Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveitä hiuksia suomalaisilla naisilla? MIKSI?

Vierailija
29.05.2012 |

Olen asunut jenkessä jo useamman vuoden ja viettänyt tämän kevään suomessa. Yksi asia on suorastaan järkyttänyt minua. Naisten hiukset. Mikä on tämä älytön kampaustyyli, jossa hiukset värjätään luonnottoman punaisiksi. Hiukset ovat maksimissaan polkkapituiset ja tyylin "kruunaa" älyttömän räikeät silmälasinsangat. Oletteko katsoneet itseänne peiliin? Tyyli on hirveä. Tai eihän se mitään tyyliä ole!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti tai kirkkaan punainen nyt toki ovat eri asia, mutta kuparinpunainen esimerkiksi on hyvä väri, ja sopii vaaleaihoisellekin, kun meikkaa kunnolla.

Ja mitä vikaa muka on näyttävissä silmälasinpokissa? Millaiset ne muka sitten pitäisi olla, sellaisen hiirulaismaiset metallisetko? ;-DD

Mitä tulee hiusten lyhyyteen, niin se on monasti ainakin vanhemmilla naisilla pakon sanelema juttu. Hiukset haurastuvat iän ja synnytysten myötä niin, että jos niiden antaa kasvaa pidemmiksi, latvat ovat hiirenhäntää. Ei todellakaan hyvännäköistä.

Ja nyt on muodissa taas lyhyt tukka. Muutamanvuoden takainen au naturel karjakko-look on auttamatta mennyttä, ap pieni.

- kampaaja ja maailmanmatkaaja -

Vierailija
22/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä kun tässä maassa kolme väriä vuorottelee; punainen, keltainen ja musta. Ruskean sävyt ym. on unohdettu kokonaan, aina joku noista kolmesta!! Ärsyttävää.

Toisaalta ihminen voi näyttää aika mitättömältä mutta kokea itsensä erilaiseksi. Kampaaja ei suostunut värjäämään tukkaani mustaksi koska ihoni on niin vaalea. Kesti hieman selittää hänelle että that's the point...goottityyliä kun tavoittelin. Sitten kun väri oli valmis, kampaaja oli itsekin hämmästynyt miten hyvä lopputulos oli! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta voimme rynnätä puhelimeen varaamaan sitä parturiaikaa.

Vierailija
27/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka haluaisinkin. Hiuslaatu on sellainen, että heti haaroittuu, menee lattanaksi jne. vaikka hoitais 24 h/vrk. Polkkatukkaisena hiukset pysyy tosi hyvässä kunnossa etenkin, kun käytän hiuksiin jätettävää hiustonhoitoainetta. Saa myös hyvin kampauksen pysymään. Pitkissä hiuksissa painavat latvat suoristi kampauksen tosi nopsaan muotovaahdoista, föönauksesta yms. huolimatta.

Vierailija
29/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita joku ihana kampaus meille:)

Vierailija
31/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi jestas sitä yliampuvaa tyyliä keski-ikäisillä naisilla! Feikkirusketuksia, puhkipalaneita blondauksia, pinkkiä huulipunaa, suuria korvarenkaita ja mekot jotka muistuttaa kuvioinniltaan kukallisia verhokankaita! Toinen ryhmä mitä meillä ei onneksi ainakaan vielä näy katukuvassa: eläinkuviot! Esim. jotku satiiniset seeprakuvioidut haalarit samassa kerroksessa asuvalla ylipainoisella rouvalla.

Vierailija
32/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta voimme rynnätä puhelimeen varaamaan sitä parturiaikaa.

Missä muualla nainen käy PARTURISSA??

Vierailija
33/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan sopii varsin monelle suomalaisille. Täällä värianalyysityypeistä yksi yleisempiä on pehmeä syksy, eli luonnostaan semmoinen lämpimähkönsävyisillä iholla ja silmillä varustettu maantienväritukkainen ihminen. Näistä saa helpostikin hiusvärillä ja meikillä varsin luonnollisen näköisen lämpimän tai tumman syksyn, värjäämällä joko kuparisella tai sitten kastanjanruskealla sävyllä.

Vierailija
34/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pöyhkeä ja luonnonkihara. Voi jestas tätä vihaa kaikki naiset ja kampaajat. Aina suoritusrauta ehdotuksena ja päivittely, miten saisi tän sileäksi. MÄ EN HALUA sileää. Rakastan pörröäni kuten esimerkiksi JOKAINEN mies on sanonut mulle, että tukkani on mahtava ja ei tosiaan kannata suoristaa.

Vierailija
35/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut jenkessä jo useamman vuoden ja viettänyt tämän kevään suomessa. Yksi asia on suorastaan järkyttänyt minua. Naisten hiukset. Mikä on tämä älytön kampaustyyli, jossa hiukset värjätään luonnottoman punaisiksi. Hiukset ovat maksimissaan polkkapituiset ja tyylin "kruunaa" älyttömän räikeät silmälasinsangat. Oletteko katsoneet itseänne peiliin? Tyyli on hirveä. Tai eihän se mitään tyyliä ole!

Vierailija
36/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv.luonnostaan oikein voimakkaan tummahkon ruosteenpunaisen kuontalon omistava jolla silmälasitkin, tosin sangat on mustat.

PS, saatan olla daiju mutta arvosteleeko aikuinen ihminen toisen ulkonäköä noin??

Vierailija
37/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sirkka Mertalakaan ihan edustavimmillaan aina ole, vaikka hiukset ovatkin paksut eivätkä edes punaiset:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200904239460874_vi.shtml

Eikä Satu Silvokaan:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200607124867575_uu.shtml

Molemmista muuten näkee, että heillä on oikeasti paksut hiukset. Ohuilla hiuksilla, jotka eivät kasva pitkiksi ei saa tuollaisia, joten ihan turha vertailla erilaisia hiuslaatuja keskenään. Ihan yhtä hyvin voisi linkittää kuvia afroista ja ihmetellä, miksi tavallinen suomalainen ei laita hiuksiaan samoin.

Vierailija
38/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita joku ihana kampaus meille:)

mutta eihän se teidän mielestä välttämättä ole "ihana". Todennäköisesti ei olekaan, koska itse inhoan jo noita naistyyppejä joita linkin naiset edustivat (pidän paljon luonnollisemasta tyylistä), ja täällähän ne tuntuvat edustavan sitä ihanaa naisellisuutta.

Vierailija
39/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että täkäläinen tyyli liittyy jotenkin kampaajien koulutukseen. Esim. Ruotsissa on aika eri tyyli hiusten suhteen, paljon enemmän pitkiä hiuksia. Luulen että suomessa kampaajat herkästi ehdottavat asiakkaalle näitä kananpersetyylejä. Tuleehan sellainen asiakas nopeasti takaisin, tuo kananpersehän täytyy leikata takaisin muotoon vähän väliä. Hirveän monella kampaajalla on myös itsellään tuon tyylinen leikkaus. Ehkä siellä koulussa opetetaan että suomalaisille sopii parhaiten kananperseleikkaus tai muu todella lyhyt? Joku kampaaja ehkä valaisee tätä. On se kieltämättä vähän outoa. Joillekkin se sopii, mutta varmasti monelle sopisi paremmin vähän pidemmätkin hiukset.

Vierailija
40/67 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa en näe yhtä paljon värjättyjä tai ainakaan luonnottoman värisiä hiuksia. Hiukset myös saavat olla pitkät.

Enkä ymmärrä lyhyttä tukkaa: suomalaiset kiroavat miten kuukausittain menee yli 100e hiusten leikkaus ja väri. Käyn pitkää tukkaa leikkaamassa n. 3kk välein ja täällä leikkaus n.10e ja sitä värjäystä en nykyään tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi