Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveitä hiuksia suomalaisilla naisilla? MIKSI?

Vierailija
29.05.2012 |

Olen asunut jenkessä jo useamman vuoden ja viettänyt tämän kevään suomessa. Yksi asia on suorastaan järkyttänyt minua. Naisten hiukset. Mikä on tämä älytön kampaustyyli, jossa hiukset värjätään luonnottoman punaisiksi. Hiukset ovat maksimissaan polkkapituiset ja tyylin "kruunaa" älyttömän räikeät silmälasinsangat. Oletteko katsoneet itseänne peiliin? Tyyli on hirveä. Tai eihän se mitään tyyliä ole!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla kerran vuodessa, maksaa muutaman kympin. Eli teen sen rahan eteen yhden päivän töitä. Ei olisi varaa käydä esim. kerran kuukaudessa. Siksi tasapitkät hiukset jotka aina nutturalla.

Vierailija
62/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti tai kirkkaan punainen nyt toki ovat eri asia, mutta kuparinpunainen esimerkiksi on hyvä väri, ja sopii vaaleaihoisellekin, kun meikkaa kunnolla.

Ja mitä vikaa muka on näyttävissä silmälasinpokissa? Millaiset ne muka sitten pitäisi olla, sellaisen hiirulaismaiset metallisetko? ;-DD

Mitä tulee hiusten lyhyyteen, niin se on monasti ainakin vanhemmilla naisilla pakon sanelema juttu. Hiukset haurastuvat iän ja synnytysten myötä niin, että jos niiden antaa kasvaa pidemmiksi, latvat ovat hiirenhäntää. Ei todellakaan hyvännäköistä.

Ja nyt on muodissa taas lyhyt tukka. Muutamanvuoden takainen au naturel karjakko-look on auttamatta mennyttä, ap pieni.

- kampaaja ja maailmanmatkaaja -

Ei Tallinna ole mikään maailmanmatkauskohde! Ja Vidal Sassoonin vuosikatalogi ei ole mikään muotiraamattu.

Joku roti tohon kampaajienkin touhuun, kuparinpunainen sopii TODELLA HARVALLE ja TODELLA HARVA meikkaa kunnolla.

Ja nyt ei ole lyhyt tukka mitenkään erityisesti enemmän muodissa kuin ennenkään. Voisko tällaiset kampaajat laittaa jonkun varoituksen kampaamonsa oveen? "We make kananpersedreams happen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyttä, pitkää, sivukaljua, punaista, mustaa, blondia, "luonnollista". Amerikassa naisten mainstream kauneusihanne on paljon kapeampi: iso tukka.

Vierailija
64/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen voi olla hyvinkin kaunis

:D :D :D

Nauran ääneen.

Vierailija
65/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaa vaikkapa jenkkeihin. Siellä käytetään ihan ka-ma-li-a rillejä. Siellä just näkee niitä ikivanhoja, eikä ole tosiaan ihme että siellä silmälaseja pidetään jotenkin rumentavina.

Vierailija
66/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että ihmisellä on hyvä olla!

Tietysti jos ap on kampaaja tai joku meikkialan ihminen, niin tietysti hän kauhistuu, jos suomalaiset eivät ymmärrä käyttää kalliita tuotteita ja palveluita.

Minua ällöttää toisten ulkonäön arvostelu. Itsekin sain lukea yhdeltä ystävältä viestin, jossa hän haukkui "kananpersetukat". Itselläni tietysti on ollut vuosikausia lyhyet hiukset.

No, nyt annan niiden kasvaa, koska en viitsi mennä kampaajalle. Harottavat nyt ympäri päätä kuin mikäkin pehko. Jos ennen olin kananperse, niin olen nyt sitten tarhapöllö. Ikää on jo sen verran, että aion elää kuten tuntuu itsestä parhaalta.

Talveksi varmaan otan taas sen kananperseen, koska se kuivuu aamupesun jälkeen nopeasti.

Märällä päällä on kurja mennä pakkaseen.

Vierailija
67/67 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi kaikki 40+ naiset leikkaa saman hiusmallin miehen kanssa! Siis niin lyhyet hiukset että täytyny ihan koneella ajaa!!!? Eikö voitais me suomalaisnaiset yrittää olla vähän naisellisempia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi