Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveitä hiuksia suomalaisilla naisilla? MIKSI?

Vierailija
29.05.2012 |

Olen asunut jenkessä jo useamman vuoden ja viettänyt tämän kevään suomessa. Yksi asia on suorastaan järkyttänyt minua. Naisten hiukset. Mikä on tämä älytön kampaustyyli, jossa hiukset värjätään luonnottoman punaisiksi. Hiukset ovat maksimissaan polkkapituiset ja tyylin "kruunaa" älyttömän räikeät silmälasinsangat. Oletteko katsoneet itseänne peiliin? Tyyli on hirveä. Tai eihän se mitään tyyliä ole!

Kommentit (67)

Vierailija
42/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://oletihana.blogspot.com/2010/08/punainen-tukka.html

(alin kuva on lyhyt malli, tyylikäs on)

http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/683965

Victoria Beckhamillakin on ollut kuparinväriseksi värjätty polkka, ei paha tämäkään:

http://www.hairstyleagain.com/hair-style-beauty/victoria-beckham-hairst…

Taviksien kuvia löytyy googlen kuvahaussa kovin heikosti, siksi edellä lähinnä julkkiksia ja malleja, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa, että inhoan punaista lyhyttä tukkaa naisella. Ainoastaan aito punapää on hot!

Vierailija
44/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.fi/imgres?q=emma+watson&hl=fi&sa=X&biw=1008&bih=627&t…

Emma Watson on kaunis ja ihana, vaikka onkin lyhyt tukka eikä paljoa meikkiä.

terv. 41

Vierailija
45/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkö esim. musta ihan lyhyt poikatukka hyvältä,jos on pottunokka eikä ihan ihan niin klassisen kauniit piirteet? Ei näytä minusta, mutta puolipitkä laineikas tukka näyttää hyvältä melkein kaikilla. Varsinkin luonnollisen sävyinen.

Vierailija
46/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lyhyessäkin tukassa mutta monellako punaisen kananpeetukan kantajalla on noin sirot ja hyväluustoiset kasvot ? Useimmiten tuo kauhutukka on ylipainoisilla, kaksoisleukaisilla täteillä eikä se silloin näytä kivalta.

Vierailija
47/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kampaaja, ja välillä myös ihmettelen suomalaisten makua hiusten suhteen. Mun mielestä myös suomessa unohdetaan korostaa naisellisuutta ja yritetään väenvängällä tehdä jotain erikoista ja ennenkaikkea inhoamaani sanaa RÄVÄKKÄÄ. Räväkkä ei ole naisellista...Joskus tuntuu että suomalainen näkee hiukset ja sen ihmisen erillään, eli mikä näyttää hyvältä hiukselta, ei välttämättä todellakaan ole se mikä sopii parhaiten. Onhan pinkkikin tosi hieno väri, mutta vain Bratz nukella. Paras hiusmuoti onkin mielestäni se joka asiakkaalle sopii parhaiten, joka korostaa naisen hyviä puolia. Ei hiusalan pintamuoti,joka on mielestäni tehty vain kampaajien viihdytykseksi. Muistakaa suomalaiset naiset se, että jos haluat erikoisen leikkauksen, myös koko muun tyylin täytyy tukea sitä ettei se näytä keskeneräiseltä ja väkisin tehdyltä. Tästä syystä suomalasilla toimii monesti kohtalaisen "luonnollinen" tyyli.

Moni semmoinen joka sanoo että hiukset ei pysy missään, ei ole myöskään valmis tekemään hiukselle yhtään mitään. Siis oikeasti ei yhtään mitään, eikä ostamaan yhtään ainetta joka siihen sopisi. Suomalaisilla on usein myös luonnonkihara tai taipuisa tukka mitä ei uskalleta, tai haluta, tai osata käyttää hyödyksi. Usein ei edes olla tietoisia tuosta luonnonkiharasta.

Mielestäni hiusten laitto ja stailaus on loppujenlopuksi tosi yksinkertaista ja helppoa, jos vaan olet avoin kokeilemaan uusia tekniikoita, ja uskallat näyttää seksikkyytesi naisena. :)

Vierailija
48/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lyhyessäkin tukassa mutta monellako punaisen kananpeetukan kantajalla on noin sirot ja hyväluustoiset kasvot ? Useimmiten tuo kauhutukka on ylipainoisilla, kaksoisleukaisilla täteillä eikä se silloin näytä kivalta.

enkä itsekään kyllä ole mikään mainitsemasi kauhutukan kannattaja missään tilanteessa. Lähinnä vain ihmettelen että onko naiselle ainoa sopiva tukka muka joku blondi kiharapilvi ja suoristusraudan läpi käynyt. Nekään eivät mielestäni sovi jos on reilusti ylipainoinen, kaksoisleukainen täti.

Vierailija
49/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkö esim. musta ihan lyhyt poikatukka hyvältä,jos on pottunokka eikä ihan ihan niin klassisen kauniit piirteet? Ei näytä minusta, mutta puolipitkä laineikas tukka näyttää hyvältä melkein kaikilla. Varsinkin luonnollisen sävyinen.

Itse muistutan sivuprofiililtani hyvin paljon tuota mustan polkkatukkakuvan naista, ehkä se ohjaa makuani että tykkään vaistomaisesti hiusmallieista jotka sopivat minulle itselleni. Mulla puolipitkä laineikas luonnonvaaleanruskea, jota pidin noin 25-vuotiaaksi asti, peittää jotenkin kasvojen voimakkaat piirteet eikä näytä hyvältä. Mutta toisaalta jollakin pyöreäkasvoisella naisella kyllä voisi olla aika rumia nämä minun suosimat mallit.

T. 44

Vierailija
50/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suomessa ei kovasti arvosteta sellaista, että kiinnittää omaan ulkonäköön paljon huomiota. Liika keikistely on perinteisesti ollut synti. Tämä tausta vaikuttaa siihen että naiset eivät ole oppineet nuoresta asti itsensä koristamisen ja kaunistamisen taitoa.

- Vaikka se taito olisikin, niin suomalaiseen kansanluonteeseen ei muutenkaan kuulu huomion herättäminen, moni etsii tyyliä joka on "tarpeeksi samanlainen kuin muillakin".

- Se punainen väri sitten kuitenkin katsotaan hyväksytyksi tavaksi olla hiukkasen räväkkä ja kertoa että "on minussakin pippuria". Vaikutelma ei oikeasti yleensä ole se mitä toivotaan, mutta sisäisesti viesti on kuitenkin tämä.

- Naisilla on täällä valta ja mahdollisuus valita olla vähemmän kaunis, ja minusta tämä on hyvä juttu! Moni nainen valitseekin mielummin käytännöllisen linjan, jolloin tuollainen Helena Lindgren -tyylinen hiusmalli ei tule kysymykseen: se vaatii oikeasti paljon aikaa ja vaivaa. Lyhyt tukka on helpompi.

- Suomalainen hiuslaatukin on monilla ohut. Pitkässä tukassa ohuus oikein korostuu.

Vierailija
51/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin jopa, että hän näyttää kauneimmalta juurikin pirteässä lyhyessä tukassa.

Vrt. ohutlatvainen, päätä myöten roikkuva pitkä tukka (keski-ikäisillä ylipainoisilla tädeillä tukkalaatu ohenee, jos sitä yrittää kasvattaa).

Vierailija
52/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi jestas sitä yliampuvaa tyyliä keski-ikäisillä naisilla! Feikkirusketuksia, puhkipalaneita blondauksia, pinkkiä huulipunaa, suuria korvarenkaita ja mekot jotka muistuttaa kuvioinniltaan kukallisia verhokankaita! Toinen ryhmä mitä meillä ei onneksi ainakaan vielä näy katukuvassa: eläinkuviot! Esim. jotku satiiniset seeprakuvioidut haalarit samassa kerroksessa asuvalla ylipainoisella rouvalla.

Vierailija
53/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei silti saisi olla sellainen kuin haluaa, etenkin puhutaan asioista jotka eivät oikeasti satuta ketään kuten esim. juurikin tuo ulkonäkö...

Vierailija
54/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aidon punapään" porkkananpunainen kyllä sopii suomalaisen kalpeaan ihonväriin. Mutta ongelma on siinä, että se saakelin punainen väri ei tahdo pysyä tukassa vaan parin viikon päästä se näyttää yleensä haalistuneelta ja järkyttävältä.

Kynitty kananperse ei sovi kenellekään, eikä mustan ja viininpunaisen sekoitus.

Vierailija
55/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut jenkessä jo useamman vuoden ja viettänyt tämän kevään suomessa. Yksi asia on suorastaan järkyttänyt minua. Naisten hiukset. Mikä on tämä älytön kampaustyyli, jossa hiukset värjätään luonnottoman punaisiksi. Hiukset ovat maksimissaan polkkapituiset ja tyylin "kruunaa" älyttömän räikeät silmälasinsangat. Oletteko katsoneet itseänne peiliin? Tyyli on hirveä. Tai eihän se mitään tyyliä ole!

Sama muoti on jatkunut 80-luvulta asti. Tuntuu silta etta sangantekijat dumppaa Suomeen sellaiset mallit jotka eivat muualla kay kaupaksi.

Vierailija
56/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjiotat asiaa. Onneksi sinunlaisiakin kampaajia on.

Osaatko antaa jotain suosituksia luonnonkiharaisille tai -taipuisille hennoille hiuksille? Minkälaisia malleja suosittelet, entä miten niitä kannattaa laittaa ja hoitaa?

Olen kampaaja, ja välillä myös ihmettelen suomalaisten makua hiusten suhteen. Mun mielestä myös suomessa unohdetaan korostaa naisellisuutta ja yritetään väenvängällä tehdä jotain erikoista ja ennenkaikkea inhoamaani sanaa RÄVÄKKÄÄ. Räväkkä ei ole naisellista...Joskus tuntuu että suomalainen näkee hiukset ja sen ihmisen erillään, eli mikä näyttää hyvältä hiukselta, ei välttämättä todellakaan ole se mikä sopii parhaiten. Onhan pinkkikin tosi hieno väri, mutta vain Bratz nukella. Paras hiusmuoti onkin mielestäni se joka asiakkaalle sopii parhaiten, joka korostaa naisen hyviä puolia. Ei hiusalan pintamuoti,joka on mielestäni tehty vain kampaajien viihdytykseksi. Muistakaa suomalaiset naiset se, että jos haluat erikoisen leikkauksen, myös koko muun tyylin täytyy tukea sitä ettei se näytä keskeneräiseltä ja väkisin tehdyltä. Tästä syystä suomalasilla toimii monesti kohtalaisen "luonnollinen" tyyli. Moni semmoinen joka sanoo että hiukset ei pysy missään, ei ole myöskään valmis tekemään hiukselle yhtään mitään. Siis oikeasti ei yhtään mitään, eikä ostamaan yhtään ainetta joka siihen sopisi. Suomalaisilla on usein myös luonnonkihara tai taipuisa tukka mitä ei uskalleta, tai haluta, tai osata käyttää hyödyksi. Usein ei edes olla tietoisia tuosta luonnonkiharasta. Mielestäni hiusten laitto ja stailaus on loppujenlopuksi tosi yksinkertaista ja helppoa, jos vaan olet avoin kokeilemaan uusia tekniikoita, ja uskallat näyttää seksikkyytesi naisena. :)

Vierailija
57/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei ole mitään siihen nuorten naisten suosimaan "koko tukka otsista myöten taakse päälaelle sottaiselle nutturalle"-lookkiin verrattuna. Se vasta on kamalin, helsingissä joka toisella vastaantulevalla tuollainen.

Vierailija
58/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kampaaja, ja välillä myös ihmettelen suomalaisten makua hiusten suhteen. Mun mielestä myös suomessa unohdetaan korostaa naisellisuutta ja yritetään väenvängällä tehdä jotain erikoista ja ennenkaikkea inhoamaani sanaa RÄVÄKKÄÄ. Räväkkä ei ole naisellista...Joskus tuntuu että suomalainen näkee hiukset ja sen ihmisen erillään, eli mikä näyttää hyvältä hiukselta, ei välttämättä todellakaan ole se mikä sopii parhaiten. Onhan pinkkikin tosi hieno väri, mutta vain Bratz nukella. Paras hiusmuoti onkin mielestäni se joka asiakkaalle sopii parhaiten, joka korostaa naisen hyviä puolia. Ei hiusalan pintamuoti,joka on mielestäni tehty vain kampaajien viihdytykseksi. Muistakaa suomalaiset naiset se, että jos haluat erikoisen leikkauksen, myös koko muun tyylin täytyy tukea sitä ettei se näytä keskeneräiseltä ja väkisin tehdyltä. Tästä syystä suomalasilla toimii monesti kohtalaisen "luonnollinen" tyyli.

Moni semmoinen joka sanoo että hiukset ei pysy missään, ei ole myöskään valmis tekemään hiukselle yhtään mitään. Siis oikeasti ei yhtään mitään, eikä ostamaan yhtään ainetta joka siihen sopisi. Suomalaisilla on usein myös luonnonkihara tai taipuisa tukka mitä ei uskalleta, tai haluta, tai osata käyttää hyödyksi. Usein ei edes olla tietoisia tuosta luonnonkiharasta.

Mielestäni hiusten laitto ja stailaus on loppujenlopuksi tosi yksinkertaista ja helppoa, jos vaan olet avoin kokeilemaan uusia tekniikoita, ja uskallat näyttää seksikkyytesi naisena. :)

Ai että kun mäkin inhoan näitä "pirteitä" ja "räväkkiä" hiustyylejä. Meilläkin töissä naisia, joilla ei hitustakaan meikkiä, vaatteet harmaita/mustia/muodottomia ettei varmasti seinästä erotu ja sitten - se kirkuvanpunainen lyhyeksi kynitty tukka?! Jos ei haluta erottua eikä kaunistautua, mikä sen punaisen tukan funktio on? Toinen juttu on tatuoinnit, naiset jotka oikein ylpeilevät sillä että eivät panosta vaatteisiin tai tuhlaa rahaa meikkeihin tai kuntosaleihin, laittavat viimeiset rahansa johonkin typerään käsivarren kuvatukseen... mutta tämä eksyi jo aiheesta.

Todella harvoin näkee tyylikkäästi sävytettyjä, huolella valittuja hiusvärejä, esim. Anu Saagimin hunajanvaalea on mielestäni ihana, riippumatta siitä mitä muuten olen hänestä mieltä :) Voin vaan kuvitella jos Anu olisi kantasuomalainen, tukka olisi joko musta tai tumma luumu ja se yhdistettynä kynällä piirettyihin ohuisiin puolikuu-kulmakarvoihin - uu la laa :D

Vierailija
59/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv.luonnostaan oikein voimakkaan tummahkon ruosteenpunaisen kuontalon omistava jolla silmälasitkin, tosin sangat on mustat.

PS, saatan olla daiju mutta arvosteleeko aikuinen ihminen toisen ulkonäköä noin??

linjoilla mun entinen tyttöystävä!

Vierailija
60/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin ollut mieheni kanssa yhdessä pian 20v eli 16v ikäisestä.

Terv.luonnostaan oikein voimakkaan tummahkon ruosteenpunaisen kuontalon omistava jolla silmälasitkin, tosin sangat on mustat.

PS, saatan olla daiju mutta arvosteleeko aikuinen ihminen toisen ulkonäköä noin??

linjoilla mun entinen tyttöystävä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä