Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mua naurattaa nykyajan ekorillipiruvanhemmat

Vierailija
29.05.2012 |

joiden lapset on puettu mahd rumasti. lapsia kannetaan repuissa, korvissa killuu halvat kehitysmaakorvikset ja kädet on ranteita myöten täynnä tatskoja. opiskelevat tuhannetta vuotta yliopistossa ja rikkaat maalaisvanhemmat kustantaa elämisen statissa.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin vakavissaan joogaa, käyvät pyhiinvaelluksella maailma kylässä tapahtumassa, pakkosyöttävät veteen keitettyä kaurapuuroa joka ilta kello seitsemän lapsilleen, jotka rumissa retrovaatteissaan ja leikkaamattomissa takkutukissaan epätoivoissaan vastustavat tuota iljettävää klimppisoppaa.

lapset kulkevat vaipatta ja pienet vauvat pissatetaan sylistä käsin mökin metsään.

*tikahdun kohta nauruuni* :-D

Vierailija
2/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten silmälasien käyttö tähän liittyy. Ei ihminen sille itse mitään mahda, jos on silmissä vikaa ja tarttee rillit. Miksi sun mielestä rillien käyttäjä on piru?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten silmälasien käyttö tähän liittyy. Ei ihminen sille itse mitään mahda, jos on silmissä vikaa ja tarttee rillit. Miksi sun mielestä rillien käyttäjä on piru?

paksuaisasiin muovirilleihin yhdistettynä vielä jotkin karmeet kehitysmaakorvikset, ni avot! ja vielä turbaani päähän, tai rastat. voi jestas miten ihanaaaa...

ja sitten rinnalle joku risupartanen, laiha miäs, jolla teepparissa jotain asennetekstiä ja hirvee murre siihen päälle. murteella arvostelee stadin eri mestoja, mikä miellyttää maalaisen silmää eniten.

vitsi-vanhemmat. niitä ne on. maalaiset jotka on vallanneet pääkaupungin. niin surullista.

Vierailija
4/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps: mun retrovaatteisiin puettu takkutukkani rakastaa kaurapuuroa, maailma kylässä- tyyppisiä tapahtumia ja sitä, kun voi kesäisin pissata nakupellenä ulkona!

Sitä kyllä varmaan vastustaisikin epätoivoisesti, jos joutuisi 3-veenä pitämään vaippaa tai syömään iltapuurot jo seiskalta.

Vierailija
5/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat Käpylässä, suojelevat susia, eivätkä ole koskaan käyneet kehäkolmosen ulkopuolella. Helsinkiin muuttaneet maalaiset sen sijaan pukeutuvat Guessiin ja käyvät Tigerissa.

Ja sitte on tietysti aika iso porukka sekä maalta muuttaneita että syntyperäisiä stadilaisia, jotka ovat ihan mainstreamia. Mutta eihän sitä tällä palstalla tajuta, eihän?

Vierailija
6/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps: mun retrovaatteisiin puettu takkutukkani rakastaa kaurapuuroa, maailma kylässä- tyyppisiä tapahtumia ja sitä, kun voi kesäisin pissata nakupellenä ulkona!

Sitä kyllä varmaan vastustaisikin epätoivoisesti, jos joutuisi 3-veenä pitämään vaippaa tai syömään iltapuurot jo seiskalta.

Karmii ajatellakin noita kolmevuotiaita vaippapeppuja, kun meillä ei ole enää siihen ikään pidetty yövaippojakaan, vähän jälkeenjääneen kuvan antaa. Mutta hörhöillään me rauhassa!

Voi itku, kun meillä ei oo miehen kanssa tuollaista ulkonäköä kuitenkaan, mä kyllä tykkäisin jos sillä olisi pitkät hiukset. Mutta onneksi elämäntyyli on tarpeeksi retroa aidosti ilman ylimääräistä elektroniikkapelleilyä, yhdessäolosta nauttien. Taviskirppisvaatteissa kuljetaan, höh.

Näytin muuten tässä joku aika sitten meidän 4v lapselle vaippaa joka on hänen kokoiselle lapselleen tarkoitettu, voitko kuvitella järkytyksen määrää? Hän on itse ollut vaipattomana päivät 1v2kk alkaen ja yötkin 1v8kk alkaen. Ei siis edes muista vaippaikäänsä enää.

Vierailija
7/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua taas naurattaa mammat jotka painelevat tuolla muksujensa kanssa identtiset Metsola pipot päässä ja menevät sitten fiinisti kahville stockmannille. Sitten onkin jo kiire hypätä uuteen farkkuvolvoon ja hurauttaa muiden rouvien kanssa hihittelemään aviomiesten tempauksia parin viinilasillisen ääreen:)

Vierailija
8/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps: mun retrovaatteisiin puettu takkutukkani rakastaa kaurapuuroa, maailma kylässä- tyyppisiä tapahtumia ja sitä, kun voi kesäisin pissata nakupellenä ulkona! Sitä kyllä varmaan vastustaisikin epätoivoisesti, jos joutuisi 3-veenä pitämään vaippaa tai syömään iltapuurot jo seiskalta.

Karmii ajatellakin noita kolmevuotiaita vaippapeppuja, kun meillä ei ole enää siihen ikään pidetty yövaippojakaan, vähän jälkeenjääneen kuvan antaa. Mutta hörhöillään me rauhassa! Voi itku, kun meillä ei oo miehen kanssa tuollaista ulkonäköä kuitenkaan, mä kyllä tykkäisin jos sillä olisi pitkät hiukset. Mutta onneksi elämäntyyli on tarpeeksi retroa aidosti ilman ylimääräistä elektroniikkapelleilyä, yhdessäolosta nauttien. Taviskirppisvaatteissa kuljetaan, höh. Näytin muuten tässä joku aika sitten meidän 4v lapselle vaippaa joka on hänen kokoiselle lapselleen tarkoitettu, voitko kuvitella järkytyksen määrää? Hän on itse ollut vaipattomana päivät 1v2kk alkaen ja yötkin 1v8kk alkaen. Ei siis edes muista vaippaikäänsä enää.

Kertoo kyllä paljon tuollainen kommentti kirjoittajastaan.. Oisko hiukan rajoittunut maailmankuva?

Vierailija
9/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kanssaeläjistä riittää huumoria ja iloa teille. Itse olen kai niin paatunut, etten jaksa järkyttyä enkä huvittua juuri mistään toisten elämänvalintoihin liittyvästä. Kaveripiiriin kuuluu kaikenlaista väkeä kommuunissa asuvista rastahipeistä Punavuoren perintökämpissä asuviin merkkivaatemammoihin. Suurin osa toki on ihan taviksia, osa tullut maalta ja osa ei.

Vierailija
10/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin vakavissaan joogaa, käyvät pyhiinvaelluksella maailma kylässä tapahtumassa, pakkosyöttävät veteen keitettyä kaurapuuroa joka ilta kello seitsemän lapsilleen, jotka rumissa retrovaatteissaan ja leikkaamattomissa takkutukissaan epätoivoissaan vastustavat tuota iljettävää klimppisoppaa. lapset kulkevat vaipatta ja pienet vauvat pissatetaan sylistä käsin mökin metsään. *tikahdun kohta nauruuni* :-D

Mutta kierrätän ja lajittelen, lapset tykkäsivät kaurapuurosta kestovaipoissaan ja pissivät mökillä alastomina pihalle. ja näin heille kävi: esikoinen opiskelee taidetta, seuraava on kauppiksessa, kolmas lukiossa, seuraava on priimus luokallaan ja rakastaa saksaa ja englantia ja kuopus tutkii ötököitä ja lukee aina. Maailma kylässä festareille ei päästy koska yhdellä oli tanssinäytös Aleksanterin teatterissa ja sitä ennen kävin auttamassa ystävää muutossa.

Aika normaalia elämää.

Vierailija
11/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps: mun retrovaatteisiin puettu takkutukkani rakastaa kaurapuuroa, maailma kylässä- tyyppisiä tapahtumia ja sitä, kun voi kesäisin pissata nakupellenä ulkona! Sitä kyllä varmaan vastustaisikin epätoivoisesti, jos joutuisi 3-veenä pitämään vaippaa tai syömään iltapuurot jo seiskalta.

Karmii ajatellakin noita kolmevuotiaita vaippapeppuja, kun meillä ei ole enää siihen ikään pidetty yövaippojakaan, vähän jälkeenjääneen kuvan antaa. Mutta hörhöillään me rauhassa! Voi itku, kun meillä ei oo miehen kanssa tuollaista ulkonäköä kuitenkaan, mä kyllä tykkäisin jos sillä olisi pitkät hiukset. Mutta onneksi elämäntyyli on tarpeeksi retroa aidosti ilman ylimääräistä elektroniikkapelleilyä, yhdessäolosta nauttien. Taviskirppisvaatteissa kuljetaan, höh. Näytin muuten tässä joku aika sitten meidän 4v lapselle vaippaa joka on hänen kokoiselle lapselleen tarkoitettu, voitko kuvitella järkytyksen määrää? Hän on itse ollut vaipattomana päivät 1v2kk alkaen ja yötkin 1v8kk alkaen. Ei siis edes muista vaippaikäänsä enää.

Kertoo kyllä paljon tuollainen kommentti kirjoittajastaan.. Oisko hiukan rajoittunut maailmankuva?

Sosiaalinen elämä on pakostikin aktiivisempaa perheenjäsenten kesken jos televisiota/tietokonetta/pelikonetta ei pidetä jatkuvasti päällä, vaan siihen on tietyt hetket ja ajat.

Lomailemme telttaillen, autossa yhdessä leikkejä keksien eikä tungeta lapsille kannettavia dvd-soittimia käsiin jne. On olemassa muutakin kuin ääripäät, me koetamme pitää vakaasti huolen siitä kultaisesta keskitiestä. Sinäkin herpaannuit jostain mitä kirjoitin ja luit siksi rivien välistä että olisin sitä mieltä etteivät muut nauti yhdessäolosta.

Meille lomapäivä on vaikkapa yhteinen piknik ja frisbeen pelaaminen, eikä esimerkiksi se että lähdemme leffaan tuijottamaan jokainen omalla penkillään samaa valkokangasta. Valintoja, jotka olemme ihan tietoisesti tehneet. Ei silti sulje pois sitä asiaa, että lapset voi joskus käydä elokuvissa, kun se ei vain ole pääharraste.

Vierailija
12/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jestas, vaimoke on sellainen lyhyt tappi, jolla on raidalliset polvisukat, tsih! korostaa oikeen sen lyhyitä paksuja jalkoja. kantaa vauvaa kantokassissa mahan päällä kun jotain räsynykkea samalla kun taluttaa hiiren kokoista tympeäilmeistä koiraansa. ja mies on sellanen apinan näkönen kolmikymppinen pipopää. nii ihqu.ajaa vanhaan mersua ja on siitä niin pollee.

Vierailija
13/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus oli outoja vieraita, tosin vain harvoin, muistan nämä kehitysmaakauppakorvikset hyvin. olivat juurikin maalaisia nämä vanhempani, mutta se oli heidän ainoa tervehenkinen ominaisuutensa. kaurapuuroa meillä harvemmin syötiin, useimmiten oli aamulla tarjolla raakoja kaurahiutaleita veden kanssa, tämä on totta.

Vierailija
14/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillehän on opetettu pienestä pitäen olemaan samaa massa.

T:harmaan massan osanen

Vierailija
15/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee taso jo liian alas

Vierailija
16/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vasta särmää. yksikin ekoäiti liimailee ties mitä paskasia kuusenhavuja kutsukortteihin toisten kotia sotkemaan. niin kierrättävät ja polkevat vanhoilla pyörillään, lapsi on kitukasvunen kuivan kesän orava ja isä on yhtä reipas kun tiskirätti. molemmilla aina nuha ja allergisen näköset naamat. silmät tihruina.

Vierailija
17/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua taas naurattaa mammat jotka painelevat tuolla muksujensa kanssa identtiset Metsola pipot päässä ja menevät sitten fiinisti kahville stockmannille. Sitten onkin jo kiire hypätä uuteen farkkuvolvoon ja hurauttaa muiden rouvien kanssa hihittelemään aviomiesten tempauksia parin viinilasillisen ääreen:)

voi vitsi kun en tänäänkään ehtinyt siivota meidän 250 neliön taloa, kun oli niin ihana tyttöjen ilta laadukkaan punaviinin parissa!

Vierailija
18/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmii ajatellakin noita kolmevuotiaita vaippapeppuja, kun meillä ei ole enää siihen ikään pidetty yövaippojakaan, vähän jälkeenjääneen kuvan antaa. Mutta hörhöillään me rauhassa!

Voi itku, kun meillä ei oo miehen kanssa tuollaista ulkonäköä kuitenkaan, mä kyllä tykkäisin jos sillä olisi pitkät hiukset. Mutta onneksi elämäntyyli on tarpeeksi retroa aidosti ilman ylimääräistä elektroniikkapelleilyä, yhdessäolosta nauttien. Taviskirppisvaatteissa kuljetaan, höh.

Näytin muuten tässä joku aika sitten meidän 4v lapselle vaippaa joka on hänen kokoiselle lapselleen tarkoitettu, voitko kuvitella järkytyksen määrää? Hän on itse ollut vaipattomana päivät 1v2kk alkaen ja yötkin 1v8kk alkaen. Ei siis edes muista vaippaikäänsä enää.

yökuivaksi ei vaan kaikki opi. Eikä se ole siitä oppimisesta kyse, vaan siitä että sillä lapsella ei hitaammasta kehityksestä johtuen erity yöllä riittävää määrää antidiureettista hormonia. Ihan siksi on niitä isoillekin lapsille tarkoitettuja isoja vaippoja. Onhan se ihan kiva naureskella muiden vajavaisuuksille. Varmaan teillä nauretaan invalideillekin ja kehitysvammaisillekin.

Vierailija
19/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne itseaskarrellut kutsukortit!

Että oli itse tehdyt, kun olis höpötellyt että joku firma ne meidän puolesta teki niin olis ollut ehkä tyytyväisemmät ilmeet :) Jotenkin tyrmistytti kehujia kuulla että hääkutsut olikin itse tehtyjä!

Vierailija
20/100 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitsi kun en tänäänkään ehtinyt siivota meidän 250 neliön taloa, kun oli niin ihana tyttöjen ilta laadukkaan punaviinin parissa!

ettei Mauri-Peter 9 v häiriinny pelatessaan koulun jälkeen kahdeksatta tuntia Grand Theft k18-peliään kulmakunnan isoimmalta näytöltä.