Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kirjoja junttinaiset lukevat?

Vierailija
30.05.2012 |

Junttimiehistä sanotaan aina että lukevat Ilkka Remestä. Mutta mikä olisi vastaavaa naisille? Mitä sellainen Salkkareita ja Big Brotheria tuijottava nainen lainaa kirjastosta? Vai lukeeko hän mitään?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "tjuntti"?

Vierailija
2/79 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lemppareitani ovat tosiaan mainitut Kaari Utriot ja Nora Robertsit, kaikenlainen chick-lit (Kinsella, Jane Green, Lisa Jewell jne) ja dekkarit - ei tosin suomalaiset. Viime aikoina olen lukenut esim. Janet Evanovichin Stephanie Plum -kirjoja, Tess Gerritchenia, C. J. Sansomia. Huumoria, jännitystä tai romantiikkaa, siinä vaatimukset kunnon lukunautinnolle. Olen siis lukenut esim. Sofi Oksasenkin kirjat, mutta kun rentoudun niin en halua lukea mistäänkurjuudesta, elämä on muutenkin tarpeeksi vaikeaa välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppäromaaneissa on ainoa huono puoli se, että pahimmillaan kääntäjä ei ole kovin hyvä, ja kieli on niin kökköä, ettei viihdekirja enää viihdytäkään. Siksi harlekiinitason kirjoja en oikeastaan lue. Mutta hyvä viihdekirja hyvällä käännöksellä on kyllä ihan mukava rentoutumiskeino.

Itsekään en hömppää pysty lukemaan kökkösuomennoksilla lainkaan =D

Vierailija
4/79 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulevat olevansa muiden taiteenalojen yläpuolella?

Minua ei kiinnosta lukeminen. Minä olen visuaalinen ja musikaalinen. Viestintää ja taidetta vaan eri paketissa. :)

Vierailija
5/79 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman tuntemani wt:n suosikkikirja on Juoppohullun päiväkirja.

Salkkareita ja Big Brotheria katsova nainen voisi lukea vaikka Torey Haydenia, Dan Brownia, Himoshoppailijoita ja Tuija Lehtisen romaaneja.

Eivät lue yhtään mitään! Mä luulen, että noita kirjoja lukee ne, jotka muutenkin lukevat paljon. Minä ainakin haluan lukea vähän kaikkea. Olen lukenut mainitsemistasi kaikkia muita paitsi Tuija Lehtisen kirjoja, vaikka eniten luen suomenkielisiä ja englanninkielisiä oman alani eli sosiologian tietokirjoja.

Vierailija
6/79 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuijottaa salkkareita, aivokapasiteetti tuskin riittää muuhun kuin naistenlehden tai korkeintaan harlekiinisarjan lukemiseen.

ja opiskelen pääaineena kirjallisuutta. "Joudun" siis opintojen takia lukemaan klassikoita, sen lisäksi että lukeminen on harrastus.

Ja tiedoksi vaan, että tiedostan kyllä, että Salkkarit on paskaa. Sehän siinä niin hauskaa onkin.

Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.

Vierailija
7/79 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdistä en jaksa lukea paskaa, niitten täytyy olla hyviä, just jotain tiedelehtiä ja semmosia, mutta lempikirjailijani on Sophie Kinsella. Joskus luin niitä "oikeita" kirjoja, mutta kun opintojen ja työn puolesta joutuu lukemaan kaikkea raskasta, niin vapaa-ajan käytän kyllä puhtaasti viihteeseen!

Vierailija
8/79 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlequineja, Reginaa ja Aku Ankkaa. Tykkään tosi paljon myös Laila Hirvisaaren kirjoista. Hinoshoppaajat on myös hyviä, ja Hovimäki- ja Myrskyluodon Maija -kirjat.

Vierailija
9/79 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaa, Tieteen kuvalehteä, Stephen Kingiä, Bronte-sisaruksia, Tolstoita, kotimaisia kirjailijoita (ei Remestä), tietokirjoja, Barbara Cartlandia ; )

Oikeasti: mitä väliä mitä joku lukee? Pääasia, että lukee jotakin. Minä en myöskään koskaan lue mitään siksi, että se olisi "sivistynyttä", vaan luen vain itseäni oikeasti kiinnostavia kirjoja. Osa on ihan vain kevyttä viihdettä.

Ihmettelen, että jotkut jaksavat ottaa itsensä niin vakavasti...

Vierailija
10/79 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn puolesta näen koteja laidasta laitaan, yhteistä vuokrakasarmien luukuissa asuville on iso taulutv ja kotiin tilatut Seiska ja Hymy. Alibin saa kuulemma Hymyn kylkiäisenä :)

Kirjoja en ole nähnyt.

Vierailija
11/79 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso taulu-tv se olla pitää mutta kirjoja ei tosiaan ole.

Vierailija
12/79 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulevat olevansa muiden taiteenalojen yläpuolella?

Minua ei kiinnosta lukeminen. Minä olen visuaalinen ja musikaalinen. Viestintää ja taidetta vaan eri paketissa. :)

Tosin kulttuurinalana kirjallisuus varmaan yhdistää enemmän ihmisiä kuin esim. taidenäyttelyt.

Vierailija
13/79 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta amiksen käynyt juntti-duunarinainen kyllä olen. :-D Luen lehdistä Seiskaa, Annaa, Me Naisia, Oliviaa ja Trendiä. Lempikirjailijoitani ovat Sidney Sheldon, Victoria Holt, Madeleine Brent, Cathy Kelly- niin ja tietty Nora Roberts. :-D Eikä hävetä yhtään.

En tarkoita tätä nyt yhtään vinoillen vaan ihan tosissani, musta on ihanaa kun ihmiset hyväntuulissesti myöntävät olevansa juntteja tai mikä nyt milloinkin on se käsittelyssä oleva "vika", sen sijaan että alkaisivat suu vaahdossa lytätä muita kirjoittajia. Tämä kirjoittaja on onnellinen juntti ja ylpeä siitä!

Mä en ole juntti mutta luen AIVAN liian vähän. Tänäkin aamuna olisin voinut lukea jotain niistä lukuisista kiinnostavan näköisistä kirjoista joita olen haalinut, mutta enköhän ole katsonut digiboksilta viime viikon telkkariohjelmia ja kirjoitellut av:lle.

Vierailija
14/79 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketju

Ilkka Remes

Vierailija - 30.05.12 07:15 (ID 14949166)

On myös naisia jotka lukevat sitä ja sopivat tuohon junttimääritel

Vierailija
15/79 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

coelho. Juntit yrittävät leikkiä älykköä lukemalla muka-syvällistä coelhoa, joka todellisuudessa on täyttä shittiä.

Vierailija
16/79 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin

Vierailija
17/79 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuijottaa salkkareita, aivokapasiteetti tuskin riittää muuhun kuin naistenlehden tai korkeintaan harlekiinisarjan lukemiseen.

Vierailija
18/79 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/79 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman tuntemani wt:n suosikkikirja on Juoppohullun päiväkirja.

Salkkareita ja Big Brotheria katsova nainen voisi lukea vaikka Torey Haydenia, Dan Brownia, Himoshoppailijoita ja Tuija Lehtisen romaaneja.

Vierailija
20/79 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroe -kirjallisuus tuntuu olevan ikuisuuskamaa, mä en tajua! Siihen tosin tarttuu myös akateemiset, narsistiset mimmit, joilla on jostain syystä aina vaalea tukka, mutta jostain syystä sillä ei ole ikinä asian kanssa mitään tekemistä