustelu katkeroituneen kanssa alkoi olla sen verran piinaavaa etten voinut jatkaa. Tietenkin mies haukkui minut lähtöni jälkeen "narsistiseksi invalidin hyväksikäyttäjäksi."

tivottavasti mies pääsi terapiaan. vamman hyväksymisessä voi kyllä mennä aikaa ja siihen voi tarvita apua, mutta sinua on kyllä kohdeltu huonosti :(

itse tunnen lähinnä aivan upeita, mahdollisimman itsenäisiä ja järjellisiä pt-naisia, jotka ovat täysin sinut tilanteensa kanssa ja kykeneviä hyvään suhteeseen. eli pyörätuoli ei tod ole synonyymi katkeralle ja epäreilulle kusipäämäntille. ;)

Vierailija
6/60 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis, en rehellisesti ymmärrä jos joku on niin kapeakatseinen, että jättää tutustumatta ihmiseen vamman takia. ap n toivon olleen provo, koska tuolin ei ole mitään syytä tehdä käyttäjästään vähemmän tavoiteltua kumppania

Vierailija
7/60 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä rakastumiseen pitäisi ns. panostaa kunnolla, kun tietystikin mielessä pyörisi tulevaisuus ja mitä jos asiat. Mutta jos olisi silloin aikanaan oikein kunnolla rakkaus iskenyt niin ehdottomasti kyllä!

Vierailija
8/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä myönnän, että en pystyisi. Kyllä se rajoittaisi minunkin elämääni aika paljon, jos toinen olisi pyörätuolissa. Eri asia on, jos mieheni joutuisi pyörätuoliin. Silloin tietenkin sopeuduttaisiin tilanteeseen yhdessä. Mutta uuteen parisuhteeseen en pyörätuolissa olevan kanssa alkaisi enkä pystyisi. Ja tiedoksi, että olen hoitoalalla enkä ole pinnallinen, mutta realistu kylläkin.

Vierailija
9/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy, miksi en voisi, on se, että mites seksi siinä suhteessa sitten toimisi...

Vierailija
10/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla pinnallinen ihminen, mutta itse kavahtaisin treffikumppania joka olisi pyörätuolissa.Toisaalta minua järkevämpiä ihmisiä on olemassa, joten jollekin voi myös invalidi olla sielunkumppani.

Vierailija
11/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on se, joka ratkaisee. Tottakai se vaikuttaisi elämään, mutta voisin tosiaankin rakastaa miestä, joka on pyörätuolissa ja viettää elämäni hänen kanssaan.

Vierailija
12/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinä tapauksessa minun pitäisi voida seurustella itseäni 50 cm lyhyemmän miehen kanssa. En pystyisi.

Vierailija
13/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ajattelisin, että onko sillä vaipat, onko kestokatetri vai katetroiko itse itsensä vai pystyykö käymään itse vessassa. Mitenhän pesut onnistuu jne. En todellakaan ehdoin tahdoin haluaisi parisuhteeseen, jossa joudun henkilökohtaiseksi avustajaksi.

t. 4

Vierailija
14/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, sillä edellytyksellä että yhdyntä olisi mahdollinen. Nykyisen miehen kanssa voisin tyytyä johonkin korvikkeisiin jos hän halvaantuisi, mutta en aloittaisi uutta suhdetta mieheen jonka kanssa seksi ja nimenomaan yhdyntä ei onnistu.

Vierailija
15/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla pinnallinen ihminen, mutta itse kavahtaisin treffikumppania joka olisi pyörätuolissa.Toisaalta minua järkevämpiä ihmisiä on olemassa, joten jollekin voi myös invalidi olla sielunkumppani.

Vierailija
16/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muutaman kivan tuntuisen ja näköisen olen tavannutkin, mutta naimisissa ollessani, joten ei ole syntynyt kiinnostusta.

Ja minulla on ihan realistinen kuva millaista on elää pyörätuolissa olevan ihmisen kanssa, koska lapseni käyttää pyörätuolia. Edellä vastanneelle "hoitajalle" tiedoksi :)

En olisi alkamassa miehelle avustajaksi, vaan tyttöystäväksi. Yleensä pyörätuolia käyttävät toimivat aika itsenäisesti (jos vamma ei ole liian vakava)

Vierailija
17/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevasta treffikumppanista ajattelisin.

t. 4 ja 10

Vierailija
18/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan kykenisi seisomaan rinnallanne vaan hänen päänsä olisi aina "lapsen tasolla"?

Vierailija
19/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinä tapauksessa minun pitäisi voida seurustella itseäni 50 cm lyhyemmän miehen kanssa. En pystyisi.

Vierailija
20/60 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy, miksi en voisi, on se, että mites seksi siinä suhteessa sitten toimisi...

Jos mies joutuisi käyttämään mielikuvitustaan ja erilaisia leluja apuna ;)

Olen kyllästynyt nykymieheni muna sisään, muna ulos pimeässä ja peiton alla -tekniikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi