Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kirjoja junttinaiset lukevat?

Vierailija
30.05.2012 |

Junttimiehistä sanotaan aina että lukevat Ilkka Remestä. Mutta mikä olisi vastaavaa naisille? Mitä sellainen Salkkareita ja Big Brotheria tuijottava nainen lainaa kirjastosta? Vai lukeeko hän mitään?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoja, ei edes "hömppää". Kirjahyllyssä ei todellakaan ole kirjoja vaan dvd-kasetteja, koristerihkamaan ja viinapulloja.

Olet junttiWt jos sinulla on esim. tatuointeja, olet saanut lapsen ennen avioliittoa, kiroilet, sinulla on näkyviä lävistyksiä, et ole käynyt lukiota, katsot telkkarista hömppää, et katso asiaohjelmia, tupakoit, juot jotain muuta kuin laadukasta punaviiniä tai shampanjaa, et ole lukenut yhtään lapsen kehityspsykologiasta kertovaa kirjaa...

Lista on aikalailla loputon. =D

jos puhut shampanjasta. Se on shamppanja ja joskus myös samppanja. Joka tapauksessa se kirjoitetaan kahdella p:llä. Tuomio: Sun kandee siirtyä juomaan kuohuviiniä, sopii varmasti sun kukkarollekin paremmin

Huoh..

Ja olen jo monen monta kertaa myöntänyt olevani av-määritelmien mukaan wt ja juntti. Minulla on tatuointeja, en ole naimisissa, katson salkkareita, minulla on lävistyksiä ja tupakoin. En käytä alkoholia ollenkaan, joten en tarvitse sinulta juomasuosituksia kuitenkaan.

Vierailija
42/79 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, miten ilkeitä ja omahyväisiä nuoria (?) naisia täällä on. Sivistynyt ihminen arvostaa toisten ihmisten valintoja ja ymmärtää, että ihminen tarvitsee eri elämänvaiheissaan erilaista kirjallisuutta. Huumorintajuinen ja älykäs ihminen voi lukea mitä hyvänsä (paitsi julmuudella mässäilyä ja yllyttämistä rikollisuuteen), vaikka hänellä on omat suosikkikirjailijat, joihin hän palaa uudestaan ja uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukevat Tieteen Kuvalehteä yms. luullen sitä älykkääksi.

Vierailija
44/79 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään lukea niitä, jos on paljon kuvia ja vähän tekstiä.

Vierailija
45/79 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voin kai vastata mitä itse luen. =D

- Venäläistä kirjallisuutta. Lempikirjojani ovat Anna Karenina, Sota ja rauha, Idiootti, Saatana saapuu Moskovaan, Muistelmia kuolleesta talosta, Morfiini ja muita kertomuksia, Sateella:kertomuksia. Ihan vain muutamia mainitakseni.

- Fantasia. Lempikirjoja: Taru Sormusten Herrasta, Margit Sandemon Jääkansan tarina (kyllä, lasken fantasiaan tuon sarjan), Narnian tarinat, Terry Pratchetin kirjat, Kingin Musta torni sarja, Redwallin taru jne.

-Kauhu/jännitys. Siitä lempikirjoja:

Koontzin pedon merkki, Dracula, Frankenstein, Melkein kaikki Kingit, Veren vangit, Kadotettujen kuningatar, Vampyyri Lestat, Historiantutkija, Manaaja, Lovecraftin kirjat jne.

Elämänkertoja luen vähän, mutta noista enemmän sitten bändien "omatarinoita". Esim The Dirt on hauska koska osa tapahtumista on liioiteltuja, osaa ei muisteta, osa on tosia ja osa täysin keksittyjä.

Olen superjuntti kun telkkarista en katso mitään asiaohjelmia, vaan lähinnä salkkarit, maikkarin uutiset, rillit huurussa, amazing racea sekä silloin tällöin jotain hömppädokkareita. =)

Vierailija
46/79 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torey haydenin - kirjoista.

Vierailija
47/79 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita lempikirjoja ovat Ian Ranking ja P.D. James.

Telkkaria en katso ollenkaan, joten nämä salkkarit ja muut on ihan outoja. Salkkareita katsoin pari jaksoa töissä vuonna 1999, mutta ei oikein iskenyt.

On myös naisia jotka lukevat sitä ja sopivat tuohon junttimääritelmään

Vierailija
48/79 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoja, ei edes "hömppää". Kirjahyllyssä ei todellakaan ole kirjoja vaan dvd-kasetteja, koristerihkamaan ja viinapulloja.

Vierailija
49/79 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet junttiWt jos sinulla on esim. tatuointeja, olet saanut lapsen ennen avioliittoa, kiroilet, sinulla on näkyviä lävistyksiä, et ole käynyt lukiota, katsot telkkarista hömppää, et katso asiaohjelmia, tupakoit, juot jotain muuta kuin laadukasta punaviiniä tai shampanjaa, et ole lukenut yhtään lapsen kehityspsykologiasta kertovaa kirjaa...

Lista on aikalailla loputon. =D

Vierailija
50/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit lukee Kotilääkäriä.

Vierailija
51/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2012 klo 20:31"]

coelho. Juntit yrittävät leikkiä älykköä lukemalla muka-syvällistä coelhoa, joka todellisuudessa on täyttä shittiä.

[/quote]

Juurikin tätä olin tulossa sanomaan. Junteista junteinta paskaa. Sama kuin mudetikrun tuumauset facebookissa.

Vierailija
52/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun mielestä Kaari Utrion lukeminen on junttimaista,niin olen mielelläni juntti.Niin vahvaa kerrontaa ja tietoa menneistä vuosisadoista,keskiajasta.Kuinka moni teistä jaksaa sitä tutkimustyötä,mitä Utrio on tehnyt ja tekee.On upeaa olla juntti.

Vierailija
53/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juntti, mutta saan kai silti vastata, kun kirjallisuus on kuitenkin mun sydäntä lähellä.

Mun suosikkikirjailijoita ovat Gummerus ja Otava nimiset kirjailijat. Etunimiä en tiedä, ovat kai sen verran suosittuja, koska voivat esiintyä pelkällä sukunimellään. Molemmat ovat kirjoittaneet ihan järjettömästi kirjoja, katsokaapa vaikka seuraavan kerran kirjastossa käydessänne. Varmaan joka kolmas kirja hyllyssä on jomman kumman kirjoittama. Ja ovat kirjoittamisessa myös todella lahjakkaita, he taitavat lajityypit laidasta laitaan.

Harmi, että eivät ilmeisesti halua esiintyä julkisuudessa. Esim. googlaamalla ei löytynyt näistä kirjailijoista mitään henkilökohtaista tietoa.

Vierailija
54/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2012 klo 21:10"]katsonut BB:tä tai Salkkareita, mutta luen paljon ja lemppareita ovat Kingin tuotanto, Utrion kirjat, Esa Anttalan jatkosodasta kertovat kirjat jne. Coelhoa em voi sietää!
[/quote]

Aikalailla samoilla linjoilla. Tv:tä en katso ollenkaan ja Anttalaa enemmän luen Lehväslaihoa

Vierailija
55/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juntti, junttilasta kotoisin ja nykyään asun junttiloiden junttilassa. Reality-sarjoja en katso koskaan, koska ovat typeriä ja hyvin pitkästyttäviä. Nyt luen Paula Hawkins: The Girl on the Train.

Vierailija
56/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:13"]

Olen juntti, junttilasta kotoisin ja nykyään asun junttiloiden junttilassa. Reality-sarjoja en katso koskaan, koska ovat typeriä ja hyvin pitkästyttäviä. Nyt luen Paula Hawkins: The Girl on the Train.

[/quote] Meillä on myös iso taulu-tv (65") eli näin tuli junttiuteni todistetuksi.

Vierailija
57/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhannen ja yhden yön tarinoita, ou jee

Vierailija
58/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuullut wt-naisten lukevan Paolo Coelhon kirjoja.

Vierailija
59/79 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, tuntemani sivistyneet naiset ovat lukeneet muun muassa harlekiineja ja Nora robertsia. Jokainen saa laittaa aivot narikkaan ja lukea/katsoa hömppää. Jos ei osaa lukea mitään yhtään monimutkaista, niin wt... Mutta mitä sitten, kyllä mä arvostan jos ihminen lukee sitä mistä pitää, eikä väkisin jotain hienoa mikä ei kiinnosta.

Vierailija
60/79 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:13"]

[/quote] Meillä on myös iso taulu-tv (65") eli näin tuli junttiuteni todistetuksi.

[/quote]Yritin aloittaa tota The Girl in the Trainia mutta ei sytytä sitten millään. Se toinen nainen katosi jo mutta jotenkin tämä junnaa liikaa. Jää kesken.