Lue keskustelun säännöt.
Ihan järkkyä. Ostettiin viikonloppuna kummeille joululahjat ja rahaa paloi 160 €.
22.11.2005 |
Vielä pitäisi hankkia isovanhempien, sisarusten ja lasten lahjat.
Millaisia lahjoja itse ostatte lasten kummeille? Tuntuu, että on " pakko" muistaa, kun muistavat lapsiakin, mutta kun kummeja on kuusi rahaa palaa tolkuttomasti.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta se antamisen ilo on se juttu minkä takia meillä kummejakin muistetaan. Meidän perheelle kummit ovat tärkeitä ihmisiä ja heitä halutaan myös muistaa.
Itse olisin todella iloinen kummina, jos tulisin muitetuksi esim. lapsen kuvalla, lapsen askartelemalla kortilla tms.
Mikä siinä antamisessa ja ilon tuottamisessa toiselle oikein tökkii?